Α. Για την τρέχουσα πολιτική κατάσταση
Η πανδημία που βρίσκεται σε εξέλιξη τους τελευταίους μήνες φανερώνει και ταυτόχρονα επιταχύνει την οικονομική κρίση, καθώς και τις σκληρές συνέπειές της σε βάρος των εργαζομένων και των λαϊκών στρωμάτων. Αποκαλύπτει με τον πιο εύγλωττο τρόπο τη γύμνια όλων των αντιλαϊκών πολιτικών που επέβαλαν οι μνημονιακές κυβερνήσεις των τελευταίων χρόνων, κάθε φορά με διαφορετικά ονόματα ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, με την υπόδειξη ΣΕΒ – ΔΝΤ – ΕΕ και τις βαριές πληγές που άφησαν σε κάθε κοινωνική δομή και κατάκτηση. Ξεπούλησαν – ιδιωτικοποίησαν το δημόσιο πλούτο, διέλυσαν τις εργασιακές σχέσεις, συρρίκνωσαν και υποβάθμισαν τη Δημόσια Παιδεία – Υγεία – Κοινωνική Ασφάλιση και Πρόνοια, περιόρισαν τις δημοκρατικές, συνδικαλιστικές και ατομικές ελευθερίες. Καταστρέφουν το περιβάλλον στο όνομα της «ανάπτυξης». Πάνω στο έδαφος της υγειονομικής κρίσης, η πολιτική τους αποτελεί τον πραγματικό κίνδυνο και απειλή για τη Δημόσια Υγεία των μαθητών, των οικογενειών τους, των εκπαιδευτικών και του λαού.
Η κυβέρνηση της ΝΔ εντείνει και βαθαίνει αυτή την αντιλαϊκή – αντεργατική πολιτική. Η κυβέρνηση εκμεταλλεύτηκε όλη αυτή την περίοδο (επιταχύνοντας τους ρυθμούς της) για να επιβάλει πλήθος αντιλαϊκών – αντεργατικών και αντιδημοκρατικών μέτρων, όπως η εκ περιτροπής εργασία, η τηλεργασία, η θεσμοθέτηση των μισθολογικών περικοπών, οι φοροαπαλλαγές και εισοφοροαπαλλαγές που πρόσφερε απλόχερα στα επιχειρηματικά συμφέροντα. Για πρώτη φορά μεταπολιτευτικά το δημοκρατικό δικαίωμα στη διαδήλωση τίθεται σε καθεστώς ευθείας απαγόρευσης. Την ίδια στιγμή το βουβό – προς ώρας – ποτάμι των ανέργων γιγαντώνεται ενώ η πολυδιαφημιζόμενη – από την κυβέρνηση – τουριστική περίοδος αφήνει πίσω της καμμένη γη και χιλιάδες λουκέτα. Επιβεβαιώνεται πως όλα τα μέτρα που πάρθηκαν σαν στόχο είχαν να ρίξουν το βάρος των συνεπειών της οικονομικής κρίσης στις πλάτες των εργαζομένων, των φτωχομεσαίων αυτοαπασχολούμενων, των λαϊκών στρωμάτων.
Οι φωνές αγωνίας των συναδέλφων μας στο χώρο της Δημόσιας Υγείας κάνουν φανερή την δραματική κατάσταση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας που βρίσκεται σε καθεστώς μαρασμού και υποβάθμισης εξαιτίας των πολιτικών που επέβαλαν όλες οι κυβερνήσεις διαχρονικά. Τώρα που η υγειονομική κρίση φαίνεται πως περνά σε μια νέα φάση, εξαιτίας της παρατηρούμενης έξαρσης των κρουσμάτων, αποκαλύπτονται ξανά οι βαριές ευθύνες της πολιτικής της υποβάθμισης της Δημόσιας Υγείας που αφήνουν εκτεθειμένο το λαό μας. Η κυβέρνηση για να συγκαλύψει τις δικές της τεράστιες ευθύνες ενεργοποιεί ξανά το δόγμα της “ατομικής ευθύνης” για να τις μετατοπίσει στις πλάτες του λαού μας.
Μετά τα «μνημόνια» και τη βαρβαρότητα των μέτρων, γίνεται φανερό ότι η επίθεση στους εργαζόμενους παίρνει νέα διάσταση. Μπροστά στη μεγάλη ύφεση της οικονομίας που ξεκίνησε, έρχονται νέα μνημόνια και σκληρά αντιλαϊκά μέτρα με μοχλό τις ενισχύσεις και τα δάνειά της που έχουν σαν προϋπόθεση την επιδότηση των επιχειρήσεων και ρυθμίσεις μνημονιακού τύπου. Ήδη έχουν θέσει τις βάσεις («Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης», έκθεση Πισσαρίδη) και αξιοποιώντας την πανδημική κρίση, σαν μια ακόμα ευκαιρία, προχωρούν στην καταβαράθρωση των εργασιακών δικαιωμάτων με δεκάδες χιλιάδες απολύσεις στον ιδιωτικό τομέα, ελαστικοποίηση σχέσεων εργασίας. Εκτός από τον ιό του COVID υπάρχει και ο θανατηφόρος ιός που θα ακολουθήσει και λέγεται ανεργία, φτώχεια, πείνα. Γι’ αυτό η ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής κυβέρνησης και ΕΕ αποκτά επείγοντα χαρακτήρα για τα σωματεία μας.
Την ίδια στιγμή ο κίνδυνος εμπλοκής της χώρας μας στο σκηνικό πολεμικής ανάφλεξης στην περιοχή μας εντείνεται με την πολιτική ταύτισης που ακολουθεί η κυβέρνηση με τις ΗΠΑ, το ΝΑΤΟ και την ΕΕ και τους ενδοϊμπεριαλιστικούς ανταγωνισμούς που οξύνονται στην περιοχή μας.
Έχουμε ανάγκη από πρωτοβουλίες υπεράσπισης της ειρήνης, της φιλίας και της συνεργασίας των λαών ενάντια στον πόλεμο και τον ιμπεριαλισμό, της διεθνιστικής κοινής πάλης με τους εκπαιδευτικούς της Τουρκίας για να υπερασπιστούμε το ειρηνικό μέλλον της νέας γενιάς. Σ΄ αυτή την κατεύθυνση καλούμε την ΟΛΜΕ και τα εκπαιδευτικά σωματεία, να πάρουν πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη στην εκπαίδευση και στην κοινωνία αντιπολεμικού – αντιιμπεριαλιστικού μετώπου.
Β. Για την κατάσταση στην εκπαίδευση
Οι κακοπληρωμένοι και άνω των 50 ετών εκπαιδευτικοί που τρέχουν σε 3 ή 4 σχολεία, οι αιώνια μόνιμοι αναπληρωτές, οι μαθητές μας, οι γονείς, χρόνια τώρα βλέπουν τις ηγεσίες του ΥΠΑΙΘ και τις επιτροπές “σοφών” (τύπου Λιάκου), έχοντας ως Ευαγγέλιο τις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ, της ΕΕ και του ΣΕΒ, να πειραματίζονται με τη δημόσια εκπαίδευση, αφήνοντας πίσω τους συντρίμμια, ενώ σήμερα βιώνουν για μια ακόμα φορά τους νέους θριάμβους της “αριστείας”! Από την εξομοίωση κολεγίων με τα πανεπιστημιακά πτυχία, την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου, τα 37.000 κενά στο δημόσιο σχολείο, φτάσαμε στις μάσκες και τα παγουρίνα.
Από την περασμένη άνοιξη ως και σήμερα η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ όρισε νέους διευθυντές εκπαίδευσης και υπηρεσιακά συμβούλια με μοναδικό κριτήριο την κομματική τους ταυτότητα. Επέβαλε πλήθος αντιεκπαιδευτικών μέτρων. Κομβικό σημείο αποτελεί ο νόμος 4692/2020 που αποτελεί «πολυεργαλείο» για την επιβολή όλης της αντιεκπαιδευτικής ατζέντας του ΥΠΑΙΘ. Σκληρή αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών (με παράλληλη ενεργοποίηση και στελέχωση της ΑΔΙΠΔΕ), «τράπεζα θεμάτων» και στους δύο τύπους Λυκείου, αύξηση του εξεταστικού φόρτου στα Γυμνάσια, βάση του «10», επαναφορά του χαρακτηρισμού της διαγωγής, κάμερες στις τάξεις και θεσμοθέτηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, εξοβελισμός των μαθημάτων των εικαστικών και κοινωνικών επιστημών είναι λίγα μόνο από τα μέτρα που επιβλήθηκαν στις αρχές του καλοκαιριού. Ακόμα και η ίδια η επανέναρξη των σχολείων τον περασμένο Μάη έγινε με τέτοιους όρους που κατέστησαν την εκπαίδευση προαιρετική, πληγώνοντας βαθιά το πολύπαθο σώμα του Δημόσιου Σχολείου. Η μισθολογική καθήλωση των εκπαιδευτικών συνεχίζεται, με μειώσεις μισθών 30% έως 40% την τελευταία δεκαετία, ενώ ετοιμάζεται νέα επίθεση στα εναπομείναντα ασφαλιστικά δικαιώματα με την ψήφιση και νέου νόμου που προωθεί η κυβέρνηση.
Μέσα στο καλοκαίρι η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ ενεργοποίησε για πρώτη φορά το «προσοντολόγιο» του νόμου Γαβρόγλου δημοσιοποιώντας τους προσωρινούς πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών. Τα αναρίθμητα λάθη που περιέχουν οι πίνακες αυτοί καθώς και οι αποκλεισμοί συναδέλφων «λόγω παραβόλου», έρχονται να προστεθούν στις 13.000 απολύσεις εκπαιδευτικών και σε ένα άδικο θεσμικό πλαίσιο που αναστατώνει και ανατρέπει τον εργασιακό βίο για χιλιάδες συναδέλφους μας που εδώ και χρόνια εργάζονται στα σχολεία ως αναπληρωτές, απαξιώνοντας το κεκτημένο της προϋπηρεσίας και του πτυχίου και εγκαινιάζοντας ένα σκληρό και ατέρμονο κυνήγι προσόντων για τη νέα γενιά και το χορό εκατομμυρίων που στήνεται πίσω απ’ αυτό.
Οι ελάχιστοι μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών και προσωπικού στην Ειδική Αγωγή σε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες, που πραγματοποιήθηκαν μέσα στο καλοκαίρι, αποτελούν πολύ σημαντική νίκη των πολύχρονων αγώνων του εκπαιδευτικού κινήματος. Επισημαίνουν ταυτόχρονα την ανάγκη να συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο του αγώνα για μαζικούς μόνιμους διορισμούς και στην Γενική Εκπαίδευση με βάση τις ανάγκες του δημόσιου σχολείου και όχι του σφαγείου των δημοσιονομικών πλεονασμάτων, για να ανατραπεί η πολιτική της αδιοριστίας και της ελαστικής εργασίας.
Βρισκόμαστε προ των πυλών της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς και από τις δηλώσεις της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ φαίνεται πως κινούνται στα τυφλά δίχως ουσιαστικά μέτρα στήριξης των σχολείων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών, στη λογική της «διαχείρισης» της πανδημίας χωρίς κανένα κόστος και με βαρύ πυροβολικό την «ατομική ευθύνη» μαθητών, γονιών, εκπαιδευτικών. Είτε τα σχολεία ανοίξουν στις 7/9 είτε στις 14/9 τα αδιέξοδα της πολιτικής του υπουργείου παραμένουν. Το ΥΠΑΙΘ επιμένει στην επικίνδυνη πολιτική για την Υγεία και την Παιδεία. Επιμένει στο συνωστισμό 25 και 27 παιδιών στα τμήματα, σε διορισμούς – προσλήψεις εκπαιδευτικών με το σταγονόμετρο, στα υγειονομικά ημίμετρα του «παγουρίνου» και της μάσκας, των περικοπών των δαπανών για την Παιδεία για να αντιμετωπιστούν οι αυξημένες ανάγκες και λόγω πανδημίας. Η πολιτική του ΥΠΑΙΘ επενδύεται με σαθρά και προκλητικά επιχειρήματα, μνημεία «δημιουργικής λογιστικής» όπως αυτό του μέσου όρου των μαθητών που παρουσίασε πρόσφατα η υπουργός, εμπαίζοντας την εκπαιδευτική κοινότητα και την ελληνική κοινωνία. Παράλληλα με τη θεσμοθέτηση της λεγόμενης “εξ αποστάσεως” (ΠΝΠ ΦΕΚ Α.157 – 10/08/2020) το ΥΠΑΙΘ σκληραίνει τη στάση του, φανερώνει την επιδίωξή του να χτυπήσει τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και να υποβαθμίσει την παρεχόμενη μόρφωση των παιδιών.
Η κυβέρνηση επιταχύνει την εφαρμογή αντιεκπαιδευτικών μέτρων σε όλες τις εκπαιδευτικές δομές και σε όλα τα επίπεδα. Εργασιακά, διορισμοί, μισθοί, συντάξεις, όλα αλλάζουν με δραματικό τρόπο με μεγάλες συνέπειες στην κοινωνική, εκπαιδευτική και εργασιακή ζωή των εκπαιδευτικών. Η αποδόμηση του δημόσιου σχολείου εντείνεται. Τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών καταβαραθρώνονται σε ένα σχολείο που γίνεται πιο ταξικό, ένα Λύκειο που μετατρέπεται σε εξεταστικό μαραθώνιο και μέσω της επιβολής της τράπεζας θεμάτων, που περιορίζει τη δυνατότητα εισαγωγής στα ΑΕΙ, που κυριαρχούν οι λεγόμενες δεξιότητες έναντι της ουσιαστικής μόρφωσης, που βαθαίνει την ιδιωτικοποίηση. Με την αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών, επιδιώκουν να διαμορφώσουν τον εργαζόμενο της νέας περιόδου: φτηνό, ελαστικό, ευέλικτο, αναλώσιμο , «εφοδιασμένο» με τις βασικές δεξιότητες που έχει ανάγκη το κεφάλαιο και η αγορά.
Γ. Αιτήματα
Τα κυρίαρχα ΜΜΕ και οι πληρωμένοι παπαγάλοι τους αναμασούν καθημερινά την κυβερνητική προπαγάνδα. Η υγεία των ανθρώπων μπαίνει σε τελευταία μοίρα μπροστά στα κέρδη των επιχειρήσεων του τουρισμού. Οι φοροαπαλλαγές – επιδοτήσεις αφορούν τους εφοπλιστές και το κεφάλαιο, αλλά όχι τους εργαζόμενους. Οι διορισμοί αναδρομικά και οι αυξήσεις ισχύουν μόνο για ένστολους και δικαστικούς και όχι για εκπαιδευτικούς, γιατρούς, νοσοκόμους και άλλους εργαζόμενους.
Εμείς καλούμε τον κόσμο να αγωνιστεί ώστε όλοι οι άνθρωποι να έχουν διασφαλισμένα τα δημόσια αγαθά υγεία παιδεία ρεύμα, νερό, επικοινωνίες, φυσικό περιβάλλον, επειδή αυτά δεν είναι εμπορεύματα αλλά καθολικά κοινωνικά αγαθά!
Απαιτούμε Τώρα!
1. Κανένα τμήμα με περισσότερους από 15 μαθητές. Με την ευθύνη του κράτους και του υπουργείου να καλυφθούν οι κτιριακές ανάγκες για τη στέγαση των μαθητών σε κατάλληλες και σύγχρονες υποδομές! Επαναλειτουργία όλων των σχολείων που έκλεισαν ως αποτέλεσμα των αντιλαϊκών μνημονιακών πολιτικών και να δοθούν σε σχολική χρήση Δημοτικοί και κλειστοί δημόσιοι χώροι. Εξασφάλιση απαραίτητου εκπαιδευτικού προσωπικού για τη λειτουργία τμημάτων με τον μειωμένο αριθμό μαθητών.
2. Εδώ και τώρα μαζικοί μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών με όλη την προϋπηρεσία και το πτυχίο ώστε να καλυφθούν όλα τα κενά και οι αυξημένες ανάγκες στα σχολεία! Να αποσυρθεί ο νόμος του “προσοντολόγιου”!
3. Γενναία αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για την εκπαίδευση ώστε να καλυφθούν όλες οι ανάγκες σε εκπαιδευτικούς και υποδομές!
4. Μέσα προστασίας, υγιεινής και καθαριότητας για όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές με την αποκλειστική ευθύνη του κράτους. Να στελεχωθούν πλήρως με προσλήψεις μόνιμου προσωπικού καθαριότητας όλα τα σχολεία! Διενέργεια δωρεάν μαζικών επαναλαμβανόμενων τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, ώστε να υπάρξει άμεση παρέμβαση σε περίπτωση που χρειαστεί και να ελέγχεται η διάδοση του ιού.
5. Πραγματική και ουσιαστική ενίσχυση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας! Διεκδικούμε Δημόσια Δωρεάν Υγεία και Παιδεία για όλο το λαό! Να γίνουν αποδεκτά τα αιτήματα των Υγειονομικών Ομοσπονδιών (ΟΕΝΓΕ – ΠΟΕΔΗΝ).
6. Δεύτερη φάση πρόσληψης αναπληρωτών τώρα-απόσυρση των προσωρινών πινάκων – όλες οι προσλήψεις να γίνουν χωρίς αποκλεισμούς και αποκλειστικά με το πτυχίο και όλη την προϋπηρεσία. Άμεσες προσλήψεις για τις ΔΙΕΠ.
7. Να στελεχωθούν τα σχολεία με προσλήψεις ειδικού προσωπικού (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί κλπ) για τη στήριξη εκπαιδευτικών και μαθητών.
8. Να εγκριθούν όλες οι προτάσεις των σχολείων για τη λειτουργία των τμημάτων της β ́ Ξένης Γλώσσας και να καταργηθεί η απαράδεκτη υπουργική απόφαση με την οποία ουσιαστικά καταργείται το δικαίωμα της επιλογής της β΄ ́Ξένης Γλώσσας. Να επανέλθει η παράλληλη διδασκαλία, όπως ίσχυε παλιότερα σε κάθε τμήμα.
9. Να μην εφαρμοστεί το κυβερνητικό σχέδιο για την αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Να καταργηθεί όλο το πλαίσιο για την αξιολόγηση! Κανένας προγραμματισμός των συλλόγων διδασκόντων στη βάση των αντιεκπαιδευτικών νόμων για την αξιολόγηση.
10. Ενιαίο, δημόσιο, δωρεάν 12χρονο σχολείο με δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή για όλα τα παιδιά χωρίς αποκλεισμούς. Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση ενταγμένη στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης και εξ ολοκλήρου στο Υπουργείο Παιδείας. Επαγγελματικά δικαιώματα στους τίτλους σπουδών! Όχι στην κερδοσκοπία των πιστοποιήσεων και το χτύπημα των εργασιακών δικαιωμάτων!
11. Να καταργηθεί ο νόμος Κεραμέως (4692/2020) και τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα που τον συνοδεύουν! Όχι στο «Νέο Λύκειο» των ταξικών φραγμών στη μόρφωση των παιδιών μας! Όχι στην τράπεζα θεμάτων και στη βάση του 10. Να ανακληθεί η κυβερνητική απόφαση για τα ωρολόγια προγράμματα. Όχι στις αντιδραστικές αλλαγές στο αναλυτικό πρόγραμμα και τα προγράμματα σπουδών! Όχι στην κατάργηση μαθημάτων και αντικειμένων!
10. Να καταργηθεί η τροπολογία “Κεραμέως” και η ΠΝΠ (ΦΕΚ Α. 157 – 10/08/2020) για την “εξ αποστάσεως” και τις κάμερες στην τάξη!
11. Απαιτούμε τη δωρεάν παροχή όλων των τεχνολογικών μέσων σε μαθητές και εκπαιδευτικούς για την καλύτερη αξιοποίησή τους στη διαδικασία της δια ζώσης εκπαίδευσης!
12.Ολα τα προσφυγόπουλα στα σχολεία!
13. Πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις. Κανείς κάτω από 1.000 ευρώ καθαρά. Αναπλήρωση απωλειών, επαναφορά 13ου και 14ου μισθού/σύνταξης. Επαναφορά της χαμένης διετίας ’16-’17. Γνήσια Κλαδική Σύμβαση Εργασίας.
14. Δημόσια κοινωνική ασφάλιση για όλους. Όχι στα σχέδια ιδιωτικοποίησης. Σύνταξη στα 30 χρόνια εργασίας. Κατάργηση των ν. Κατρούγκαλου, Βρούτση και όλων των αντιασφαλιστικών νόμων. Όχι σε νέο αντιασφαλιστικό νόμο/να μην κατατεθεί.
Δ. Πρόγραμμα Δράσης
Η εξουσία επιδιώκει να χτυπήσει το απρόβλεπτο του εκπαιδευτικού κινήματος και το δικαίωμα του κάθε παιδιού στη μόρφωση, να νομιμοποιήσει την εκπαιδευτική πολιτική του ΟΟΣΑ ως τη μόνη λογική και εφικτή. Θέλει οι εκπαιδευτικοί να εμπεδώσουν την λογική του ΤΙΝΑ (δεν υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις) στο δημόσιο σχολείο. Οι κύριες έννοιες γι αυτούς είναι αριστεία, ανταγωνισμός, επιχειρηματικότητα, αποτίμηση και αξιολόγηση.
ΕΜΕΙΣ ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ: ΥΓΕΙΑ – ΠΑΙΔΕΙΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Υπερασπιζόμαστε το δημόσιο σχολείο και τα εργασιακά μας δικαιώματα. Προωθούμε τις διεκδικήσεις του κλάδου. Ξεκινάμε πολύμορφο και ανυποχώρητο αγώνα διαρκείας με ημερομηνία λήξης το τέλος της χρονιάς, που θα περιλαμβάνει συγκεντρώσεις, κινητοποιήσεις, αποκλεισμούς, απεργίες και άλλες μορφές, θα είναι ανοιχτό στις εξελίξεις και θα καθορίζεται από τις Γ.Σ
-
Τρίτη 15/9 νέες κινητοποιήσεις σε όλες τις πόλεις με το σύνολο των διεκδικήσεων του κλάδου. Για να συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί στις κινητοποιήσεις κηρύσσονται 3ωρες στάσεις εργασίας (11.00π.μ. – 2.00 μ.μ. για τον πρωινό κύκλο και 2.00 μ.μ. – 5.00 μ.μ. για τον απογευματινό). Στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη στις 1.00 π.μ. στα Προπύλαια και στο Άγαλμα Βενιζέλου αντίστοιχα.
-
Σάββατο 12/9 συμμετοχή στις συγκεντρώσεις στη ΔΕΘ με αιχμή όλες τις διεκδικήσεις του κλάδου.
-
Παρασκευή 25/9 24ωρη απεργία και συγκεντρώσεις σε όλες τις πόλεις και πανελλαδική συγκέντρωση στην Αθήνα στις 12.00 μ. με κάλυψη των εξόδων από την ΟΛΜΕ για τους συναδέλφους που θα συμμετέχουν από τις άλλες πόλεις.
-
Η ΓΣ των ΕΛΜΕ και των Προέδρων αποφασίζει και κηρύσσει απεργία – αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης – αυτοαξιολόγησης. Δεσμεύει το ΔΣ της ΟΛΜΕ να προωθήσει άμεσα όλες τις διαδικασίες ενεργοποίησης της απεργίας αποχής με ανακοινώσεις, αφίσες, κ.ά.
-
Οι σύλλογοι διδασκόντων με αποφάσεις τους να απαιτήσουν τα αιτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας (15 μαθητές στο τμήμα, διασφάλιση υποδομών για χρήση αιθουσών, προσλήψεις καθαριστριών, υγειονομικού προσωπικού, κ.ά.). Να συντονιστούν με τους συλλόγους Γονέων των σχολείων τους.
-
Νέες Γ.Σ. των ΕΛΜΕ εκτίμησης και κλιμάκωσης του αγώνα και Γ.Σ. των προέδρων στις 3/10.
-
Το πρόγραμμα είναι ανοιχτό στις εξελίξεις και ανάλογα με την ημερομηνία έναρξης των μαθημάτων να προσαρμόζεται και το πρόγραμμα δράσης.
-
Συντονίζουμε τη δράση μας με ΔΟΕ, εκπαιδευτικά σωματεία (ΕΛΜΕ – ΣΕΠΕ) γονείς και μαθητές, φοιτητές.
-
Κοινός βηματισμός – δράση με Ομοσπονδίες Υγειονομικών (ΟΕΝΓΕ – ΠΟΕΔΗΝ) για την υπεράσπιση του δημόσιου συστήματος Υγείας, Παιδείας.
Κάντε το πρώτο σχόλιο