ΠΑΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΟ ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΜΟΝΙΜΟΙ, ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

 

ΠΑΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΟ ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΕΚΤΡΩΜΑ

ΜΟΝΙΜΟΙ, ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

ΟΛΕΣ/ΟΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΜΑΧΗΣ – ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 12.00 ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΝΑ ΓΙΝΕΙ  ΕΚΤΑΚΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΚΗΡΥΧΤΟΥΝ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΜΕ ΤΩΡΑ

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, στα βήματα των προκατόχων της, ΝΔ – ΠΑΣΟΚ, προωθεί αντιδραστικά μέτρα μέσα στις γιορτές, ανοίγοντας προκλητικά ένα δήθεν διάλογο που διαρκεί όσο τα σχολεία είναι κλειστά! Το ν/σχ για το σύστημα πρόσληψης/διορισμών, επιφέρει σαρωτικές, αντιεκπαιδευτικές, αντεργατικές αλλαγές. Πλήττει το σύνολο των εργασιακών δικαιωμάτων και εισάγει από την πίσω πόρτα την αξιολόγηση για όλους! Το ν/σχ-έκτρωμα αποτελεί ακραία νεοφιλελεύθερη έκφραση των αντιδραστικών καπιταλιστικών αναδιαρθρώσεων ΕΕ-ΟΟΣΑ-κεφάλαιο και ικανοποιεί τις επιταγές του ΣΕΒ και όλου του αστικού μνημονιακού μπλοκ (ΝΔ, ΚΙΝΑΛ).

  • Η κυβέρνηση υπόσχεται ελάχιστους διορισμούς και με το νσχ επιφυλάσσει βέβαιες απολύσεις, χιλιάδων αναπληρωτών συναδέλφων. Όχι μόνο αρνείται να καλύψει τις πραγματικές ανάγκες του δημόσιου σχολείου σε προσωπικό, που  ασφυκτιά κάτω από τις μνημονιακές πολιτικές συρρίκνωσης και υποβάθμισης του αλλά προχωράει σε ένα προεκλογικό εμπόριο ελπίδων. Επιπλέον το υπουργείο παιδείας, πιστό στο ν.3848, προβλέπει στο νσχ ότι και όσοι πλέον διορίζονται δεν θα κατοχυρώνουν τη μονιμότητα, θα μπαίνουν σε διετή επιτήρηση και αν αξιολογηθούν «ανεπαρκείς», θ απολύονται!
  • Στην ουσία αυτό που επιχειρείται είναι η διαμόρφωση ενός ακραία ανταγωνιστικού συστήματος πρόσληψης αναπληρωτών – ελαστικά εργαζόμενων εκπαιδευτικών που θα επιφέρει τεράστιες ανατροπές στους πίνακες κατάταξης και τη μετατροπή τους σε κινούμενη άμμο. Κάθε δύο χρόνια οι υποψήφιοι θα καλούνται από τον ο ΑΣΕΠ να καταθέτουν τα προσόντα που διαθέτουν, ενώ δίνεται η δυνατότητα αυτά να διαφοροποιούνται από τον εκάστοτε υπουργό παιδείας.
  • Χρόνια προϋπηρεσίας χιλιάδων εκπαιδευτικών πετιούνται στον κάλαθο των αχρήστων αφού μοριοδοτούνται με κάτω από το 50% της συνολικής μοριοδότησης, ενώ ορίζεται «ταβάνι» στους 120 μήνες! Οι κλειδωμένοι πίνακες της Διαμαντοπούλου επανέρχονται και αμφισβητούν το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή εργασία. Η εναλλαγή μεταξύ εργασίας-ανεργίας αποτελεί τη νέα «κανονικότητα» σύμφωνα με τις διεθνείς και ευρωπαϊκές αστικές επιταγές. Ευέλικτος, αναλώσιμος, ανακυκλούμενος, αυτός είναι ο νέος εργαζόμενος εκπαιδευτικός!
  • Το πτυχίο απαξιώνεται ολοκληρωτικά! Κανένα ουσιαστικό εργασιακό δικαίωμα στην εκπαίδευση δεν κατοχυρώνεται με αυτό. Εισάγεται το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας ως προαπαιτούμενο και αρχίζει ατελείωτος ανταγωνισμός για μεταπτυχιακά, διδακτορικά, δεύτερο πτυχίο, σεμινάρια 300 ωρών, ξένες γλώσσες, πιστοποίηση στις νέες τεχνολογίες, καλούς βαθμούς κ.ο.κ σε ένα παζάρι προσόντων μακριά από τις εκπαιδευτικές ανάγκες αλλά σωτήριο για τα επιχειρηματικά κέρδη. Η δυνατότητα αλλαγής των μοριοδοτούμενων προσόντων ανά διετία με υπουργικές αποφάσεις, αλλά και η συνολική αναδιάρθρωση στη τριτοβάθμια εκπαίδευση και το «Νέο Λύκειο» (αξιολόγηση, σχολές «χαμηλής-υψηλής» ζήτησης, συγχωνεύσεις/καταργήσεις ΑΕΙ κλπ.), θα διαμορφώνουν πίνακες κατάταξης «κινούμενη άμμο» και δια βίου πιστοποίηση για περιστασιακή εργασία!
  • Το νσχ είναι και προσοντολόγιο αξιολόγησης για όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό! Οι αναπληρωτές προκειμένου να εργαστούν θα πρέπει να έχουν περάσει από σκληρή ατομική αξιολόγηση και να κατέχουν πλήθος προσόντων, αντίστοιχων και περισσότερων από εκείνα που απαιτούνταν για την επιλογή των στελεχών της εκπαίδευσης. Το προσοντολόγιο είναι πλήρως εναρμονισμένο με το ΠΔ 152 για το πλαίσιο αξιολογικών κριτηρίων της επιστημονικής και επαγγελματικής κατάρτισης των εκπαιδευτικών. Η αξιολόγηση δεν βρίσκεται απλά πίσω από την πόρτα, είναι εδώ και διαμορφώνει τετελεσμένα για όλους τους εκπαιδευτικούς.
  • Την ίδια στιγμή προωθούν νσχ για την έξωση των μαθητών από το Λύκειο με το νέο εξεταστικό σύστημα. Ξεκινούν την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης-αξιολόγησης, παγιώνουν την υποχρηματοδότηση, συνεχίζουν την υποβάθμιση της τεχνικής εκπαίδευσης και τη μισθολογική καθήλωση των εκπαιδευτικών αφήνουν  άθικτα τα μνημονιακά πλήγματα των προηγούμενων κυβερνήσεων στην παιδεία. Η Ν.Δ. λειτουργεί σαν «λαγός», ζητώντας περισσότερα, σκληρότερα, μονιμότερα μέτρα σε βάρος της δημόσιας εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών (αξιολόγηση παντού,ιδιωτικοποίηση, μάνατζερ Διευθυντές, κ.ά.).

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μια πρωτοφανή επίθεση! Μπορούμε να ανατρέψουμε τα σχέδιά τους, στα χνάρια των μεγαλειωδών κινητοποιήσεων που έδωσε το εκπαιδευτικό κίνημα στα εξεταστικά του ΑΣΕΠ το 1998, ενάντια στην επιδίωξη για ιδιωτικοποίηση των πανεπιστημίων /αναθεώρηση του άρθρου 16 το 2006, στην αδρανοποίηση στην πράξη του ν.3848 (Διαμαντοπούλου), στην αποτροπή της αξιολόγησης Αρβανιτόπουλου-Μητσοτάκη του 2013-14 και του πετσοκόμματος της προϋπηρεσίας από το Φίλη το 2016.

Με τη στάση των δυνάμεων του κυβερνητικού συνδικαλισμού ΔΑΚΕ, ΣΥΝΕΚ, ΠΕΚ βαδίζουμε σε βέβαιη ήττα. Αρνούνται ουσιαστικά να υπερασπίσουν το πτυχίο και την προϋπηρεσία, ως μοναδικές προϋποθέσεις προσλήψεων – διορισμών και συζητούν το ενδεχόμενο ενός «καλού» προσοντολογίου. Ενώ ήταν γνωστές οι διαθέσεις της κυβέρνησης από το καλοκαίρι, άφησαν τους αναπληρωτές και όλους τους εκπαιδευτικούς χωρίς σχέδιο αποφασιστικού αγώνα. Ακόμη και μετά την ανακοίνωση του νσχ όχι μόνο δεν έχουν γράψει ούτε μία γραμμή για τη μεγάλη επίθεση που δέχεται ο κλάδος και ούτε ζητάνε την απόσυρση του προσοντολόγιου.  Αρνούνται αυτή την κρίσιμη στιγμή έκτακτες συνεδριάσεις των Δ.Σ. και Γενικές Συνελεύσεις. Για άλλη μια φορά οι δυνάμεις του κυβερνητικού, γραφειοκρατικού συνδικαλισμού συναντιούνται στην υπεράσπιση της πολιτικής ΟΟΣΑ-Ε.Ε. και βάζουν πλάτη να περάσουν οι αντιεκπαιδευτικές πολιτικές.

Οι δυνάμεις της ΑΣΕ/ΠΑΜΕ εξακολουθούν να επιτίθενται στο αίτημα «διορισμοί με βάση αποκλειστικά το πτυχίο και όλη την προϋπηρεσία», τη στιγμή που το νσχ  τα θέτει σε πλήρη αμφισβήτηση. Ταυτόχρονα δεν ξεφεύγουν από τις απεργιακές μορφές διαμαρτυρίας, την ημέρα ψήφισης, που είναι αναποτελεσματικές απέναντι στην κυβερνητική επίθεση. Αρνήθηκαν σε δύο Γ.Σ. προέδρων στην ΟΛΜΕ να ψηφίσουν αγωνιστικό πρόγραμμα.

Να στείλουμε ξεκάθαρο μήνυμα ανυποχώρητου αγώνα προς όλες τις κατευθύνσεις!

Πάρτε τώρα πίσω το προσοντολόγιο λαιμητόμο! Απαιτούμε τον διορισμό ΤΩΡΑ όλων των αναπληρωτών με έστω και μία σύμβαση αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και όλη την προϋπηρεσία! Δηλώνουμε ότι δε θα παζαρέψουμε ούτε έναν/μία συνάδελφο/ισσα μας!

Προωθούμε τα αιτήματα αιχμής: Αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις. Κανείς κάτω από 1.000 ευρώ καθαρά!  Επαναφορά του 13ου-14ου μισθού. Κατάργηση του ν. Κατρούγκαλου και όλων των αντιασφαλιστικών νόμων. Θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος στα 25 χρόνια υπηρεσίας. Σύνταξη με 30 χρόνια δουλειάς χωρίς όριο ηλικίας.  Όχι στο νέο Λύκειο. Όχι στην αξιολόγησηαυτοαξιολόγηση – Οργανώνουμε απεργία – αποχή.  Επαναφορά του ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδα. 20 μαθητές στο τμήμα -15 στις Ομάδες Προσανατολισμού -10 στα εργαστήρια.

Έκτακτη σύγκλιση του ΔΣ της ΟΛΜΕ, πριν την έναρξη των μαθημάτων και προκήρυξη Γ.Σ. την επόμενη εβδομάδα και ΓΣ Προέδρων το Σάββατο, 12/01,  για να πάρουμε αποφάσεις για το σύνολο των αιτημάτων με αιχμή την απόσυρση του προσοντολόγιου τώρα.

Κυριακή 6/01 συμμετέχουμε μαζικά στο κάλεσμα του Συντονιστικού Αναπληρωτών, 11.30πμ, ΜΑΝΧ

Μαχητική συγκέντρωση στο Υπ. Παιδείας τη Δευτέρα 7/1 στις 12μμ.

Μαζική συμμετοχή, στην απεργία (3ωρη+3ωρη) και στο πανελλαδικό συλλαλητήριο, Παρασκευή 11/1 στην Αθήνα με κάλυψη των εξόδων μετακίνησης των συναδέλφων από την ΟΛΜΕ.

Πρόταση στις ΓΣ για 48ωρη απεργία την εβδομάδα 14-18/1, που θα περιέχει συλλαλητήρια και καταλήψεις σε όλες τις πόλεις και νέο πανελλαδικό συλλαλητήριο στην Αθήνα, καλώντας και τους φοιτητικούς συλλόγους για αποκλεισμό του Υπουργείου Παιδείας.

Νέος γύρος Γ.Σ. για την άμεση αγωνιστική συνέχεια του απεργιακού αγώνα και των κινητοποιήσεων. Υλοποιούμε το πρόγραμμα δράσης με πλήρη πανεκπαιδευτικό συντονισμό, πολύμορφες δράσεις και συγκρότηση επιτροπών αγώνα παντού. Μεταφέρουμε το πρόγραμμα πιο μπροστά αν το υπουργείο προχωρήσει στην αιφνιδιαστική ψήφιση του νσχ.

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*