ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΣΧΗΜΑΤΩΝ Δυτικής Αττικής από τις ΕΛΜΕ Ελευσίνας και Άνω Λιοσίων

ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΕΝΟΤΗΤΑ για ΡΗΞΗ και ΑΝΑΤΡΟΠΗ  (ΦΥΛΗ)

 ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ  (ΘΡΙΑΣΙΟ-ΜΕΓΑΡΙΔΑ-ΕΙΔΥΛΛΙΑ)

ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 7 ΝΟΜΒΡΙΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ

ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΑΙΡΕΤΩΝ ΣΤΑ  ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ

Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι, βιώνουμε εδώ και χρόνια μια άνευ προηγουμένου επίθεση στον κόσμο της εργασίας από τις πολιτικές των τελευταίων κυβερνήσεων σύμφωνα με τις εντολές των ΕΕ, ΔΝΤ, ΕΚΤ και ΟΟΣΑ.

Οι εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια διεξάγονται σε μια περίοδο που βασικό χαρακτηριστικό της παραμένει η παραβίαση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών. Διαμορφώνεται ένα φτωχό σχολείο σε δαπάνες και εκπαιδευτικούς με κινητικότητα και απουσία διορισμών. Το Λύκειο – φροντιστήριο με τις διπλές απολυτήριες εξετάσεις, η αυτοαξιολόγηση και το έντονα ιεραρχικό σχολείο «επιβάλλουν» αυτή την παραβίαση των δικαιωμάτων.

 

Η παραβίαση προκύπτει από την πολιτική του Υπουργείου: α)  Με τη συνεχή προσπάθεια να πραγματοποιούνται οι λειτουργικές τοποθετήσεις του Σεπτεμβρίου μέσα στο καλοκαίρι και με κλειστά σχολεία, σε πλασματικά κενά, χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί οι υπηρεσιακές μεταβολές και η συγκρότηση των τμημάτων.  β)  Με τη διατήρηση όλου του αντιδραστικού πλαισίου των νόμων της Διαμαντοπούλου (10ετές πάγωμα διορισμών, δεξαμενές πλεοναζόντων, μετακινήσεις, κινητικότητα, καταστρατήγηση δικαιωμάτων αναπληρωτών, κ.α.) γ)  Με την υπερσυγκέντρωση των αρμοδιοτήτων για την επιβολή των αντιεκπαιδευτικών μέτρων στους Διευθυντές Εκπαίδευσης (π.χ. διάθεση στην πρωτοβάθμια συναδέλφων χωρίς αίτηση)  και στον ίδιο τον υπουργό παιδείας (έγκριση  ολιγομελών τμημάτων, συγχωνεύσεις ειδικοτήτων).

Η παραβίαση γίνεται κι από τα ίδια τα Υ.Σ.: α) Με το βεβαρυμμένο παρελθόν των πελατειακών εξυπηρετήσεων. β) Με την εφαρμογή των νέων αντιεκπαιδευτικών σχεδιασμών για την εξοικονόμηση προσωπικού (κατάργηση υπευθύνων εργαστηρίων, μείωση ωρών μαθημάτων, αναθέσεις «λάστιχο», κ.ά.) σύμφωνα με τις πολιτικές αποφάσεις του Υπουργείου.

Το μόνο όπλο που έχουμε για να αντιμετωπίσουμε την πολιτική τους, είναι η συσπείρωση στα συλλογικά μας όργανα (σύλλογο διδασκόντων, ΕΛΜΕ, ΟΛΜΕ). Ένας  από τους βραχίονες των συλλογικοτήτων αυτών, είναι για την παράταξη μας και ο θεσμός του αιρετού εκπροσώπου στα Υπηρεσιακά Συμβούλια, που πρέπει να εκπροσωπεί τον κλάδο και τις αποφάσεις των συνδικαλιστικών του οργάνων και όχι τον εαυτό του, μέσω των εκδουλεύσεων, και τις πολιτικές της διοίκησης και των κυβερνήσεων. Όμως, όσο αυτή η αντιεκπαιδευτική κι αντεργατική πολιτική συνεχίζεται, όσο εμείς ως εκπαιδευτικοί  δεν αναπτύσσουμε τις συλλογικότητές μας και την δημοκρατία των Γ.Σ και όσο δεν διαμορφώνουμε τους όρους για την ανατροπή της πολιτικής αυτής, τότε ακόμα και στον «καλό αιρετό» δεν μένει παρά να διαχειριστεί την υπάρχουσα μιζέρια…

 

 ΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ Υ.Σ. ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΡΧΕΣ, ΠΟΥ

ΔΕΣΜΕΥΟΥΝ ΟΠΟΙΟΝ ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΑΣ

  1. Να αναδεικνύει και να προβάλει στους συναδέλφους και την κοινωνία  τα προβλήματα και τις αδυναμίες  της διοίκησης  και  όχι να συμβάλλει στη συγκάλυψή τους.
  2. Να ελέγχει και να καταγγέλλει τις αυθαιρεσίες και τις παράνομες ενέργειες της διοίκησης και των πολιτικών προϊσταμένων της, που συχνά καλλιεργούν ένα εκτεταμένο δίκτυο πελατειακών σχέσεων, που δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία, ιδιαίτερα στις υποβαθμισμένες και προβληματικές περιοχές.
  3. Να βρίσκεται έξω από αντιπαλότητες της διοίκησης, που κυρίως έχουν ως στόχο τη νομή της εξουσίας.
  4. Να βρίσκεται κοντά στους συναδέλφους που έχουν υποστεί τις συνέπειες των αυθαιρεσιών της διοίκησης και βέβαια μακριά από λογικές «να εξυπηρετήσουμε τους δικούς μας σε βάρος των άλλων».
  5. Να ενημερώνει ουσιαστικά τους συναδέλφους και τα Δ.Σ. των 2 ΕΛΜΕ στα κρίσιμα ζητήματα, να υπάρχει εκτενής και αναλυτική αναφορά, ώστε να έχουν όλοι οι συνάδελφοι πραγματική εικόνα των γεγονότων.
  6. Να μην συμμετέχει με ψήφο σε καμιά «αξιολογική» διαδικασία (κρίσεις διευθυντών κλπ., πειθαρχικές διώξεις ως συνέπειες αξιολόγησης κλπ) παρά μόνο αν υπάρχουν αποφάσεις των συνδικαλιστικών οργάνων του κλάδου απόφαση Δ.Σ. ΕΛΜΕ, Γενικής συνέλευσης ή συλλόγου διδασκόντων. Σε διαφορετική περίπτωση παρίσταται μόνο για να παρακολουθεί τα τεκταινόμενα, ώστε να ενημερώνει τον κλάδο.
  7. Να καταγγέλλει και να αποτρέπει κάθε επιβολή πειθαρχικής ποινής, που είναι απόρροια αξιολόγησης.
  8. Για να τα διασφαλίσουμε αυτά και να προλάβουμε φαινόμενα παραγοντισμού και φαυλότητας, ο εκπρόσωπός μας στα κρίσιμα ζητήματα ψηφίζει με βάση τις αποφάσεις των ΓΣ και των ΔΣ των ΕΛΜΕ και, αν δεν υπάρχουν σχετικές αποφάσεις, σύμφωνα με τη θέση της παράταξής του.
  9. Οι αιρετοί πρέπει να είναι ανακλητοί απ’ την ΓΣ του κλάδου. Έως ότου κατακτηθεί αυτό θεσμικά, ο εκπρόσωπός που θα εκλεγεί από την παράταξη μας είναι άμεσα ανακλητός, αν το ζητήσει η παράταξη.

 

Τη συμμετοχή μας στα Υπηρεσιακά Συμβούλια τη βλέπουμε ως ένα μετερίζι αγώνα ενάντια στα σχέδια τους.  Άλλωστε τα ΥΣ (ΚΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ, ΠΥΣΔΕ) είναι όργανα διοίκησης, με πλειοψηφία διορισμένων μελών απ’ τη διοίκηση (τα οποία μέλη σχεδόν ποτέ δεν δεσμεύονται από συλλογικές αποφάσεις ακόμη και της ΟΛΜΕ, λησμονώντας την εκπαιδευτική, συναδελφική, συνδικαλιστική τους ιδιότητα) και χαρακτηρίζονται από τον πλήρη κυβερνητικό και κομματικό έλεγχο, με εντολή να εφαρμόζουν και να υλοποιούν τις επιλογές της κυβερνητικής πολιτικής. Η παρέμβαση των εκλεγμένων οργάνων του κλάδου μας, Αιρετών, ΔΣ – ΓΣ ΕΛΜΕ και ΟΛΜΕ, στην κατεύθυνση της αγωνιστικής διεκδίκησης  για λειτουργία των ΥΣ με συγκεκριμένους διαφανείς κανόνες και αρχές, αποτελεί προϋπόθεση για την εξασφάλιση και μιας στοιχειωδώς διαφανούς λειτουργίας των οργάνων αυτών. Ο συσχετισμός δύναμης μεταξύ εκπαιδευτικού συνδικαλιστικού κινήματος-κοινωνικών αγώνων και κυβερνήσεων μπορεί να επιβάλλει ακόμη και κατάργηση στην πράξη δυσμενών νομοθετημάτων για την Δημόσια Δωρεάν Εκπαίδευση.

ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΙΡΕΤΟΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΡΑΣΕΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΙΣΧΥΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΣΑΦΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ.

 

             Για το ΠΥΣΔΕ ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ  ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ – ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ τους ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ από

ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ – ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΕΝΟΤΗΤΑ για ΡΗΞΗ και ΑΝΑΤΡΟΠΗ
Α/Α Ονοματεπώνυμο  Οργανική Θέση
1 Αλεξανδρή Ελένη του Χαράλαμπου 1ο ΕΠΑΛ Άνω Λιοσίων
2 Αλεξίου Θόδωρος του Νικολάου 1ο ΕΠΑΛ Άνω Λιοσίων
3 Ανδρώνης Παύλος του Ιωακείμ 2ο  Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων
4 Βενιού Ευριδίκη του Ιωάννη 3ο Λύκειο Άνω Λιοσίων
5 Βούζας Παναγιώτης του Ευαγγέλου 2ο  Γυμνάσιο Ελευσίνας
6 Γρίβας Ιωάννης  του Χρήστου 2ο  Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων
7 Ιωαννίδης Αναστάσιος του Γεωργίου ΓΕΛ Ασπροπύργου
8 Καρυώτης Δημήτριος του Χαριλάου 2ο  ΕΠΑΛ Ελευσίνας
9 Κουρνιώτης Χρήστος του Τιμοθέου 1ο ΕΠΑΛ Άνω Λιοσίων
10 Κώνστας Σωτήριος του Περικλή Γυμνάσιο Ερυθρών
11 Κωσταρά Δήμητρα του Γεωργίου 1ο  ΕΠΑΛ Ασπροπύργου
12 Ματσούκας Χρήστος του Βασιλείου 2ο  ΓΕΛ Ελευσίνας
13 Μιτσιλέγγας Ζαρίφης του Χρήστου Διάθεση ΠΥΣΔΕ
14 Ξυδάς Απόστολος του Μιχαήλ ΓΕΛ Μάνδρας
15 Παϊζης Σπυρίδων του Θεοδωρου Εσπ. Γυμνάσιο κ Λ. Τ. Ελευσίνας
16 Πάλμος Δημήτριος του Πανοζώη 2ο  Λύκειο Ελευσίνας
17 Παπανδρέου Αθηνά του Δημητρίου 1ο  Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων
18 Σαμοϊλης Ιωάννης του Σωτηρίου 2ο  Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων
19 Σκοτίδας Χρήστος του Κωνσταντίνου 1ο  Λύκειο Ελευσίνας
20 Τζιρτζιλάκης Μιχάλης του Κυριάκου Λύκειο Ζεφυρίου

 

ΓΙΑ ΤΟ  ΚΥΣΔΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΥΣΔΕ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ – ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ

«ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ»

Προσθέστε στους σελιδοδείκτες το μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *