Παραμονές της 28ης Οκτωβρίου (καθόλου τυχαία η ημερομηνία) επέλεξε ο υπουργός εθνικής άμυνας να προαναγγείλει την αξιοποίηση παιδιών(!) με αυτισμό για την εξουδετέρωση αντιπάλων στα πρότυπα του ισραηλινού στρατού. Αυτού του στρατού που διαπράττει γενοκτονία στην Παλαιστίνη και επιτίθεται σε όποια χώρα της περιοχής κρίνει το Ισραήλ ότι το… ενοχλεί…
Με την ομιλία του έβαλε τις βάσεις για μια πάρα πολύ «επικίνδυνη αποστολή» παιδιών στο φάσμα του αυτισμού (που είναι παιδιά στρατιωτικών!) ως πρόταση για την επαγγελματική τους αποκατάσταση!…
ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ; ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΝΔ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ…
Με «μέντορα» και πρότυπο τον στρατό του Ισραήλ, που δολοφονεί χιλιάδες παιδιά και αμάχους στην Παλαιστίνη και τον Λίβανο, ο κ. Δένδιας εργαλειοποιεί τους μαθητές με αυτισμό για τις ανάγκες της οικονομίας πολέμου που προωθεί με ζήλο η κυβέρνηση, η ΕΕ και οι σύμμαχοί τους.
Προαναγγέλλει μάλιστα την ίδρυση ενός σχολείου για τα παιδιά των στρατιωτικών που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού, όπου θα υποστηρίζονται, για να αξιοποιηθούν στη συνέχεια ως δολοφόνοι αμάχων, προφανώς και παιδιών, με βάση τις πιο σκοτεινές επιλογές της κυβέρνησης της ΝΔ.
Η ανακοίνωση αυτή αγγίζει τον χειρότερο εφιάλτη μας γιατί εκτός των άλλων αποκαλύπτει σχέδια της κυβέρνησης για την ανάπτυξη και τη διαπαιδαγώγηση της νεολαίας μας. Μέσα σε ένα περιβάλλον βίας και θανάτου, ένα περιβάλλον πολεμικό, όπου ο θάνατος γίνεται επάγγελμα και μέθοδος πλουτισμού. Και έπειτα, δήθεν θεωρεί η κυβέρνηση ότι η βία κι ο εκφοβισμός στην κοινωνία οφείλεται πιο πολύ στα κινητά και την νεολαία κι όχι στα μηνύματα που στέλνονται από τον αυταρχισμό, τη βία και την καταστολή παντού, αλλά με έμφαση σε πρόσφυγες, μετανάστες και Ρομά. Μάλιστα η βία αυτή οδηγεί ακόμη και σε άγριους βασανισμούς κι εν ψυχρώ δολοφονίες.
Και την ίδια στιγμή οι μαθητές στο φάσμα του αυτισμού, και το σύνολο των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, φοιτούν σε ακατάλληλα σχολεία, χωρίς πολύ συχνά την ατομική υποστήριξη (παράλληλη στήριξη) που χρειάζονται, χωρίς τα εκπαιδευτικά προγράμματα που τους αντιστοιχούν, χωρίς το μόνιμο προσωπικό που θα τους εξασφαλίζει σταθερότητα και συνέχεια στην εκπαίδευσή τους, χωρίς επαγγελματική κατοχύρωση μετά το πέρας των σπουδών τους, χωρίς κοινωνική μέριμνα για την αυτόνομη διαβίωσή τους.
Όλες οι οικογένειες που έχουν παιδιά στο φάσμα του αυτισμού γνωρίζουν τις δυσκολίες και τα εμπόδια που συνειδητά το κράτος τους δημιουργεί από την πρώτη μέρα που γίνεται η διάγνωση για το παιδί τους. Κάνουν αγώνα δρόμου για να τους εξασφαλίσουν τις καλύτερες προϋποθέσεις για το μέλλον τους, αγωνιώντας για το τι θα γίνουν όταν οι ίδιοι φύγουν από τη ζωή.
Το όνειρο του κ. Δένδια να μετατρέψει αυτούς τους μαθητές και τις μαθήτριες σε δολοφόνους δεν είναι σε καμιά περίπτωση ένα από τα όνειρα και τις προσδοκίες κάθε οικογένειας μαθητή και μαθήτριας στο φάσμα του αυτισμού και της ελληνικής κοινωνίας. Η στοχευμένη αναφορά Δένδια στα παιδιά των στρατιωτικών προσδοκά να συναντήσει την αποδοχή αυτών των οικογενειών. Όμως και αυτοί οι γονείς γνωρίζουν πολύ καλά ότι τα παιδιά τους θέλουν άλλη κοινωνική μέριμνα, άλλα σχολεία, άλλη εκπαίδευση, γιατί ο πρώτος ρόλος που υπηρετούν είναι εκείνος του γονέα.
Και όλοι οι υπόλοιποι επίσης γνωρίζουμε ότι η ΝΔ με την ΕΕ, αλλά και οι προηγούμενες κυβερνήσεις περικόπτουν τις δαπάνες που αφορούν τα επιδόματα που δικαιούνται οι άνθρωποι με αναπηρία, περικόπτουν τις δαπάνες για την υγεία και την παιδεία και επενδύουν σε στρατιωτικούς εξοπλισμούς. Επιλέγουν να ταΐσουν με ζεστό δημόσιο χρήμα τα επιχειρηματικά συμφέροντα που τους στηρίζουν και τους κρατούν στην εξουσία.
Προειδοποιούμε: ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΟΥΝ ΣΑΝ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ
- ΔΩΣΤΕ ΤΩΡΑ 15% ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ!
- Χτίστε ασφαλή δημόσια σχολεία όλων των βαθμίδων χωρίς την εμπλοκή ιδιωτών.
- Κάντε προσλήψεις όλου του αναγκαίου μόνιμου προσωπικού που χρειάζονται οι μαθητές με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
- Εξασφαλίστε ως κράτος, όπως οφείλετε, μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους κι όλες και όλες τις ομάδες ατόμων με ειδικές ανάγκες.
Κάντε το πρώτο σχόλιο