Περί των σκοταδιστικών αντιλήψεων και του ανορθολογικού και αντιεπιστημονικού λόγου που προωθούν στα σχολεία ΙΕΠ και ΥΠΑΙΘ, με αιχμή την αξιολόγηση

Το ΥΠΑΙΘ, κάτω από την γενική κατακραυγή, αναγκάστηκε να ανακαλέσει το «εκπαιδευτικό» πρόγραμμα που προωθεί η ΜΚΟ «Προγεννητική Αγωγή» με τίτλο: «Σεξουαλικότητα – Γονιμότητα – Γονεϊκότητα: μια αδιαχώριστη ενότητα». Ένα πρόγραμμα που είχε εγκρίνει το ΙΕΠ με την υπογραφή του γγ του ΥΠΑΙΘ Κόπτση από τον περασμένο Νοέμβριο ώστε να εφαρμοστεί σε μαθητές και μαθήτριες γυμνασίων, εν είδει σεξουαλικής αγωγής.

Το υλικό αυτό, προϊόν μιας ΜΚΟ που συνδέεται με παραθρησκευτικούς και σκοταδιστικούς κύκλους, με τη χρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου, από τους φόρους μας (μόνο το 2017 επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ επιδοτήθηκε με 80.000 ευρώ!) δεν είναι μόνο αντιεπιστημονικό και αναχρονιστικό δεν βρίθει μόνο δοξασιών, προλήψεων και προκαταλήψεων είναι επιπλέον σεξιστικό, ρατσιστικό, προσβλητικό για τις γυναίκες φασιστικό. Είναι γνωστό ότι αυτή η Μ.Κ.Ο ήταν πίσω από τις αφίσες που είχαν τοποθετηθεί στις στάσεις του Μετρό με προπαγανδιστικό περιεχόμενο ενάντια στις αμβλώσεις!

Μέσα από τη θεωρία του «αγέννητου παιδιού» επιχειρείται η στοχοποίηση της γυναίκας που την ταυτίζουν με τον ρόλο «μητέρα», μεταθέτοντας πάνω της την ευθύνη και ενοχοποιώντας την για την ψυχική και σωματική υγεία, για την προσωπικότητα αλλά και την προσωπική εξέλιξη του παιδιού που θα φέρει στον κόσμο, αφού δεν μερίμνησε για την «προγεννητική αγωγή», που πρέπει κατά την αντίληψή τους να ξεκινά πριν την σύλληψη του παιδιού.

Ιδού μερικά από τα αναρίθμητα παραδείγματα που μας ζητούσαν να διδάξουμε στους μαθητές/τριες μας σύμφωνα με το πρόγραμμα:

  • Τα συναισθήματα δεν δημιουργούνται, δεν φτιάχνονται αντίθετα είναι τα συναισθήματα που δίνει η μητέρα από την στιγμή της σύλληψης.
  • Ο Εγκέφαλος δεν διαμορφώνεται κατά την παιδική ηλικία, στο σχολείο αλλά στην μήτρα της μητέρας
  • Το επάγγελμα ή το αν θα κυβερνήσει τον κόσμο, καθορίζεται από τις σκέψεις της μητέρας
  • Το φύλο επίσης καθορίζεται από τις σκέψεις της μητέρας!
  • Οι δυσπλασίες των γεννητικών οργάνων, η μειωμένη αναπαραγωγική ικανότητα της γυναίκας, το ότι το σπέρμα φθίνει, έχουν ως αίτια τις πρώιμες σεξουαλικές σχέσεις, τις εναλλαγές συντρόφων, τις αμβλώσεις!
  • Το έμβρυο που έχει αγάπη και γαλήνη, θα είναι ειρηνικό και καλοσυνάτο, ενώ διαφορετικά βίαιο και εκδικητικό!

Ενοχοποιούν ακόμα και τη σκέψη της, τις επιλογές της για τον τρόπο ενδυμασίας, διασκέδασης, διατροφής κ.α. και προτείνουν μια σειρά αυθαίρετους και στερούμενους κάθε επιστημονικής βάσης κανόνες, αλλά και αφορισμούς όπως ότι η ομοφυλοφιλία οφείλεται στη μη αποδοχή του φύλου του παιδιού από τη μητέρα και πως η «ομορφιά» ή η «ασχήμια» του σχετίζεται με τις όμορφες ή άσχημες σκέψεις της!

Στοχοποιούν εμφανώς οτιδήποτε δεν μπαίνει στο καλούπι της σκοταδιστικής και άκρως επικίνδυνης αντίληψης τους για τη ζωή, και προωθούν αντιλήψεις ρατσιστικές και σεξιστικές, τη στιγμή που η ελληνική κοινωνία μαστίζεται από την έμφυλη βία, την κακοποίηση, τους βιασμούς και τις δολοφονίες παιδιών, γυναικών και ΛΟΑΤΚΙ ατόμων.

Τέλος, και μόνο από το γεγονός ότι το «εκπαιδευτικό» βίντεο καταλήγει με τη φράση: «Μόνο Έθνη με ικανές μητέρες ευδοκιμούν!» το καθιστά όχι απλά αναχρονιστικό, αλλά και φασιστικό.

Ωστόσο, παραμένει ανοιχτό το ζήτημα των εγκρίσεων παντός τύπου «καινοτόμων» εκπαιδευτικών προγραμμάτων και υλικών που καταθέτουν ανεξέλεγκτα οι Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις και φορείς του ιδιωτικού τομέα, που καμιά σχέση δεν έχουν με την εκπαίδευση!

Το εν λόγω εγκεκριμένο «εκπαιδευτικό» πρόγραμμα είναι ένα μόνο από τα χιλιάδες που εγκρίνονται, χωρίς κανείς να ελέγχει το περιεχόμενό τους ως προς την επιστημονική και παιδαγωγική καταλληλόλητα τους, αφού, εδώ και χρόνια, το ΙΕΠ έχει μετατραπεί σε φάμπρικα εγκρίσεως «εκπαιδευτικών» υλικών, εργαλείων, προγραμμάτων κλπ., που παλιότερα προορίζονταν για τις σχολικές δραστηριότητες, τις «θεματικές βδομάδες», τα «πρότζεκτ» και εφεξής για τα περίφημα «εργαστήρια δεξιοτήτων», κατακλύζοντας καθημερινά με σχετικές εγκυκλίους τα ηλεκτρονικά γραμματοκιβώτια σχολείων και εκπαιδευτικών.

1300 προγράμματα εγκρίνονται κάθε χρόνο, είπε η Κεραμέως, προγράμματα – προκάτ, αντίστοιχα και σε συνδυασμό με τις περίφημες φόρμες αξιολόγησης!

Γιατί, πέρα από αυτό καθαυτό το μεσαιωνικού τύπου περιεχόμενο του προγράμματος που ενέκρινε η Κεραμέως (υπεύθυνη υπουργός) να διδαχθεί στα σχολεία, αντί της σεξουαλικής αγωγής, τίθεται το ευρύτερο ζήτημα της παρέμβασης διάφορων φορέων του ιδιωτικού τομέα στο περιεχόμενο σπουδών, μέσα από τέτοιου είδους εγκεκριμένα «εκπαιδευτικά» υλικά που απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς και μαθητές.

Αυτές οι αθλιότητες αποτελούν μικρογραφία του σχολείου που επιχειρούν να στήσουν μέσω της αξιολόγησης, και της αυτονομίας της σχολικής μονάδας. Το επιχειρηματικό σχολείο, το σχολείο της αγοράς, των ΜΚΟ και των χορηγών, πρέπει να συμβαδίζει με την παρέμβαση αυτών στο περιεχόμενο διδασκαλίας, με τον ανορθολογισμό, τον σκοταδισμό και την έλλειψη κριτικής σκέψης.

Φτάνει πια με το αλώνισμα των ιδιωτών – με το δόγμα «Πατρίς – Θρησκεία – Οικογένεια», που προσπαθεί να φέρει η κυβέρνηση στα σχολεία, με επάξια εκπρόσωπο την υπουργό Παιδείας Κεραμέως.

  • Να παρθούν μέτρα για προστασία της εγκύων στους χώρους εργασίας – καμία απόλυση, άδειες.
  • Άδειες ανατροφής τέκνων σε όλους. Άδεια ανατροφής στους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς με τους ίδιους όρους που ισχύει για όλους τους μόνιμους εκπαιδευτικούς.
  • Μέτρα για υγιή παιδική ηλικία ενάντια στην ακρίβεια και την φτώχεια.
  • Το Υπουργείο Παιδείας να εντάξει τώρα το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής σε όλες τις τάξεις από το νηπιαγωγείο έως το λύκειο!
  • Να μεριμνήσει για την δωρεάν επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών, σε συνεργασία με τις Παιδαγωγικές και Ιατρικές Σχολές των δημόσιων Πανεπιστημίων, ώστε να μπορούν να προσεγγίσουν το ζήτημα με τον δέοντα επιστημονικό και παιδαγωγικό τρόπο, για την πρόληψη κάθε μορφής σεξουαλικής βίας και εκμετάλλευσης και την προάσπιση των δικαιωμάτων όλων στο δημόσιο σχολείο.
  • Να χρηματοδοτήσει επιτέλους γενναία την Δημόσια Παιδεία και όχι να μετατρέπει τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς σε επαίτες χορηγιών, αυτών που επιβουλεύονται τον δημόσιο χαρακτήρα τους
  • Το ΙΕΠ να πάψει να είναι μηχανισμός εγκρίσεων ακατάλληλων υλικών, «δούρειων ίππων» του δημόσιου σχολείου, και διεκπεραιωτής απορρόφησης ευρωπαϊκών κονδυλίων, για την δήθεν «αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης», και να επιτελέσει επιτέλους τον συμβουλευτικό και παιδαγωγικό του ρόλο, με γνώμονα την παιδαγωγική, την επιστημονική σκέψη και το συμφέρον του δημόσιου σχολείου
  • ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ!

Ιανουάριος 2022

Αγωνιστικές Παρεμβάσεις

Συσπειρώσεις Κινήσεις ΔΕ

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*