Ενημέρωση-καταγγελία για τις απαράδεκτες «προτάσεις» του διευθυντή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Θεσπρωτίας:
Σε έγγραφο με ημερομηνία 5/12/2011 και με αριθ. Πρωτοκόλλου Φ.2.1/4463 ο δ/ντής Δ/θμιας Εκπ/σης Θεσπρωτίας, Τζάνης Ευάγγελος προτείνει στην Περιφ. Διευθύντρια Ηπείρου κ. Νόκα: «το προσωπικό το οποίο πλεονάζει, να χρησιμοποιείται για διοικητική-γραμματειακή υποστήριξη, τόσο για τις ανάγκες της Δ.Δ.Ε και της ΠΕ.ΔΙ.ΕΚ, όσο και για τις ανάγκες των μεγάλων σχολείων».
Επίσης ο κ. Τζάνης εισηγείται «να συνδεθεί η μισθοδοσία των εκπαιδευτικών με τις ώρες διδασκαλίας, διότι θα εξοικονομηθούν χρήματα, θα γίνεται άμεση διάθεση των καθηγητών για συμπλήρωση ωραρίου αλλά και οι μαθητικές δραστηριότητες, όπως η ενισχυτική διδασκαλία, η Π.Δ.Σ, προγράμματα κ.λπ. , θα λειτουργούν νωρίτερα».
Προτείνει ακόμη: «για δύο (2) χρόνια δεν πρέπει να πραγματοποιηθούν μόνιμοι διορισμοί, αλλά μόνο προσλήψεις Αναπληρωτών σε ειδικότητες στις οποίες υπάρχει ανάγκη».
Ο Διευθυντής ΔΕ της Θεσπρωτίας υποδεικνύει και σχολεία τα οποία είχαν γραμματείς που συνταξιοδοτήθηκαν και έχουν ανάγκη γραμματέων.
Ο κ. Τζάνης δίνει και νομοθετική λύση: «Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι θα απασχολούνται, δε θα χάνουν την καθηγητική τους ιδιότητα, αλλά θα υποστηρίζουν διοικητικά-γραμματειακά από 1 Σεπτεμβρίου έως 31 Αυγούστου. Η απόσπαση αυτή θα ισχύει για όσα σχολικά έτη βρίσκονται σε πλεόνασμα».
Και συνεχίζει το έγγραφο:
«Λαμβάνοντας ως αφορμή την παραπάνω πρόταση, παίρνουμε το θάρρος ώστε να προτείνουμε την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προσωπικού στις κάτωθι δραστηριότητες: Αποσπάσεις σε Ι.Ε.Κ, Σ.Δ.Ε, σε Α.Ε.Ι/Τ.Ε.Ι (εφόσον έχουν τα απαραίτητα προσόντα), στις Ε.ΠΑ.Σ του Ο.Α.Ε.Δ, καθώς και αποσπάσεις σε διοικητικές θέσεις της Κεντρικών και Περιφερειακών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ.
Τέλος, πιστεύουμε ότι για δύο (2) χρόνια δεν πρέπει να πραγματοποιηθούν μόνιμοι διορισμοί, αλλά μόνο προσλήψεις Αναπληρωτών σε ειδικότητες στις οποίες υπάρχει ανάγκη.
Στην κατεύθυνση αυτή θα βοηθούσε, επίσης, η δεύτερη ανάθεση μαθημάτων στις παρακάτω ειδικότητες:
1. Πληροφορική Α.Ε.Ι: Β’ ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου και στις δύο τελευταίες τάξεις των Δημοτικών Σχολείων.
2. Ξενόγλωσσοι: Α’ ανάθεση Ιστορίας ή μόνον Α’ ανάθεση οι Φιλόλογοι οι οποίοι έχουν πτυχίο από το Ιστορικό Τμήμα.
3. Ηλεκτρολόγοι-Μηχανολόγοι: Β’ ανάθεση Φυσική Γυμνασίου.
4. Γεωπόνοι: Β’ ανάθεση Χημεία Γυμνασίου.
5. Φιλόλογοι, Μαθηματικοί, Φυσικών Επιστημών: Διάθεση στις δύο τελευταίες τάξεις των Δημοτικών Σχολείων.
Τέλος, πιστεύουμε ακράδαντα ότι θα πρέπει να συνδεθεί η μισθοδοσία των εκπαιδευτικών με τις ώρες διδασκαλίας, διότι θα εξοικονομηθούν χρήματα, θα γίνεται άμεση διάθεση των καθηγητών για συμπλήρωση ωραρίου αλλά και οι μαθητικές δραστηριότητες, όπως η ενισχυτική διδασκαλία, η Π.Δ.Σ, προγράμματα κ.λπ., θα λειτουργούν νωρίτερα».
Παρόλο που η πατρότητα του συγκεκριμένου εγγράφου ανήκει στον εν λόγω δ/ντή, δεν υπάρχει η παραμικρή αυταπάτη ότι η έμπνευσή του αντανακλά την κεντρική πολιτική μεθόδευση του μαύρου μετώπου κυβέρνησης των τραπεζιτών-ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ-Δ΄ ΡΑΙΧ για φτηνό-αγοραίο σχολείο και συνολικά για το χτύπημα των εργασιακών δικαιωμάτων. Μετά από μια σειρά περιστατικών όπως οι διώξεις συνδικαλιστών, η προσπάθεια τρομοκράτησης αγωνιστών κ.λ.π. είμαστε σίγουροι ότι το κράτος του κεφαλαίου εντείνει όλο και πιο συχνά την άγρια επίθεσή του στον κόσμο της εργασίας. Η απάντηση δεν μπορεί παρά να είναι ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΡΗΞΗ ΓΙΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΕΦΙΑΛΤΙΚΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΜΠΛΟΚ ΕΞΟΥΣΙΑΣ. ΟΣΟ ΜΕΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.
ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
Κάντε το πρώτο σχόλιο