Β’ ΕΛΜΕ Δ. Αττικής: Αξιολόγηση από το παράθυρο τα τεστ που επιβάλλουν οι σχ. σύμβουλοι στους μαθητές

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ για ΤΕΣΤ στα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

 Συναδέλφισσες και συνάδελφοι

Ο κλάδος μας επανειλημμένα έχει γίνει στόχος εφαρμογής της αξιολόγησης-χειραγώγησης των εκπαιδευτικών ή των σχολικών μονάδων, με άμεσες και ωμές θεσμοθετήσεις ή πλάγιες και συγκαλυμμένες απόπειρες.

Η θεσμοθέτηση και η εφαρμογή της αξιολόγησης έχει πλέον με το νέο μισθολόγιο- βαθμολόγιο επίπτωση και στις μισθολογικές μας αποδοχές. Μάλιστα ένα συγκεκριμένο ποσοστό συναδέλφων  καταδικάζεται ανεξαρτήτως προσόντων να παραμένει στάσιμο βαθμολογικά,  συνεπώς και μισθολογικά. Γι’ αυτό επανειλημμένα ο κλάδος μας στα συνέδριά του και στις Γ.Σ αντιτίθεται στην ψευδεπίγραφη αξιολόγηση – χειραγώγηση του εκπαιδευτικού και στην κατηγοριοποίηση των  σχολικών μονάδων που επιχειρείται με διάφορους τρόπους. Έτσι το Δ.Σ της ΟΛΜΕ και τα Δ.Σ πολλών ΕΛΜΕ έχουν καλέσει του συναδέλφους να μη συμμετέχουν σε ενέργειες και διαδικασίες που έχουν στόχο ή καταλήγουν να εξυπηρετούν την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών.

Πριν από τις διακοπές του Πάσχα οι σχολικοί σύμβουλοι των μαθηματικών της Γ’  ΔΙΔΕ Αθήνας ζήτησαν από τους καθηγητές της ειδικότητάς τους να σταματήσουν την διδασκαλία της ύλης τους το τελευταίο δεκαπενθήμερο του διδακτικού έτους και να το αφιερώσουν σε επαναλήψεις πάνω σε συγκεκριμένη ύλη στην οποία θα εξεταστούν οι μαθητές (με μορφή ΤΕΣΤ)  στο τέλος του διδακτικού έτους. Τα θέματα αυτού του τεστ θα είναι κοινά και θα σταλούν από τους ίδιους τους σχολικούς συμβούλους. Πράγματι στις 8 – 5 -2012 έστειλαν το έγγραφο που περιγράφει τη διεξαγωγή αυτού του τεστ που θα είναι δίωρο, δήθεν ανώνυμο γιατί ζητά τον αριθμό δημοτολογίου του μαθητή, το Δήμο του και προφανώς και το σχολείο.

Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ:

  1. θεωρεί απαράδεκτο, παράνομο και αντιπαιδαγωγικό να υποτάσσεται η  διδακτέα ύλη σε εξετασιοκεντρικές έρευνες ή αξιολογήσεις και να χάνονται μαθήματα τη στιγμή που γίνεται τόσος θρήνος για το χρόνο που χάνεται για τις κινητοποιήσεις ή τις καταλήψεις των μαθητών.
  2. Πιστεύει πως ο ρόλος των σχολικών συμβούλων είναι να καθοδηγούν και να οργανώνουν την βελτίωση της διδακτικής πράξης εφοδιάζοντας τους εκπαιδευτικούς με τις κατάλληλες συμβουλές και γνώσεις με επιμορφώσεις, σεμινάρια και επαφή μαζί τους.
  3.  Καλεί τους σχολικούς συμβούλους να μην πέσουν στην παγίδα της αξιολόγησης και επανέλθουν στον επαίσχυντο ρόλο του παλιού επιθεωρητή που με τόσους αγώνες έχει απορρίψει ο κλάδος μας.
  4. Καλεί τους σχολικούς συμβούλους να μην έρθουν σε σύγκρουση με τις αποφάσεις των οργάνων του κλάδου μας και τις γενικές του συνελεύσεις, να μην γίνουν όργανα επιβολής ελέγχου και καταπίεσης του εκπαιδευτικού αλλά να γίνουν αρωγοί και συμπαραστάτες στο δύσκολο έργο του.
  5.  Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ καλεί όλους τους συναδέλφους και ειδικότερα τους μαθηματικούς να μην προχωρήσουν στα επιβαλλόμενα Τεστ προς τους μαθητές που οργανώνουν οι σχολικοί τους σύμβουλοι γιατί οδηγούν στην είσοδο από το παράθυρο της αξιολόγησης – χειραγώγησης του εκπαιδευτικού και της σχολικής μονάδας.

Αν  οι  Σχολικοί Σύμβουλοι  ενδιαφέρονται  πραγματικά  για τη λύση του προβλήματος ας  το  συζητήσουν  με  τους  συναδέλφους  και  το  συνδικαλιστικό  κίνημα.

Για το Δ.Σ της ΕΛΜΕ

Ο Πρόεδρος

Κορδής Νεκτάριος

Ο Γεν. Γραμματέας

Ποταμιάνος Γιάννης

 

 Αιγάλεω 10-5-2012

Β΄ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Μοσχονησίων 23 Αιγάλεω Τ.Κ.12242, Τηλ – Fax  591089,

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*