20ο Συνέδριο ΟΛΜΕ
Αναζήτηση
Ενημέρωση με e-mail
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε τις γνώμες, άποψεις, πρότασεις και καταγγελίες σας Επικοινωνήστε μαζί μας, στέλνοντας email στο: paremvaseis.de@gmail.com.
Τιμή για πάντα στο Νίκο Τεμπονέρα
Οι αξιολογητές ξανάρχονται! Ημερίδα των Παρεμβάσεων ΠΕ και ΔΕ
Από το σχολείο της κρίσης στην παιδεία των κοινωνικών αναγκών: Ημερίδα των Παρεμβάσεων ΔΕ
Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση
Οι Παρεμβάσεις στις ΕΛΜΕ
- Αγωνιστική Παρέμβαση Β' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
- Αγωνιστική Παρέμβαση Θεσσαλονίκης
- Αγωνιστική Παρέμβαση Λέσβου
- Αγωνιστική Παρέμβαση Ν. Ηρακλείου
- Αγωνιστική Συσπείρωση Έβρου
- Ανεξάρτητος Συνδυασμός-Εκπαιδευτική Παρέμβαση Ημαθίας
- Αριστερή Πρωτοβουλία στη Β' ΕΛΜΕ Αχαΐας
- Αριστερή Συμπαράταξη Καθηγητών Δ' ΕΛΜΕ Αν. Αττικής
- Αριστερής Παρέμβασης Καθηγητών Λευκάδας
- Εκπαιδευτική Παρέμβαση Αχαΐας
- Ενωτική Αγωνιστική Πρωτοβουλία Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
- Παρεμβάσεις Βοιωτίας
- Παρέμβαση Εκπαιδευτικών Ιωαννίνων
Παρεμβάσεις στους εργασιακούς χώρους
Ενότητες Περιεχομένου
- Αδιόριστοι (35)
- αναδημοσιεύσεις (111)
- Ανακοινώσεις (2.140)
- Αποφάσεις-Ψηφίσματα (290)
- άρθρα (196)
- Ασφαλιστικά – Συνταξιοδοτικά (23)
- αυταρχισμός (36)
- αφίσα (187)
- βίντεο (38)
- Διαδήλωση (33)
- Διεθνή (5)
- Διορισμοί – νεοδιόριστοι (1)
- Δομή και λειτουργία του σχολείου (40)
- εκδηλώσεις (66)
- Εκπαίδευση (153)
- Ενιαίο Συνδικάτο Π.Ε.-Δ.Ε. (28)
- έντυπα (21)
- Επιστήμη (5)
- Εργασιακά (84)
- Η δράση μας σε ΓΣΕΕ/ΑΔΕΔΥ (64)
- Η δράση μας στην ΟΛΜΕ (196)
- Η δράση μας στις ΕΛΜΕ (381)
- Ημερίδες (1)
- καταγγελία (39)
- κινητοποιήσεις (64)
- μπροσούρες (9)
- ντοκουμέντα (2)
- Οικονομικά (21)
- Πολιτική (72)
- πολιτισμός (12)
- σκίτσο (1)
- Συνδικαλιστικά (167)
- Τέχνη, λογοτεχνία, ποίηση (4)
- Υπηρεσιακά Συμβούλια (1)
- φωτογραφίες (14)
- Χωρίς κατηγορία (106)
Τι θέματα μάς απασχολούν εδώ;
ΑΔΕΔΥ Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης ΕΛΜΕ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης Εκλογές ΟΛΜΕ ΟΟΣΑ Παρεμβάσεις ΔΕ Παρεμβάσεις Δημοσίου Παρεμβάσεις ΠΕ Συντονισμός Πρωτοβάθμιων Σωματείων αγώνας αλληλεγγύη αναπληρωτές αντι-ΕΕ αντιΕΕ αξιολόγηση απεργία απολύσεις ασφαλιστικό αυταρχισμός γενικές συνελεύσεις γραφειοκρατία δανειακή σύμβαση δημοκρατία διαθεσιμότητα δωρεάν παιδεία εκπαιδευτικοί εκπαιδευτικό κίνημα ελαστικές σχέσεις εργασίας ελευθερία εργασιακά δικαιώματα εργατικό κίνημα κενά κινητοποιήσεις μαθητές μνημόνιο μνημόνιο ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ μορφωτικά δικαιώματα πανεκπαιδευτικό μέτωπο πανεργατικός αγώνας πολιτισμός τριτοβάθμια εκπαίδευση φασισμός χειραγώγησηΎμνος στη μάθηση
Μάθαινε και τ' απλούστερα! Γι' αυτούς
που ο καιρός τους ήρθε,
Ποτέ δεν είναι πολύ αργά!
Μάθαινε το αβγ, δε σε φτάνει, μα συ
Να το μαθαίνεις! Μη σου κακοφανεί!
Ξεκίνα! Πρέπει όλα να τα ξέρεις!
Εσύ να πάρεις πρέπει την εξουσία.
Μάθαινε άνθρωπε στο άσυλο!
Μάθαινε άνθρωπε στη φυλακή!
Μάθαινε γυναίκα στην κουζίνα! Μάθαινε εξηντάχρονε!
Εσύ να πάρεις πρέπει την εξουσία.
Ψάξε για σχολείο άστεγε!
Προμηθέψου γνώση παγωμένε!
Πεινασμένε, άρπαξε το βιβλίο: είν' ένα όπλο.
Εσύ να πάρεις πρέπει την εξουσία.
Μην ντρέπεσαι να ρωτήσεις Σύντροφε!
Μην αφεθείς να πείθεσαι.
Μάθε να βλέπεις συ ο ίδιος!
Ό,τι δεν ξέρεις ο ίδιος
καθόλου δεν το ξέρεις.
Έλεγξε το λογαριασμό
Εσύ θα τον πληρώσεις.
Ψάξε με τα δάχτυλα το κάθε σημάδι
Ρώτα: πώς βρέθηκε αυτό εδώ;
Εσύ να πάρεις πρέπει την εξουσία(Μπ. Μπρεχτ, Εγκώμιο στη μάθηση)
Περιεχόμενο κατά μήνα δημοσίευσης
- Μάιος 2023 (4)
- Απρίλιος 2023 (4)
- Μάρτιος 2023 (5)
- Φεβρουάριος 2023 (5)
- Ιανουάριος 2023 (4)
- Δεκέμβριος 2022 (4)
- Νοέμβριος 2022 (5)
- Οκτώβριος 2022 (7)
- Σεπτέμβριος 2022 (8)
- Αύγουστος 2022 (3)
- Ιούλιος 2022 (4)
- Ιούνιος 2022 (2)
- Μάιος 2022 (1)
- Απρίλιος 2022 (5)
- Μάρτιος 2022 (4)
- Φεβρουάριος 2022 (4)
- Ιανουάριος 2022 (7)
- Δεκέμβριος 2021 (2)
- Νοέμβριος 2021 (9)
- Οκτώβριος 2021 (7)
- Σεπτέμβριος 2021 (9)
- Αύγουστος 2021 (2)
- Ιούλιος 2021 (2)
- Ιούνιος 2021 (9)
- Μάιος 2021 (4)
- Απρίλιος 2021 (3)
- Μάρτιος 2021 (9)
- Φεβρουάριος 2021 (9)
- Ιανουάριος 2021 (6)
- Δεκέμβριος 2020 (5)
- Νοέμβριος 2020 (9)
- Οκτώβριος 2020 (6)
- Σεπτέμβριος 2020 (8)
- Αύγουστος 2020 (3)
- Ιούλιος 2020 (4)
- Ιούνιος 2020 (9)
- Μάιος 2020 (15)
- Απρίλιος 2020 (14)
- Μάρτιος 2020 (10)
- Φεβρουάριος 2020 (10)
- Ιανουάριος 2020 (8)
- Δεκέμβριος 2019 (7)
- Νοέμβριος 2019 (10)
- Οκτώβριος 2019 (12)
- Σεπτέμβριος 2019 (13)
- Αύγουστος 2019 (1)
- Ιούλιος 2019 (6)
- Ιούνιος 2019 (5)
- Μάιος 2019 (2)
- Απρίλιος 2019 (3)
- Μάρτιος 2019 (5)
- Φεβρουάριος 2019 (4)
- Ιανουάριος 2019 (13)
- Δεκέμβριος 2018 (6)
- Νοέμβριος 2018 (9)
- Οκτώβριος 2018 (11)
- Σεπτέμβριος 2018 (11)
- Ιούλιος 2018 (2)
- Μάιος 2018 (30)
- Απρίλιος 2018 (8)
- Μάρτιος 2018 (24)
- Φεβρουάριος 2018 (8)
- Ιανουάριος 2018 (22)
- Δεκέμβριος 2017 (72)
- Νοέμβριος 2017 (37)
- Οκτώβριος 2017 (11)
- Σεπτέμβριος 2017 (9)
- Αύγουστος 2017 (5)
- Ιούλιος 2017 (5)
- Ιούνιος 2017 (26)
- Μάιος 2017 (58)
- Απρίλιος 2017 (18)
- Μάρτιος 2017 (8)
- Φεβρουάριος 2017 (21)
- Ιανουάριος 2017 (6)
- Δεκέμβριος 2016 (62)
- Νοέμβριος 2016 (12)
- Οκτώβριος 2016 (16)
- Σεπτέμβριος 2016 (13)
- Αύγουστος 2016 (6)
- Ιούλιος 2016 (3)
- Ιούνιος 2016 (30)
- Μάιος 2016 (36)
- Απρίλιος 2016 (39)
- Μάρτιος 2016 (7)
- Φεβρουάριος 2016 (19)
- Ιανουάριος 2016 (23)
- Δεκέμβριος 2015 (38)
- Νοέμβριος 2015 (69)
- Οκτώβριος 2015 (47)
- Σεπτέμβριος 2015 (33)
- Αύγουστος 2015 (3)
- Ιούλιος 2015 (27)
- Ιούνιος 2015 (52)
- Μάιος 2015 (42)
- Απρίλιος 2015 (20)
- Μάρτιος 2015 (43)
- Φεβρουάριος 2015 (24)
- Δεκέμβριος 2014 (41)
- Νοέμβριος 2014 (48)
- Οκτώβριος 2014 (34)
- Σεπτέμβριος 2014 (40)
- Αύγουστος 2014 (5)
- Ιούλιος 2014 (17)
- Ιούνιος 2014 (57)
- Μάιος 2014 (8)
- Απρίλιος 2014 (23)
- Μάρτιος 2014 (34)
- Φεβρουάριος 2014 (50)
- Ιανουάριος 2014 (57)
- Δεκέμβριος 2013 (68)
- Νοέμβριος 2013 (34)
- Οκτώβριος 2013 (57)
- Σεπτέμβριος 2013 (49)
- Αύγουστος 2013 (7)
- Ιούλιος 2013 (15)
- Μάιος 2013 (32)
- Απρίλιος 2013 (49)
- Μάρτιος 2013 (12)
- Φεβρουάριος 2013 (8)
- Ιανουάριος 2013 (6)
- Δεκέμβριος 2012 (19)
- Νοέμβριος 2012 (40)
- Οκτώβριος 2012 (76)
- Σεπτέμβριος 2012 (40)
- Αύγουστος 2012 (5)
- Ιούλιος 2012 (12)
- Ιούνιος 2012 (34)
- Μάιος 2012 (39)
- Απρίλιος 2012 (15)
- Μάρτιος 2012 (52)
- Φεβρουάριος 2012 (63)
- Ιανουάριος 2012 (77)
- Δεκέμβριος 2011 (92)
- Νοέμβριος 2011 (93)
- Οκτώβριος 2011 (39)
- Σεπτέμβριος 2011 (70)
- Αύγουστος 2011 (14)
- Ιούλιος 2011 (16)
- Ιούνιος 2011 (4)
- Μάιος 2011 (3)
- Απρίλιος 2011 (2)
- Μάρτιος 2011 (4)
- Φεβρουάριος 2011 (3)
- Ιανουάριος 2011 (2)
- Δεκέμβριος 2010 (3)
- Νοέμβριος 2010 (5)
- Οκτώβριος 2010 (11)
- Σεπτέμβριος 2010 (6)
- Αύγουστος 2010 (2)
- Ιούλιος 2010 (2)
- Ιούνιος 2010 (9)
- Μάιος 2010 (9)
- Απρίλιος 2010 (10)
- Μάρτιος 2010 (10)
- Φεβρουάριος 2010 (8)
- Ιανουάριος 2010 (4)
- Δεκέμβριος 2009 (3)
- Νοέμβριος 2009 (11)
- Οκτώβριος 2009 (4)
- Σεπτέμβριος 2009 (1)
- Αύγουστος 2009 (1)
Μπορείτε να κάνετε:
-
16 Σεπτέμβρη ξεκινάμε! Απεργία Διαρκείας!
ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ! Τα πράματα μπορούν να πάνε αλλιώς!
Εκλογές για το 18o Συνέδριο ΟΛΜΕ
Παρεμβάσεις ΔΕ: Διακήρυξη & ψηφοδέλτια για τις εκλογές ΠΥΣΔΕ-ΑΠΥΣΔΕ-ΚΥΣΔΕ 2016
Eκλογές για τα υπηρεσιακά συμβούλια 2014
Παρεμβάσεις ΔΕ: Διακήρυξη για τις εκλογές των ΕΛΜΕ 2013
Eκλογές για τα υπηρεσιακά συμβούλια 2012
Παρεμβάσεις ΔΕ: Διακήρυξη για τις εκλογές των ΕΛΜΕ
Ανακοίνωση της συνέλευσης της Επιτροπής των καθηγητών σε διαθεσιμότητα Θεσσαλονίκης
ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΗΣ ΟΛΤΕΕ ΣΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Οι σε διαθεσιμότητα εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ διαβάσαμε με ενδιαφέρον το υπόμνημα, που κατέθεσε η ΟΛΤΕΕ στις 22-8-2014 κατά την πρόσφατη συνάντησή της με τον υπουργό Παιδείας. Στο τμήμα του υπομνήματος που μας αφορά έχουμε να διατυπώσουμε τις εξής ερωτήσεις:
1) Ποιούς «διαθέσιμους» εκφράζει η ΟΛΤΕΕ και ποιόν νομιμοποιείται να εκπροσωπεί κατά τη συνάντησή της με τον υπουργό Παιδείας, όταν θέτει θέματα που αφορούν τους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα;
2) Σε κάθε πόλη, από τον Αύγουστο του 2013, δημιουργήθηκαν συντονιστικές επιτροπές από τους εκπαιδευτικούς που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα. Με εισηγήσεις των επιτροπών αυτών αποφασίστηκε στις γενικές συνελεύσεις μας η πληθώρα των κινητοποιήσεων και δράσεων, που συνεχίζονται δυναμικά εδώ και 13 μήνες. Η «δημοκρατία» της ΟΛΤΕΕ δεν αντέχει την παρουσία εκπροσώπων των διαθεσίμων στη συνάντηση με τον υπουργό Παιδείας, ούτε περιλαμβάνει, έστω, ενημέρωσή τους γι’ αυτήν;
3) Γιατί η ΟΛΤΕΕ απέχει συστηματικά από τις Γενικές μας Συνελεύσεις, αν και καλείται επίσημα να συμμετέχει σ’ αυτές? Τι φοβάται περισσότερο την οργή των απολυμένων ή την έκθεση των θέσεών της σε δημόσια και ανοιχτή κριτική? Αφού κόπτεται τόσο για την ΤΕΕ γιατί δεν στηρίζει τις δράσεις μας, ούτε συμμετέχει σ’ αυτές? Μήπως γιατί θεωρεί ότι οι υπόγειες επαφές με κυβερνητικούς παράγοντες και οι «γνωριμίες» είναι πιο αποτελεσματικές από τους μαζικούς αγώνες;
4) Η πρόταση, που περιλαμβάνεται στο υπόμνημα της ΟΛΤΕΕ, για «συγκέντρωση δηλώσεων αποδοχής της νέας θέσης» από τους μεταταχθέντες και εξαιρεθέντες εκπαιδευτικούς πού ακριβώς στοχεύει? Μήπως να δώσει «κάλυψη» στην κυβέρνηση για να μπορεί να χρησιμοποιεί ως επιχείρημα τη «δήλωση αποδοχής της νέας θέσης» για να ελαττωθεί το κόστος από τις τραγικές επιλογές της κατάργησης ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ? Τι ακριβώς προβλέπει η ΟΛΤΕΕ για τους «πεισματάρηδες» εκπαιδευτικούς που δεν βολεύονται στις νέες θέσεις και δεν υπογράφουν δήλωση αποδοχής? Την αυτοδίκαιη απόλυσή τους, όπως ο Κυριάκος Μητσοτάκης δήλωνε(μια μέρα μετά την κατάθεση του υπομνήματος της ΟΛΤΕΕ)?
5) Στην πρόταση για επαναλειτουργία των ΕΠΑΣ για άλλα δύο χρόνια περιλαμβάνεται και το αίτημα για «κάλυψη των κενών των καταργημένων ειδικοτήτων από τους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα». Σε ποιά ακριβώς κενά αναφέρεται η ΟΛΤΕΕ, όταν οι ειδικότητές μας έχουν οριστικά καταργηθεί με το νόμο 4172/2013 σε ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ?
Οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα βιώνουμε εδώ και 13 μήνες τις συνέπειες των πολιτικών επιλογών της μνημονιακής κυβέρνησης, που στοχεύουν στη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης. Αντιμετωπίσαμε και αντιμετωπίζουμε τις ύβρεις των σε εντεταλμένη υπηρεσία δημοσιογράφων, τα ψεύδη των υπουργών και την άρνηση των πολιτικών να συζητήσουν τα αυτονόητα. Παλεύουμε για τη δικαίωσή μας μέσα από τα συνδικάτα μας και στο φώς της συλλογικής δράσης και της δημοκρατικής πολιτικής αντιπαράθεσης, έντιμα και καθαρά. Και δεν εξουσιοδοτούμε κανέναν να μας «εκπροσωπεί» χωρίς να μας ρωτήσει, ούτε να «διαπραγματεύεται» για εμάς με προτάσεις και τρόπους που προσβάλλουν την αξιοπρέπεια του επαγγέλματος του δασκάλου, που επί πολλά χρόνια υπηρετήσαμε.
Γ.Σ – Θεσσαλονίκη 3/9/2014
Οι σε διαθεσιμότητα εκπαιδευτικοί της Θεσσαλονίκης
Ετικέτες αγώνας, αλληλεγγύη, αξιολόγηση, απολύσεις, αυταρχισμός, διαθεσιμότητα, εκπαιδευτικό κίνημα, εργασιακά δικαιώματα.Προσθέστε στους σελιδοδείκτες το μόνιμο σύνδεσμο.