Γ’ ΕΛΜΕ Θεσ/νίκης: Προτάσεις αποδόμησης του δημόσιου σχολείου!

Προτάσεις αποδόμησης του δημόσιου σχολείου!

To Δ.Σ. της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ καταγγέλλει τις προτάσεις για την εκπαίδευση που κατέθεσαν ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών (ΣΕΒ) –δείτε εδώ και εδώ, ο Σύλλογος ιδιοκτητών Ιδιωτικών Σχολείων (δείτε εδώ)  όσο και αυτών που περιέχονται στην επικαιροποιημένη έκθεση του ΟΟΣΑ (δείτε εδώ) για την Ελληνική εκπαίδευση.(σύμφωνα με δημοσίευμα της εφ. ΑΥΓΗ)

Οι προτάσεις αυτές παρουσιάζουν μια κοινή στόχευση με βασικούς άξονες :

  • μείωση του μισθοδοτικού κόστους,
  • αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών,
  • αυτοχρηματοδότηση των σχολείων στα πλαίσια της λεγόμενης «αυτονομίας» και την κατηγοριοποίηση τους ανάλογα με τις επιδόσεις ή τις …εγγραφές!
  • μεγαλύτερη εμπλοκή των δήμων στην λειτουργία και το έργο των σχολείων,
  • κατάργηση του άρθρου 16 του Συντάγματος για την δωρεάν εκπαίδευση,
  • κατάργηση του αναλυτικού προγράμματος,
  • αύξηση του αριθμού των μαθητών στην τάξη!
  • πλήρη εισαγωγή της αξιολόγησης για σχολεία και εκπαιδευτικούς συνδεδεμένη με την χρηματοδότηση των σχ. μονάδων και τους μισθούς των εκπαιδευτικών,
  • επιχειρηματικοποίηση και ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης,
  • ενδυνάμωση του ρόλου του διευθυντή και υποβιβασμός του ρόλου του συλλόγου διδασκόντων
  • και άλλες υπεραντιδραστικές προτάσεις αποδόμησης του δημόσιου σχολείου .

Πλευρές των προτάσεων αυτών συναντώνται στο 3ο μνημόνιο, στα πορίσματα Λιάκου, Γαβρόγλου, στις κατευθύνσεις της ΕΕ, σε δηλώσεις υπευθύνων και ανεύθυνων περί την εκπαίδευση.

Καθίσταται σαφές ότι βρισκόμαστε εν μέσω μιας συντονισμένης, σχεδιασμένης άκρως αντιδραστικής αντί- μεταρρύθμισης, σε πλήρη αντιδιαστολή τόσο με τις θέσεις και προτάσεις του εκπαιδευτικού κινήματος όσο και με τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας τις ανάγκες της κοινωνίας και της χώρας.

Είναι αναγκαίο περισσότερο από ποτέ να αναπτυχθεί ένα ρωμαλέο πανεκπαιδευτικό κίνημα που θα αναχαιτίσει την μεγαλύτερη ανατροπή των εκπαιδευτικών κατακτήσεων δεκαετιών που επιχειρείται . Να απαιτήσει και να επιβάλλει την ολόπλευρη ποιοτική αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν μόρφωση όλων των παιδιών μαζί με την ουσιαστική καταξίωση και αναβάθμιση των εκπαιδευτικών της χώρας.

 

    

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                   Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

Γιάννης Λαθήρας                                  Νίκος Παλάντζας

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*