Η ατομική αξιολόγηση παραπαίει!

Οι σύμβουλοι δεν μπορούν να μπουν στα σχολεία!

Φαίνεται ότι οι σχολικοί σύμβουλοι – επιθεωρητές θεωρούν ότι η μόνη δουλειά που έχουν να κάνουν λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία για τις εξετάσεις είναι να παρουσιάσουν αξιολογήσεις νεοδιόριστων. Σε ένα σχολείο που ακόμα βιώνει τις συνέπειες των κλειστών σχολείων και της τηλεκπαίδευσης κατά την περίοδο της πανδημίας, τα στελέχη του το μόνο για το οποίο ενδιαφέρονται είναι να βάλουν ένα ακόμα λιθαράκι στην προσπάθεια διάλυσης του δημόσιου σχολείου, που θα γίνει μέσα από την αξιολόγηση. Γι’ αυτό και δεν πρόλαβαν να ανοίξουν τα σχολεία μετά τις διακοπές του Πάσχα και οι αξιολογητές έπιασαν δουλειά και βγήκαν να κυνηγήσουν νεοδιόριστος συναδέλφους. Όμως οι κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών τους έδειξαν την πόρτα σε δεκάδες σχολεία σε όλη τη χώρα.

Ενδεικτικά:

  • Στη Λήμνο η ΕΛΜΕ και ο ΣΕΠΕ απέτρεψαν αξιολογήσεις στα σχολεία του νησιού.
  • Στην Ανατολική Αττική, στα Γλυκά Νερά και την Πεντέλη, οι αξιολογητές δεν έκαναν τη «δουλειά» τους, μετά από παρέμβαση της ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής.
  • Στο ΕΠΑΛ Λαγκαδά, σε Γυμνάσιο της Σταυρούπολης και σε σχολείο στον Εύοσμο, μέλη της Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης απέτρεψαν την είσοδο των συμβούλων στην τάξη.
  • «Άπραγος» έφυγε και ο αξιολογητής Ηλεκτρολόγος από το ΕΠΑΛ Άνω Λιοσίων.
  • Στο ειδικό Γυμνάσιο Ηρακλείου αποτράπηκε προγραμματισμένη αξιολόγηση, με την συνεργασία της ΕΛΜΕ και του συλλόγου εργαζομένων του σχολείου.
  • Μετά από 3ήμερο κλεφτοπόλεμο, ο αξιολογητής ηλεκτρολόγων που κατέφτασε στη Σάμο από την… Θεσσαλονίκη, δεν κατάφερε να αξιολογήσει κανέναν συνάδελφο στο νησί.
  • Κάτω από την πίεση του συλλογικού αγώνα και μόνο με τη σκέψη ότι θα έβρισκε απέναντί της σύσσωμο τον κλάδο, η σύμβουλος – αξιολογήτρια ανέβαλε προγραμματισμένη συνάντηση με τις νεοδιόριστες συναδέλφους του 2ου Γυμνασίου Πύργου.
  • Στη Λάρισα σε ειδικό σχολείο εμφανίστηκαν αξιολογήτριες – επιθεωρήτριες που δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με την ειδική αγωγή, ώστε να αξιολογήσουν εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής! Μάλιστα η μία κρύφτηκε και μπήκε από την πίσω πόρτα του σχολείου για να αποφύγει τους συγκεντρωμένους! Ο τρίτος επιθεωρητής που εμφανίστηκε στο σχολείο, μόλις ενημερώθηκε από την τοπική ΕΛΜΕ αποχώρησε, ενώ και ένας ακόμη επιθεωρητής αποχώρησε από σχολεία σε Πλατύκαμπο και Ελασσόνα. Η αξιολόγηση δεν έγινε σε κανένα σχολείο!
  • Η αξιολόγηση αποτράπηκε και σε πολλά σχολεία της Γ΄ Αθήνας. Στην Αγία Βαρβάρα, στο Ίλιον και στο Αιγάλεω.

Η απελπισία των αξιολογητών – επιθεωρητών έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο που προκειμένου να μπουν στα σχολεία και να βρουν υποψήφιους αξιολογούμενους φτάνουν στην γελοιότητα. Άλλοι καλούν τους νεοδιόριστους συναδέλφους δήθεν για αθώες συναντήσεις γνωριμίας, άλλοι προσποιούνται τους γονείς για να μπουν κρυφά στα σχολεία, ή εμφανίζονται τα ξημερώματα. Κανείς όμως δεν μπορεί να υπερασπιστεί την αξιολόγηση. Είναι σαφές ότι η αξιολόγηση «δεν περπατάει». Γι’ αυτό και δεν είναι λίγοι οι Σχολικοί Σύμβουλοι που τα παράτησαν και προτίμησαν να περιοριστούν στη θέση του διευθυντή σχολικής μονάδας, από το να βάλουν πλάτη ενεργά στη μετάλλαξη του δημόσιου σχολείου.

Συναδέλφισσες/φοι,

ένα είναι δεδομένο: και αυτή τη φορά μπορούμε να τους σταματήσουμε! Η ατομική αξιολόγηση δεν θα περάσει! Γι΄ αυτό και συνεχίζουμε την απεργία – αποχή ή ξεκινάμε να συμμετέχουμε από τώρα σε αυτήν όσοι δεν το έχουμε κάνει ήδη! Σε όσους συμβούλους – επιθεωρητές ζητάνε ραντεβού για απλή «γνωριμία», τους δηλώνουμε ότι όταν τα στελέχη της εκπαίδευσης αναζητούν «πρόθυμους» να βάλουν πλάτη στην αξιολόγηση, τέτοιες συναντήσεις δεν υπάρχουν. Όσοι συνάδελφοι από φόβο διστάζουν να συμμετάσχουν στην απεργία – αποχή τους καλούμε να κάνουν το βήμα και να μπουν στον αγώνα για το δημόσιο σχολείο, τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς. Όλοι μαζί μπορούμε να τους σταματήσουμε!

Υπενθυμίζουμε τα βασικά βήματα για τη συμμετοχή στην απεργία –αποχή από την ατομική αξιολόγηση:

Υπογράφουμε σε κάθε σχολείο (αν δεν το έχουμε ήδη κάνει) τη δήλωση συμμετοχής στην απεργία – αποχή που έχει κηρύξει η ΟΛΜΕ, την οποία και πρωτοκολλούμε στο πρωτόκολλο του σχολείου. 

Ενημερώνουμε αμέσως την ΕΛΜΕ μας:

  • όταν μας έρθει ενημέρωση από τη διεύθυνση για την ατομική μας αξιολόγηση και τον αξιολογητή μας,
  • όταν ο αξιολογητής προσπαθήσει να επικοινωνήσει τηλεφωνικά ή με e-mail για να οριστεί η «συνάντηση προσυνεννόησης»,
  • όταν ο αξιολογητής προσπαθήσει να κλείσει ραντεβού για παρακολούθηση διδασκαλίας,
  • σε περίπτωση που οριστεί παρακολούθηση διδασκαλίας από τους αξιολογητές, ώστε να υπάρξει έγκαιρα συντονισμένη παρέμβαση από την ΕΛΜΕ και όλοι/όλες μαζί να μην επιτρέψουμε την είσοδο του αξιολογητή στην τάξη.

Συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια στην ατομική αξιολόγηση και τη διάλυση του δημόσιο σχολείου!

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*