Αγωνιστική Παρέμβαση Ε’ ΕΛΜΕ Θεσ/νίκης: Πρωτοφανείς ελλείψεις καθηγητών. 12.000 χαμένες διδακτικές ώρες!

Πρωτοφανείς ελλείψεις καθηγητών: 12.000 χαμένες διδακτικές ώρες

Κυβέρνηση, Ευρωπαϊκή Ένωση και ΔΝΤ διαλύουν τη δημόσια παιδεία

 

  • τεράστια μείωση  διορισμών μόνιμων καθηγητών (μόνο 185 φέτος στη δευτεροβάθμια (!) όταν έφυγαν σε σύνταξη 3.200 και πάνω από 11.000 συνολικά την τριετία),
  • μεγάλη μείωση των δαπανών για τα σχολεία (μόνο 20 εκατ.  έχουν φτάσει στα σχολεία από τα 120 εκ.  που προβλέπει ο προϋπολογισμός του 2012! )
  • απόλυτο στοίβαγμα των παιδιών στα τμήματα (τα περισσότερα σχολεία έχουν το 50% των τμημάτων τους στο όριο των 25 μαθητών και το υπόλοιπο 50% από 26 έως 30 μαθητές!).
  •  Οι χαμένες διδακτικές ώρες στα σχολεία της Β/θμιας Εκπ/σης της Δυτικής Θεσσαλονίκης σε ένα μήνα από την έναρξη των μαθημάτων και μόνο από τα εξ’ ολοκλήρου κενά ξεπερνούν τις δώδεκα  χιλιάδες. Δεν συμπεριλαμβάνονται οι ώρες που χάθηκαν με ευθύνη του υπουργείου, λόγω  καθυστερήσεων στις πάσης φύσης τοποθετήσεις. .
  •  Οι προσλήψεις αναπληρωτών γίνονται με το σταγονόμετρο. Έγιναν εννέα φάσεις προσλήψεων, συμπεριλαμβανομένων και ειδικοτήτων για τα μουσικά σχολεία, την ειδική αγωγή και την τεχνική εκπαίδευση. Αναλυτικότερα (α φάση: 603, β: 8 για καλλιτεχνικά σχολεία, γ: 248 για μουσικά,  δ: 400 για ΣΜΕΑ, ε: 392 για ειδική αγωγή, στ: 308 για τεχνική εκπαίδευση, ζ: 44 για ειδική αγωγή, η:  91 για ειδική αγωγή και θ: 669). Οι 2094 συνολικά προσλήψεις αναπληρωτών σε όλη τη χώρα υπολείπονται κατά πολύ από τις 12.500 που υποσχέθηκαν ότι θα προσλάβουν συνολικά στην Α/θμια και Β/θμια. Η ίδια κατάσταση ισχύει και στα σχολεία της Δυτικής Θεσσαλονίκης, συνολικά έχουν προσληφθεί  119 αναπληρωτές(α φάση: 43, β: 2, γ: 3, δ: 10, ε: 15, στ: 6, ζ:  4, η: 2 και θ: 30)
  •  Στα σχολεία μας σήμερα, με βάση τα στοιχεία που συγκεντρώσαμε όλο το προηγούμενο διάστημα από τους συλλόγους, συνεχίζουν να υπάρχουν 90 κενά! Αναλυτικότερα τα κενά είναι στις εξής ειδικότητες: ΠΕ01 6, ΠΕ02 13, ΠΕ03 16, ΠΕ04 13, ΠΕ06 9, ΠΕ013 2, ΠΕ012 έως ΠΕ018 των τεχνικών ειδικοτήτων συνολικά 31.

Φτάσαμε τις δώδεκα χιλιάδες χαμένες διδακτικές ώρες μέσα σε ένα μήνα και δυστυχώς θα έχουμε και συνέχεια, τα 90 κενά αναλογούν σε 1.800 χαμένες ώρες την εβδομάδα, ή σε 360 την ημέρα. Για την  κατάσταση αυτή που ισοδυναμεί με οπισθοδρόμηση του εκπαιδευτικού μας συστήματος κανείς δεν ανησυχεί. Αν όμως οι χαμένες ώρες ήταν από απεργίες των εκπαιδευτικών ή από κινητοποιήσεις των μαθητών, όλοι θα παρίσταναν ότι αγωνιούν για την αναπλήρωσή τους.

  Αυτό είναι το λιγότερο κράτος που ευαγγελίζονται : κατάργηση κοινωνικών παροχών, φτώχεια και εξαθλίωση. Σε ερώτηση δημοσιογράφου στη ΝΕΤ αν «θα έχουμε παιδεία και υγεία» ο ειδικός σύμβουλος του γενικού λογιστηρίου του κράτους, κου Καρβούνης έδωσε αποστομωτική απάντηση: «ΟΧΙ» είπε, χωρίς κανένα ενδοιασμό. Οι μορφωτικές ανάγκες των μαθητών σφαγιάζονται στο βωμό του κέρδους μιας χούφτας τραπεζιτών και βιομηχάνων.

Καταγγέλλουμε την Κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας για τις χιλιάδες χαμένες ώρες καθώς και τους καθ’ ύλην  αρμόδιους για τα εκπαιδευτικά πράγματα στο νομό, τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και την  Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, γιατί σιωπούν και διαχειρίζονται απαράδεκτες καταστάσεις. Οι αιρετοί αλήθεια τι ρόλο παίζουν, γιατί ενώ έχουν όλα τα στοιχεία δεν τα δημοσιοποιούν και συγκαλύπτουν υπουργείο και διοικήσεις; Η ΟΛΜΕ γιατί συνεχίζει να είναι εξαφανισμένη, γιατί δεν υλοποίησε την απόφαση της Συνέλευσης των προέδρων για καταλήψεις Διευθύνσεων την Τετάρτη 10/10, για τα συγκεκριμένα προβλήματα;

Το εκπαιδευτικό κίνημα, οι συνάδελφοι, οι σύλλογοι καθηγητών, οι γονείς και οι μαθητές, όλοι μαζί και του κάθε σχολείου ξεχωριστά, μπορούμε  να επιβάλλουμε την πρόσληψη εκπαιδευτικού προσωπικού, καθώς  και λύσεις στις διεκδικήσεις μας προς όφελος του δημόσιου σχολείου και των μαθητών, με  τους αγώνες μας!

Μαζικά απαντάμε, συμμετέχουμε στην απεργία στις 18/10, στην πρωσυγκέντρωση-9.30πμ-Καμάρα

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*