Ο.Λ.Μ.Ε.
Αθήνα, 25/09/2013
ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ Γ.Σ. ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ (25/9/2013)
Σχετικά με τα Υπηρεσιακά Συμβούλια
Η Γ.Σ. των Προέδρων των ΕΛΜΕ εκτιμά ότι αυτή την περίοδο θα οξυνθεί από τη μεριά της διοίκησης της εκπαίδευσης η αυθαιρεσία στις υπηρεσιακές μεταβολές των συναδέλφων με στόχο μέσα από την απαξίωση των Υπηρεσιακών Συμβουλίων (ΥΣ) να δημιουργηθεί η νέα ανατριχιαστική «δεξαμενή» των προς απόλυση συναδέλφων / – ισσών.
Με τα δεδομένα αυτά η ΓΣ εκτιμά πως υπάρχει περισσότερο από κάθε άλλη φορά η ανάγκη καθολικής, και συγκροτημένης αντίδρασης των αιρετών που να βασίζεται στις αρχές του κλάδου και τις αποφάσεις των συνεδρίων.
Μέσα στα πλαίσια αυτά προτείνουμε:
-
Να γίνουν άμεσα συσκέψεις αιρετών ανά περιφέρεια με την ευθύνη της οργάνωσης από το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ.
-
Οι θέσεις του κλάδου για τον υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων είναι απόλυτα δεσμευτικές για τους αιρετούς εκπροσώπους του κλάδου. Ως εκ τούτου, οφείλουν να συνταχθούν με τις θέσεις αυτές και να μη συναινέσουν σε καμιά περίπτωση, στις υποχρεωτικές μετακινήσεις και στη βίαιη αλλαγή των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών.
-
Θεωρούμε επιβεβλημένη την ύπαρξη ενός κειμένου – πλαισίου που θα περιλαμβάνει τις αναλυτικές θέσεις της Ομοσπονδίας πάνω σε όλα τα ζητήματα που έχουν σχέση με τις υπηρεσιακές μεταβολές. Προτεινόμενοι άξονες του κειμένου:
α) 20 μαθητές ανά τμήμα, 15 μαθητές/κατεύθυνση, καμία σύμπτυξη ή συνδιδασκαλία, 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια.
β) Άνοιγμα όλων των υποστηρικτικών δομών (Ενισχυτική, ΠΔΣ, Τμήματα ένταξης, Βιβλιοθήκες, ΣΔΕ, Γραμματειακή υποστήριξη).
γ) Να επανέλθουν οι τομείς και ειδικότητες ΕΠΑΛ – ΕΠΑΣ που καταργήθηκαν. Να ανακληθούν οι διαθεσιμότητες.
δ) Δεν αποδεχόμαστε το κλείσιμο των 102 ΕΠΑΣ.
ε) Δεν αποδεχόμαστε την αύξηση ωραρίου που δημιουργεί τεχνητά πλεονάσματα.
Στ) Επαναλειτουργία εργαστηρίων με ορισμό υπευθύνων ανά εργαστήριο (Φυσικών Επιστημών, Πληροφορικής).
-
Καλούμε τα διορισμένα μέλη των ΠΥΣΔΕ να συνταχθούν με τις θέσεις του κλάδου που στηρίζουν το ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Σε αντίθετη περίπτωση είναι υπόλογοι απέναντι στον κλάδο. Όσοι αντιμετωπίζουν τον εκπαιδευτικό ως έναν αριθμό στην επίτευξη των μνημονιακών δεσμεύσεων δεν έχουν καμία θέση στο εκπαιδευτικό κίνημα.
Από τη Γ.Σ. των Προέδρων των ΕΛΜΕ
Κάντε το πρώτο σχόλιο