Με αφορμή την πρόταση των συμβούλων σχετικά με τα test στα μαθηματικά της Γ΄ Γυμνασίου το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ εκτιμά τα παρακάτω :
Η επίδοση των μαθητών της Γ Γυμνασίου δεν είναι ανεξάρτητη από την αντίληψη και την διάρθρωση των αναλυτικών προγραμμάτων για την μαθηματική εκπαίδευση. Η εκπαιδευτική κοινότητα έχει προτείνει επανειλημμένα προτάσεις για τα αναλυτικά προγράμματα των μαθηματικών (ύλη – συνέχεια – στόχοι ), που οι εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες ουδέποτε έλαβαν υπόψιν τους.
Σε αυτή την περίοδο η πρόταση των συμβούλων, μπορεί έστω και ασυνείδητα, να ανοίξει τις πόρτες στην κατηγοριοποίηση των σχολείων, χωρίς να λύνει το πρόβλημα και στην ουσία να στοχοποιεί τους ίδιους τους συναδέλφους μπροστά στην επικείμενη αξιολόγηση.
Σε τελευταία ανάλυση στις σημερινές συνθήκες δεν αποδίδουμε σε αγαθή πρόθεση καμία κίνηση είτε της διοίκησης είτε των συμβούλων, που κατά την άποψη μας στοχοποιεί σχολικές μονάδες και εκπαιδευτικούς. Οι καιροί είναι πονηροί.
Καλούμε τους συναδέλφους των μαθηματικών να μην προχωρήσουν στα test προς τους μαθητές με τα θέματα των συμβούλων.
Υπάρχουν άλλοι τρόποι να βρούμε λύσεις στις μαθησιακές δυσκολίες. Το θέμα είναι τεράστιο. Δεν λύνεται με κανένα test. Αν οι σύμβουλοι ενδιαφέρονται πραγματικά ας το συζητήσουν με τους συναδέλφους και το συνδικαλιστικό κίνημα.
Ο πρόεδρος Ο γεν. γραμματέας
Πέττας Αντώνης Παγώνας Κώστας
Κάντε το πρώτο σχόλιο