20ο Συνέδριο ΟΛΜΕ
Αναζήτηση
Ενημέρωση με e-mail
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε τις γνώμες, άποψεις, πρότασεις και καταγγελίες σας Επικοινωνήστε μαζί μας, στέλνοντας email στο: paremvaseis.de@gmail.com.
Τιμή για πάντα στο Νίκο Τεμπονέρα
Οι αξιολογητές ξανάρχονται! Ημερίδα των Παρεμβάσεων ΠΕ και ΔΕ
Από το σχολείο της κρίσης στην παιδεία των κοινωνικών αναγκών: Ημερίδα των Παρεμβάσεων ΔΕ
Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση
Οι Παρεμβάσεις στις ΕΛΜΕ
- Αγωνιστική Παρέμβαση Β' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
- Αγωνιστική Παρέμβαση Θεσσαλονίκης
- Αγωνιστική Παρέμβαση Λέσβου
- Αγωνιστική Παρέμβαση Ν. Ηρακλείου
- Αγωνιστική Συσπείρωση Έβρου
- Ανεξάρτητος Συνδυασμός-Εκπαιδευτική Παρέμβαση Ημαθίας
- Αριστερή Πρωτοβουλία στη Β' ΕΛΜΕ Αχαΐας
- Αριστερή Συμπαράταξη Καθηγητών Δ' ΕΛΜΕ Αν. Αττικής
- Αριστερής Παρέμβασης Καθηγητών Λευκάδας
- Εκπαιδευτική Παρέμβαση Αχαΐας
- Ενωτική Αγωνιστική Πρωτοβουλία Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
- Παρεμβάσεις Βοιωτίας
- Παρέμβαση Εκπαιδευτικών Ιωαννίνων
Παρεμβάσεις στους εργασιακούς χώρους
Ενότητες Περιεχομένου
- Αδιόριστοι (37)
- αναδημοσιεύσεις (111)
- Ανακοινώσεις (2.167)
- Αποφάσεις-Ψηφίσματα (290)
- άρθρα (196)
- Ασφαλιστικά – Συνταξιοδοτικά (23)
- αυταρχισμός (38)
- αφίσα (187)
- βίντεο (38)
- Διαδήλωση (39)
- Διεθνή (5)
- Διορισμοί – νεοδιόριστοι (6)
- Δομή και λειτουργία του σχολείου (41)
- εκδηλώσεις (66)
- Εκπαίδευση (163)
- Ενιαίο Συνδικάτο Π.Ε.-Δ.Ε. (29)
- έντυπα (21)
- Επιστήμη (5)
- Εργασιακά (92)
- Η δράση μας σε ΓΣΕΕ/ΑΔΕΔΥ (65)
- Η δράση μας στην ΟΛΜΕ (198)
- Η δράση μας στις ΕΛΜΕ (381)
- Ημερίδες (1)
- καταγγελία (41)
- κινητοποιήσεις (69)
- μπροσούρες (9)
- ντοκουμέντα (2)
- Οικονομικά (22)
- Πολιτική (72)
- πολιτισμός (14)
- σκίτσο (1)
- Συνδικαλιστικά (180)
- Τέχνη, λογοτεχνία, ποίηση (5)
- Υπηρεσιακά Συμβούλια (1)
- φωτογραφίες (14)
- Χωρίς κατηγορία (106)
Τι θέματα μάς απασχολούν εδώ;
ΑΔΕΔΥ Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης ΕΛΜΕ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης Εκλογές ΟΛΜΕ ΟΟΣΑ Παρεμβάσεις ΔΕ Παρεμβάσεις Δημοσίου Παρεμβάσεις ΠΕ Συντονισμός Πρωτοβάθμιων Σωματείων αγώνας αλληλεγγύη αναπληρωτές αντι-ΕΕ αντιΕΕ αξιολόγηση απεργία απολύσεις ασφαλιστικό αυταρχισμός γενικές συνελεύσεις γραφειοκρατία δανειακή σύμβαση δημοκρατία διαθεσιμότητα δωρεάν παιδεία εκπαιδευτικοί εκπαιδευτικό κίνημα ελαστικές σχέσεις εργασίας ελευθερία εργασιακά δικαιώματα εργατικό κίνημα κενά κινητοποιήσεις μαθητές μνημόνιο μνημόνιο ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ μορφωτικά δικαιώματα πανεκπαιδευτικό μέτωπο πανεργατικός αγώνας πολιτισμός τριτοβάθμια εκπαίδευση φασισμός χειραγώγησηΎμνος στη μάθηση
Μάθαινε και τ' απλούστερα! Γι' αυτούς
που ο καιρός τους ήρθε,
Ποτέ δεν είναι πολύ αργά!
Μάθαινε το αβγ, δε σε φτάνει, μα συ
Να το μαθαίνεις! Μη σου κακοφανεί!
Ξεκίνα! Πρέπει όλα να τα ξέρεις!
Εσύ να πάρεις πρέπει την εξουσία.
Μάθαινε άνθρωπε στο άσυλο!
Μάθαινε άνθρωπε στη φυλακή!
Μάθαινε γυναίκα στην κουζίνα! Μάθαινε εξηντάχρονε!
Εσύ να πάρεις πρέπει την εξουσία.
Ψάξε για σχολείο άστεγε!
Προμηθέψου γνώση παγωμένε!
Πεινασμένε, άρπαξε το βιβλίο: είν' ένα όπλο.
Εσύ να πάρεις πρέπει την εξουσία.
Μην ντρέπεσαι να ρωτήσεις Σύντροφε!
Μην αφεθείς να πείθεσαι.
Μάθε να βλέπεις συ ο ίδιος!
Ό,τι δεν ξέρεις ο ίδιος
καθόλου δεν το ξέρεις.
Έλεγξε το λογαριασμό
Εσύ θα τον πληρώσεις.
Ψάξε με τα δάχτυλα το κάθε σημάδι
Ρώτα: πώς βρέθηκε αυτό εδώ;
Εσύ να πάρεις πρέπει την εξουσία(Μπ. Μπρεχτ, Εγκώμιο στη μάθηση)
Περιεχόμενο κατά μήνα δημοσίευσης
- Οκτώβριος 2023 (1)
- Σεπτέμβριος 2023 (13)
- Αύγουστος 2023 (3)
- Ιούλιος 2023 (8)
- Ιούνιος 2023 (2)
- Μάιος 2023 (5)
- Απρίλιος 2023 (4)
- Μάρτιος 2023 (5)
- Φεβρουάριος 2023 (5)
- Ιανουάριος 2023 (4)
- Δεκέμβριος 2022 (4)
- Νοέμβριος 2022 (5)
- Οκτώβριος 2022 (7)
- Σεπτέμβριος 2022 (8)
- Αύγουστος 2022 (3)
- Ιούλιος 2022 (4)
- Ιούνιος 2022 (2)
- Μάιος 2022 (1)
- Απρίλιος 2022 (5)
- Μάρτιος 2022 (4)
- Φεβρουάριος 2022 (4)
- Ιανουάριος 2022 (7)
- Δεκέμβριος 2021 (2)
- Νοέμβριος 2021 (9)
- Οκτώβριος 2021 (7)
- Σεπτέμβριος 2021 (9)
- Αύγουστος 2021 (2)
- Ιούλιος 2021 (2)
- Ιούνιος 2021 (9)
- Μάιος 2021 (4)
- Απρίλιος 2021 (3)
- Μάρτιος 2021 (9)
- Φεβρουάριος 2021 (9)
- Ιανουάριος 2021 (6)
- Δεκέμβριος 2020 (5)
- Νοέμβριος 2020 (9)
- Οκτώβριος 2020 (6)
- Σεπτέμβριος 2020 (8)
- Αύγουστος 2020 (3)
- Ιούλιος 2020 (4)
- Ιούνιος 2020 (9)
- Μάιος 2020 (15)
- Απρίλιος 2020 (14)
- Μάρτιος 2020 (10)
- Φεβρουάριος 2020 (10)
- Ιανουάριος 2020 (8)
- Δεκέμβριος 2019 (7)
- Νοέμβριος 2019 (10)
- Οκτώβριος 2019 (12)
- Σεπτέμβριος 2019 (13)
- Αύγουστος 2019 (1)
- Ιούλιος 2019 (6)
- Ιούνιος 2019 (5)
- Μάιος 2019 (2)
- Απρίλιος 2019 (3)
- Μάρτιος 2019 (5)
- Φεβρουάριος 2019 (4)
- Ιανουάριος 2019 (13)
- Δεκέμβριος 2018 (6)
- Νοέμβριος 2018 (9)
- Οκτώβριος 2018 (11)
- Σεπτέμβριος 2018 (11)
- Ιούλιος 2018 (2)
- Μάιος 2018 (30)
- Απρίλιος 2018 (8)
- Μάρτιος 2018 (24)
- Φεβρουάριος 2018 (8)
- Ιανουάριος 2018 (22)
- Δεκέμβριος 2017 (72)
- Νοέμβριος 2017 (37)
- Οκτώβριος 2017 (11)
- Σεπτέμβριος 2017 (9)
- Αύγουστος 2017 (5)
- Ιούλιος 2017 (5)
- Ιούνιος 2017 (26)
- Μάιος 2017 (58)
- Απρίλιος 2017 (18)
- Μάρτιος 2017 (8)
- Φεβρουάριος 2017 (21)
- Ιανουάριος 2017 (6)
- Δεκέμβριος 2016 (62)
- Νοέμβριος 2016 (12)
- Οκτώβριος 2016 (16)
- Σεπτέμβριος 2016 (13)
- Αύγουστος 2016 (6)
- Ιούλιος 2016 (3)
- Ιούνιος 2016 (30)
- Μάιος 2016 (36)
- Απρίλιος 2016 (39)
- Μάρτιος 2016 (7)
- Φεβρουάριος 2016 (19)
- Ιανουάριος 2016 (23)
- Δεκέμβριος 2015 (38)
- Νοέμβριος 2015 (69)
- Οκτώβριος 2015 (47)
- Σεπτέμβριος 2015 (33)
- Αύγουστος 2015 (3)
- Ιούλιος 2015 (27)
- Ιούνιος 2015 (52)
- Μάιος 2015 (42)
- Απρίλιος 2015 (20)
- Μάρτιος 2015 (43)
- Φεβρουάριος 2015 (24)
- Δεκέμβριος 2014 (41)
- Νοέμβριος 2014 (48)
- Οκτώβριος 2014 (34)
- Σεπτέμβριος 2014 (40)
- Αύγουστος 2014 (5)
- Ιούλιος 2014 (17)
- Ιούνιος 2014 (57)
- Μάιος 2014 (8)
- Απρίλιος 2014 (23)
- Μάρτιος 2014 (34)
- Φεβρουάριος 2014 (50)
- Ιανουάριος 2014 (57)
- Δεκέμβριος 2013 (68)
- Νοέμβριος 2013 (34)
- Οκτώβριος 2013 (57)
- Σεπτέμβριος 2013 (49)
- Αύγουστος 2013 (7)
- Ιούλιος 2013 (15)
- Μάιος 2013 (32)
- Απρίλιος 2013 (49)
- Μάρτιος 2013 (12)
- Φεβρουάριος 2013 (8)
- Ιανουάριος 2013 (6)
- Δεκέμβριος 2012 (19)
- Νοέμβριος 2012 (40)
- Οκτώβριος 2012 (76)
- Σεπτέμβριος 2012 (40)
- Αύγουστος 2012 (5)
- Ιούλιος 2012 (12)
- Ιούνιος 2012 (34)
- Μάιος 2012 (39)
- Απρίλιος 2012 (15)
- Μάρτιος 2012 (52)
- Φεβρουάριος 2012 (63)
- Ιανουάριος 2012 (77)
- Δεκέμβριος 2011 (92)
- Νοέμβριος 2011 (93)
- Οκτώβριος 2011 (39)
- Σεπτέμβριος 2011 (70)
- Αύγουστος 2011 (14)
- Ιούλιος 2011 (16)
- Ιούνιος 2011 (4)
- Μάιος 2011 (3)
- Απρίλιος 2011 (2)
- Μάρτιος 2011 (4)
- Φεβρουάριος 2011 (3)
- Ιανουάριος 2011 (2)
- Δεκέμβριος 2010 (3)
- Νοέμβριος 2010 (5)
- Οκτώβριος 2010 (11)
- Σεπτέμβριος 2010 (6)
- Αύγουστος 2010 (2)
- Ιούλιος 2010 (2)
- Ιούνιος 2010 (9)
- Μάιος 2010 (9)
- Απρίλιος 2010 (10)
- Μάρτιος 2010 (10)
- Φεβρουάριος 2010 (8)
- Ιανουάριος 2010 (4)
- Δεκέμβριος 2009 (3)
- Νοέμβριος 2009 (11)
- Οκτώβριος 2009 (4)
- Σεπτέμβριος 2009 (1)
- Αύγουστος 2009 (1)
Μπορείτε να κάνετε:
-
16 Σεπτέμβρη ξεκινάμε! Απεργία Διαρκείας!
ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ! Τα πράματα μπορούν να πάνε αλλιώς!
Εκλογές για το 18o Συνέδριο ΟΛΜΕ
Παρεμβάσεις ΔΕ: Διακήρυξη & ψηφοδέλτια για τις εκλογές ΠΥΣΔΕ-ΑΠΥΣΔΕ-ΚΥΣΔΕ 2016
Eκλογές για τα υπηρεσιακά συμβούλια 2014
Παρεμβάσεις ΔΕ: Διακήρυξη για τις εκλογές των ΕΛΜΕ 2013
Eκλογές για τα υπηρεσιακά συμβούλια 2012
Παρεμβάσεις ΔΕ: Διακήρυξη για τις εκλογές των ΕΛΜΕ
Μηνιαία Αρχεία: Μάρτιος 2013
Β’ ΕΛΜΕ ‘Εβρου: ψήφισμα κατά της εξόρυξης χρυσού στο Πέραμα
Το Δ.Σ. της Β΄ΕΛΜΕ Έβρου έχει και στο παρελθόν εκφράσει την αντίθεσή του στην επένδυση χρυσού στην περιοχή της Θράκης. Για άλλη μία φορά λοιπόν λέμε κατηγορηματικά ΟΧΙ στην καταστροφική εξόρυξη χρυσού στο Πέραμα του δήμου Αλεξ/πολης. Δε θα συναινέσουμε στο σχέδιο ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας που με πρόσχημα την «ανάπτυξη» υποθηκεύει το παρόν και το μέλλον μας. Continue reading
ΟΛΜΕ: Ανοιχτό γράμμα προς τους γονείς των μαθητών μας (Μάρτης 2013)
ΟΛΜΕ: Οι επιπτώσεις της πολιτικής των Μνημονίων στην εκπαίδευση και η αξιολόγηση
Δραματικές είναι οι επιπτώσεις της πολιτικής των μνημονίων που ασκείται στη χώρα μας από την κυβέρνηση και την τρόϊκα (ΕΕ-ΔΝΤ-ΕΚΤ).
Τα μέτρα που ψηφίστηκαν με το ν.4093/12 (3ο μνημόνιο) είναι ένα ακόμη ισχυρό πλήγμα στις εργασιακές μας σχέσεις και στους μισθούς μας, τις συντάξεις και το ασφαλιστικό σύστημα στο σύνολό του, στην παιδεία και σε όλα τα δημόσια αγαθά, ένα ακόμη βήμα που οδηγεί στη φτωχοποίηση των εργαζομένων και στη βαθειά υποβάθμιση της ζωής μας.
Οι κυριότερες επιπτώσεις της μνημονιακής πολιτικής είναι οι παρακάτω:
- Οι δαπάνες για την παιδεία μειώθηκαν κατά 33% (2009 – 2013) γεγονός που έχει ήδη δραματικές επιπτώσεις στο δημόσιο σχολείο και το πενιχρό εισόδημα των εκπαιδευτικών. Αν συνυπολογίσουμε και την προβλεπόμενη, από τη νέα επικαιροποίηση του νέου μεσοπρόθεσμου (!!) που ψηφίστηκε στις 19/2/13 (ν.4127), μείωση κατά 14% μέχρι το 2016, οι δαπάνες για την παιδεία μέσα σε 7 χρόνια θα μειωθούν κατά 47%!
- Η εφαρμοζόμενη πολιτική οδηγεί στην εξαθλίωση του εκπαιδευτικού μέσα από τις συνεχείς περικοπές μισθών, συντάξεων και εφάπαξ. Οι μειώσεις των μισθών μας έφτασαν ακόμα και το 45% (στους νέους εκπαιδευτικούς) και η μείωση του εφάπαξ το 38%.
ΟΛΜΕ: Για τα ερωτηματολόγια των σχολείων που συμμετέχουν στην πιλοτική εφαρμογή του νέου Προγράμματος Σπουδών
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε ότι μέσα σε 2 μέρες, μέχρι την Τετάρτη 13 Μαρτίου, πρέπει να συμπληρωθεί το ερωτηματολόγιο που στάλθηκε στα σχολεία που συμμετέχουν στην πιλοτική εφαρμογή του νέου Προγράμματος Σπουδών, στα πλαίσια έρευνας πεδίου για το Νέο Σχολείο. Η αξιολόγηση έχει ανατεθεί σε ιδιωτική εταιρεία με την επωνυμία ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Α.Ε., η οποία θα αμειφτεί αδρά από τους πόρους του ΕΣΠΑ. Continue reading
Πρόταση Παρεμβάσεων στο ΔΣ της ΟΛΜΕ: Όχι στη συμμετοχή των Διευθυντών των σχολείων στα σεμινάρια για την αξιολόγηση.
Α. Το Υπουργείο Παιδείας, παρά την καθολική αντίθεση των εκπαιδευτικών, προχωρά στη διαδικασία γενίκευσης της «Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης» (εγκύκλιος 30973/Γ1–5/3/2013) και για το σκοπό αυτό οργανώνει (Μάρτιος- Ιούνιος 2013) επιμορφωτικά σεμινάρια για τους Διευθυντών όλων των σχολικών μονάδων της γενικής εκπαίδευσης.
Β. Η ΟΛΜΕ. είχε ταχθεί εναντίον της πιλοτικής εφαρμογής της αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων (Μάιος 2010) καλώντας:
- Τους συλλόγους διδασκόντων να αρνηθούν να συμμετέχουν στη διαδικασία της αποκαλούμενης «αυτοαξιολόγησης» των σχολικών μονάδων.
- Τους σχολικούς συμβούλους και όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης, να μην συμπράξουν στην προώθηση των αντιεκπαιδευτικών σχεδιασμών. Continue reading
Παρεμβάσεις ΔΕ: πρόταση στην ΟΛΜΕ για καταγγελία του προγράμματος μαθητείας αποφοίτων τεχνικής εκπαίδευσης
ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ
Καταγγελία σχετικά με tο «πρόγραμμα μαθητείας αποφοίτων Τεχνικής Εκπαίδευσης για απόκτηση επαγγελματικής εμπειρίας» και την απαίτηση του ΥΠΑΙΘΠΑ να αναλάβουν οι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΛ – ΕΠΑΣ τη διεκπεραίωσή του
Το «πρόγραμμα μαθητείας αποφοίτων Τεχνικής Εκπαίδευσης για απόκτηση επαγγελματικής εμπειρίας» [που υλοποιείται από την Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής και Εκπαιδευτικών Δράσεων του ΥΠΑΙΠΘΑ και συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ], αφορά στην πραγματοποίηση μαθητείας 6 μηνών, σε ιδιωτικές επιχειρήσεις, από απόφοιτους Τεχνικής εκπαίδευσης των τελευταίων 2-3 χρόνων. Continue reading
Σύλλογοι Εκπαδευτικών καταγγέλλουν τη Χρ. Αυγή για τα γεγονότα της 28ης Φεβρουαρίου 2013 στην Πάρο
Καταγγελία Συλλόγων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Το νησί της Πάρου τις τελευταίες μέρες έζησε πρωτόγνωρες στιγμές φασιστικής βίας και τρομοκρατίας όταν τρεις βουλευτές της Χ.Α. με την κουστωδία τους, συνοδεία τριών διμοιριών ΜΑΤ πάτησαν το πόδι τους στο νησί για να “κόψουν πίτα”!
Ο Παριανός δημοκρατικός κόσμος συμμετείχε σε πρωτοφανούς έκτασης και μεγέθους για τα δεδομένα του νησιού, πλατιά, λαϊκή κινητοποίηση ενάντια στη φασιστική δραστηριοποίηση. Continue reading
Παρεμβάσεις ΔΕ: Μια αναγκαία απάντηση στις συνεχείς συκοφαντικές και αναληθείς ανακοινώσεις του ΠΑΜΕ
Σε μια περίοδο που η βάρβαρη επίθεση του αστικού πολιτικού συστήματος, της τρικομματικής κυβέρνησης, της ΕΕ και του ΔΝΤ ενάντια σ’ όλους τους εργαζόμενους οξύνεται, τη στιγμή που η ολοκληρωτική διάλυση της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης είναι προ των πυλών, τη στιγμή που χιλιάδες εκπαιδευτικοί απειλούνται με «έξωση»-απόλυση μέσω της επερχόμενης «αξιολόγησης», τη στιγμή δηλαδή που απαιτείται η μέγιστη δυνατή συσπείρωση των εκπαιδευτικών για την ανατροπή αυτής της πολιτικής και το μπλοκάρισμα όλων «των αξιολογικών εγχειρημάτων» από το διοικητικό και ιεραρχικό μηχανισμό του Υπ. Παιδείας, το ΠΑΜΕ έχει βρεί τον «εχθρό» του … στις Αγωνιστικές Παρεμβάσεις εκπαιδευτικών!!! Continue reading