Ανεξάρτητος Συνδυασμός-Εκπαιδευτική Παρέμβαση Ημαθίας
Το υπουργείο πλεονασμού, μετακινήσεων και διαθεσιμοτήτων βρίσκεται σ’ ένα διαρκή οργασμό γέννησης πλεονασματικών πλεονασμάτων εκπαιδευτικών ων ουκ έστι αριθμός! Χρησιμοποιούμε αυτή την αδόκιμη έκφραση στην προσπάθειά μας να αποτυπώσουμε λεκτικά ένα απίστευτο, φανταστικό γεγονός, το πώς δηλαδή τα παλιά πλεονάσματα γεννούν νέα, παρόλες τις μετατάξεις, τις μετακινήσεις, τις αποσπάσεις.
Μόλις χθες στην ιστοσελίδα που, κατ’ ευφημισμό, έχει τον τίτλο Διαύγεια, ακριβώς για να κρύψει όλα τα σκοτεινά και υποχθόνια σχέδια των κυβερνώντων, αναρτήθηκαν νέοι αριθμοί πλεοναζόντων καθηγητών, τόσων που εκτός απ’ την οργή των εκπαιδευτικών, πρέπει να κινητοποιήσουν και τις εισαγγελικές αρχές τουλάχιστον για το αδίκημα της διασποράς ψευδών ειδήσεων ικανών να προκαλέσουν σύγχυση, αναταραχή και φόβο σε μια μεγάλη μερίδα των πολιτών. Συγκεκριμένα για την Ημαθία αναφέρει πως πλεονάζουν 24 καθηγητές Πληροφορικής, 28 Φυσικής Αγωγής, 16 Αγγλικών,18 Γαλλικών κ.τ.λ.
Όμως τον Αύγουστο σε αντίστοιχα κιτάπια του ΥΠΜΔ (διάβαζε Υπουργείο Πλεονασμάτων Μετακινήσεων Διαθεσιμοτήτων) οι αριθμοί ήταν: 25 καθηγητές Πληροφορικής,0 Φυσ. Αγωγής, 16 Αγγλικών, 17 Γαλλικών κ.τ.λ. Από τότε βέβαια μεσολάβησαν οι μετατάξεις στη Πρωτοβάθμια, οι αποσπάσεις –διαθέσεις επίσης στην πρωτοβάθμια, οι μετακινήσεις εκτός νομού, οι αποσπάσεις σε και από άλλες περιοχές. Αναλυτικότερα από την Δ/νση Β’θμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας μετατάχθηκαν με αίτησή τους περίπου 20καθηγητές Πληροφορικής, 11Αγγλικών, 6 Γαλλικής κ.τ.λ. Φυσικά από τον Αύγουστο ως σήμερα δεν είναι δυνατόν να προστεθούν στους πλεονάζοντες οι αποσπασμένοι, αφού βάσει νόμου για να γίνει μια απόσπαση πρέπει να υπάρχει οπωσδήποτε κενή θέση.
Πως είναι δυνατό να προκύπτουν τα νέα νούμερα; Ποιοι επεξεργάστηκαν και ποια στοιχεία; Ποιοι «παίζουν» με τον πόνο και την αγωνία των συναδέλφων μας; Αν δεν κινηθούν αυτεπάγγελτα οι εισαγγελείς, δεν πρέπει η ΟΛΜΕ και οι ΕΛΜΕ κάθε περιοχής να κάνουν μηνύσεις; Δεν πρέπει, ακόμα και μ’ αυτόν τον τρόπο, να σταματήσει η αυθαιρεσία, ο αυταρχισμός, η παρανομία;
Εδώ πια δεν πρόκειται για προχειρότητες, τσαπατσουλιά, αδεξιότητα ή ανικανότητα. Πρόκειται για συνειδητή, σχεδιασμένη, μακροπρόθεσμη, πολιτική επιλογή με πολλαπλούς στόχους, κοντά στον κεντρικό, που είναι η δεξαμενή απολύσεων. Θέλουν να ενσπείρουν το φόβο, να κάμψουν το φρόνημα, να στρέψουν τον ένα εναντίον του άλλου, να εμπεδώσουν το αίσθημα της μόνιμης εργασιακής ανασφάλειας σε όλους, να επιβάλλουν σιγή νεκροταφείου στον κλάδο, να μεταστρέψουν την προσοχή μας απ’ το γενικό, την καταστροφή της παιδείας, της υγείας, της κοινωνίας, της χώρας, στο ειδικό, το προσωπικό, την επισφαλή θέση εργασίας μας.
Πρέπει να αντιδράσουμε. Αποφασιστικά, μαζικά, δυναμικά. Αυτό το σερβάι, σερβέι ή όπως διάολο το λένε, πρέπει να πάει εκεί απ’ όπου ήρθε μαζί με τους εμπνευστές και χειριστές του. Η πολιτική που το επέβαλε πρέπει να καταργηθεί και οι εκφραστές της να απολυθούν. Να βρουν άλλη δουλειά, αν μπορούν, για να βγάζουν τίμια το ψωμί τους, όπως όλος ο κόσμος!
ΝΕΑ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: Πρέπει να παρέμβουν οι εισαγγελείς, πρέπει να γίνουν μηνύσεις!
Κάντε το πρώτο σχόλιο