Αριστερή Παρέμβαση Θεσπρωτίας: απάντηση αντιεκπαιδευτικές προτάσεις του δ/ντή Δ.Ε. Θεσπρωτίας

ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ

Οι άκρως αντιεκπαιδευτικές προτάσεις του δ/ντή Δ.Ε. Θεσπρωτίας αποτελούν μια ακόμη ωμή πρόκληση προς τους πληττόμενους σε κάθε επίπεδο εκπαιδευτικούς.

Μπορεί η «σύνθεση» να μην είναι δικής του έμπνευσης αλλά διεκδικώντας θέση ως «πρώτο βιολί» στην ορχήστρα της μαύρης επίθεσης ενάντια σε κάθε κατακτημένο εργασιακό δικαίωμα, μας έφερε κατάματα αντιμέτωπους με το άθλιο μέλλον που δρομολογούν για κάθε εργαζόμενο οι κυβερνήσεις των τραπεζών με τον παρατρεχάμενο συρφετό των «πρόθυμων σωτήρων της χώρας»: φτηνός, ευέλικτος, μετακινήσιμος, απασχολήσιμος, ανασφαλής και ανασφάλιστος, κακοπληρωμένος ή και απλήρωτος, υποταγμένος στις αβυσσαλέες και ανθρωποφάγες ορέξεις του κεφαλαίου και των αγορών, χωρίς δικαίωμα στη ζωή και γονυκλινής επαίτης των κάθε λογής αφεντικών. Αυτός πράγματι είναι ο τέλειος δάσκαλος της νέας εποχής , της νέας τάξης πραγμάτων, αυτός που θα «δασκαλέψει καταπώς πρέπει» τους υποτελείς των αγορών του 21ου αιώνα.

Δε θα αποδεχτούμε το ρόλο που μας επιφυλάσσουν. Δε θα συνηγορήσουμε με την ανοχή μας στο έγκλημα. Η ευθύνη να αντισταθούμε είναι ιστορική.

Συνάδελφοι, ακόμη μια φορά είναι η δική μας σειρά. Ας μην τη χάσουμε και αυτή.

Είναι η ώρα να αντεπιτεθούμε αποφασιστικά και ανυποχώρητα ,ενωμένοι και αλληλέγγυοι, αποφασισμένοι να «τσαλακώσουμε» τα έγγραφά τους ,τα σχέδιά τους.

Όλοι μαζί μπορούμε να πάρουμε πίσω τη ζωή και την ελπίδα που μας στέρησαν.

Απαιτούμε

  • Άμεση σύγκληση έκτακτων Γ.Σ. σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια για να απαντηθεί δυναμικά και από κοινού η πρόκληση του δ/ντή Δ.Ε.
  • Καμιά εφεδρεία – καμιά συγχώνευση σχολείου-καμιά κατ’ ευφημισμό αξιολόγηση.
  • Αύξηση στη χρηματοδότηση για την παιδεία-(τα σχολεία σε λίγο δεν θα έχουν θέρμανση και χαρτί) δωρεάν βιβλία τώρα και πάντα για τους μαθητές μας.
  • Αύξηση των μισθών μας-επιστροφή των κλεμμένων κόπων μας.
  • Σχολείο αναβαθμισμένο, δημόσιο και πραγματικά δωρεάν για όλα τα παιδιά-Πρόσληψη μόνιμων εκπ/κών για όλες τις πραγματικές ανάγκες και για μόνιμη λειτουργία των υποστηρικτικών δομών (ΠΔΣ, τμήματα ένταξης, ενισχυτική).

ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΧΤΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*