Aγωνιστική Παρέμβαση Ν. Ηρακλείου: Να αντισταθούμε στην αντιλαϊκή λαίλαπα

Να αντισταθούμε στην αντιλαϊκή λαίλαπα που:

  • Καταληστεύει το εισόδημά μας,
  • Θεσπίζει το σχολείο της αγοράς,
  • Ισοπεδώνει τις μορφωτικές και δημοκρατικές κατακτήσεις μας.

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ 

ΟΙ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ! ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΛΙΣΤΑ

ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ.

 ΛΑΪΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.

Συνάδελφοι, η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε, μέσα σε συνθήκες επίτασης των αντιλαϊκών μέτρων, που επιβάλλει η πιστά προσηλωμένη στις απαιτήσεις της ντόπιας ολιγαρχίας και του ξένου Ιμπεριαλισμού ξενόδουλη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, με τη στήριξη και των άλλων κομμάτων της πλουτοκρατίας (Ν.Δ-ΛΑΟΣ), στην κατεύθυνση της εκμηδένισης κάθε οικονομικής, εργασιακής, μορφωτικής και δημοκρατικής κατάκτησης.

Στα πλαίσια αυτά, ψηφίστηκε πανηγυρικά από όλα τα κόμματα της οικονομικής ολιγαρχίας (ΠΑΣΟΚ-Ν.Δ-ΛΑΟΣ), εν μέσω θέρους, το αντιδραστικό τερατούργημα του Νόμου-πλαισίου, που μετατρέπει τα πανεπιστήμια σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, παραρτήματα των επιχειρήσεων, αποθεμελιώνοντας τις λαϊκές κατακτήσεις ενός αιώνα.

Παράλληλα επιβάλλεται η ληστεία του εισοδήματός μας, μέσω του Μεσοπρόθεσμου Μνημονίου της λαϊκής υποδούλωσης, το οποίο μετατρέπει το μισθό σε επίδομα, αφού το χαράτσι 2% επί των ακαθαρίστων αποδοχών για τους ανέργους, το αντίστοιχο 1% για το ταμείο πρόνοιας (με αναδρομική ισχύ από την 1-1-2011), η μείωση κατά 50€ του επιδόματος παραγωγικότητας και η αύξηση της φορολογίας λόγω της μείωσης του αφορολόγητου (από τα 12.000 € στα 8.000) οδηγεί στη δραματική μείωση των 140€ ανά μήνα (!!) για το μέσο μισθό στο επόμενο τρίμηνο (Οκτώβρη-Νοέμβρη-Δεκέμβρη), κατά το οποίο επιμερίζονται τα προαναφερόμενα φοροληστρικά μέτρα.

Στην ίδια κατεύθυνση, η καταλήστευση των ταμείων οδηγεί στη κατάργηση της Επικουρικής Σύνταξης, ενώ το θεσμικό πλαίσιο του αντιλαϊκού νόμου «Καλλικράτης», στρώνει το δρόμο για την πλήρη ιδιωτικοποίηση των σχολείων και την επιβολή ενός νέου μοντέλου ευέλικτης πληροφορίας-απασχόλησης, όπως το επιτάσσει ο ανταγωνιστικός νόμος της αγοράς. Για το λόγο αυτό, η νέα σχολική χρονιά αρχίζει χωρίς βιβλία, στην κατεύθυνση της αντικατάστασής τους από τα cd (!), ο διορισμός μονίμων εκπαιδευτικών ανάγεται σε …πολυτέλεια, ενώ γενικεύεται η ελαστική απασχόληση και τα στοιχειώδη δημοκρατικά δικαιώματα καρατομούνται.

Στη βάση αυτή, θεσπίζεται το νέο αντιδραστικό πλαίσιο του «διευθυντή-manager», με στόχο την άρση των κεκτημένων θεμελιωδών δικαιωμάτων της εργασιακής ισοτιμίας και δημοκρατίας, τον εκφοβισμό – μέσω της ΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗΣ και μισθολογικής διαβάθμισης – την πειθάρχηση στα νέα μεσαιωνικά μέτρα της λαϊκής εξαθλίωσης, της εργασιακής ανασφάλειας και της ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΊΗΣΗΣ της συνδικαλιστικής και συνολικότερα διεκδικητικής δράσης.

Στη διαδικασία της σταδιακής προσαρμογής σ’ ένα ασφυκτικά αντιδραστικό πλαίσιο, ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ, με στόχο την επιβολή ενός διοικητικού πλαισίου καρατόμησης και των στοιχειωδών δικαιωμάτων του συλλόγου, στην κατεύθυνση της υποκατάστασής του από το…Σχολικό Συμβούλιο (!). Η εκμηδένιση των αρμοδιοτήτων του συλλόγου διδασκόντων και η μετατροπή του σε ένα άβουλο σώμα υλοποίησης των εντολών του επόπτη-manager και των «βοηθών» του πρέπει να συναντήσει τη ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ των συλλόγων και των σωματείων. Οι δημοκρατικές μας κατακτήσεις, όπως κατοχυρώθηκαν και θεσμικά (Ν. 1566/85 κλπ) είναι αδιαπραγμάτευτες.

  • ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ-MANAGER.
  • ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ.
  • ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ – ΜΕ ΤΑ ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ – ΤΟΥΣ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ.
  • Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΣΩΜΑ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΜΑΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ.
  • ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
  • ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΜΕ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ.
  • ΝΑ ΧΟΡΗΓΗΘΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ – ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ.
  • ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΜΑΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ-ΚΑΜΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΩΡΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
  • ΚΑΜΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΝΑ ΤΜΗΜΑ.
  • ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΛΗΣΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ.
  • Ο ΕΝΩΤΙΚΟΣ-ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΟΤΕΡΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ
Ετικέτες , , , .Προσθέστε στους σελιδοδείκτες το μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *