Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο που εξισώνει τα ιδιωτικά κολέγια με τα Δημόσια Πανεπιστήμια! Πανεκπαιδευτικός αγώνας διαρκείας τώρα!

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΔΕ

Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο που εξισώνει τα ιδιωτικά κολέγια με τα Δημόσια Πανεπιστήμια!

Πανεκπαιδευτικός αγώνας διαρκείας τώρα!

Η κυβέρνηση της ΝΔ, με τις διατάξεις που πρόσθεσε αιφνιδιαστικά την Παρασκευή το βράδυ στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο για την τριτοβάθμια, προωθεί  τη δυνατότητα χιλιάδων αποφοίτων ιδιωτικών κολεγίων να εισαχθούν άμεσα στην προκήρυξη της γενικής αγωγής. Η εξέλιξη αυτή θα εξισώσει de facto τα ιδιωτικά κολέγια με τα δημόσια πανεπιστήμια, θα οδηγήσει στην ανεργία χιλιάδες αναπληρωτές συναδέλφους, στην πλήρη εμπορευματοποίηση της τριτοβάθμιας και στην υποβάθμιση των πανεπιστημιακών πτυχίων. Ήδη, η προώθηση του αντιδραστικού και νεοφιλελεύθερου νόμου Γαβρόγλου για  τον τρόπο πρόσληψης των εκπαιδευτικών (προσοντολόγιο) και στη γενική αγωγή με την τελευταία προκήρυξη αμφισβητεί και απαξιώνει τα επαγγελματικά δικαιώματα, το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Ηδη χιλιάδες απολύσεις είναι γεγονός στην ειδική αγωγή με την αντίστοιχη προκήρυξη, με τις ανακατατάξεις στους πίνακες και τους αποκλεισμούς. Η αναγνώριση των πτυχίων των ιδιωτικών κολλεγίων καθιστά πλέον το τοπίο αφόρητα εφιαλτικό!

 Η κυβέρνηση  ενισχύει με όλους τους τρόπους  την ιδιωτική εκπαίδευση, τους επιχειρηματίες και τους σχολάρχες, εμπορευματοποιεί τα πτυχία  και επιτίθεται στη δημόσια εκπαίδευση κατασυκοφαντώντας με κάθε ευκαιρία την ίδια, τους εκπαιδευτικούς και τους /τις μαθητές /τριες. Συγκεκριμένα, το σχέδιο νόμου «Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις», ανάμεσα σε άλλα:

  • Προβλέπει τις προσλήψεις στο δημόσιο, μέσω ΑΣΕΠ, πτυχιούχων ιδιωτικών κολεγίων που είναι παραρτήματα αναγνωρισμένων ΑΕΙ του εξωτερικού (ΕΕ ή τρίτης χώρας).

  • Επανιδρύει την Αρχή Αξιολόγησης στα ΑΕΙ με αυξημένες αρμοδιότητες.

  • Προβλέπει εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση στα ΑΕΙ και συνδέει το 20% της χρηματοδότησής τους με την Αξιολόγηση, άρα δεν είναι δεδομένο.

  • Αναστέλλει τη λειτουργία 37 τμημάτων ΑΕΙ που ήταν να ξεκινήσουν από το 2020-21.

  • Μετατρέπει ξανά την 30η Ιανουαρίου σε γιορτή από αργία στην πρωτοβάθμια και το επεκτείνει και στη Δευτεροβάθμια

  • Αυξάνει την τιμωρία των διοριζόμενων αν παραιτηθούν σε τρία χρόνια.

Τι σημαίνουν τα παραπάνω;

  • Τη στιγμή που υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες αδιόριστοι εκπαιδευτικοί, απόφοιτοι Πανεπιστημίων, η κυβέρνηση με διάταξη που κατατέθηκε προς ψήφιση στη Βουλή κάνει δεκτά τα πτυχία κολεγίων για τον διορισμό εκπαιδευτικών στο δημόσιο. Δηλαδή, καταργεί από το παράθυρο το άρθρο 16 του Συντάγματος βάζοντας από την πόρτα τα επί πληρωμή πτυχία από κάθε φύσης ιδιωτικά κολέγια. Με βάση το άρθρο 50, ο ΑΣΕΠ θα κάνει δεκτούς τους τίτλους σπουδών της αλλοδαπής (άρα και των ιδιωτικών κολεγίων που λειτουργούν ως παράρτημά τους) για τον μόνιμο διορισμό εκπαιδευτικών σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση στα δημόσια σχολεία, ακόμη και αν οι υποψήφιοι δεν έχουν εξασφαλίσει την ακαδημαϊκή αναγνώριση των πτυχίων τους μέσω ΔΟΑΤΑΠ. «Τα πτυχία θα γίνονται δεκτά εφόσον αναγνωριστούν από τον ΔΟΑΤΑΠ ή σύμφωνα με το Π.Δ 38/2010 ή απόφαση αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας τίτλου σπουδών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με συναφή τίτλο σπουδών για κλάδο εκπαιδευτικού».

  • Η κυβέρνηση από τη μια δρομολογεί μείωση του αριθμού των εισακτέων και βάση του 10 για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια, επιβολή Τράπεζας Θεμάτων από την Α΄ Λυκείου και Εθνικού Απολυτηρίου και επικαλούμενη την ανάγκη να ανέβει το μορφωτικό επίπεδο μαθητών και φοιτητών, στο όνομα μιας κατ’ επίφαση αριστείας και από την άλλη εξισώνει επαγγελματικά δικαιώματα δημόσιων ΑΕΙ και ιδιωτικών κολλεγίων και δίνει το δικαίωμα στους αποφοίτους των τελευταίων να διοριστούν/προσληφθούν στο δημόσιο. Οι μαθητές και οι μαθήτριες θεωρούνται ανεπαρκείς για το δημόσιο πανεπιστήμιο, αλλά επαρκείς για τα ιδιωτικά κολλέγια όπου η βάση εισαγωγής είναι μηδέν.

  • Το 80% της τακτικής επιχορήγησης των ΑΕΙ θα κατανέμεται βάσει κριτηρίων που έχουν να κάνουν με τον συνολικό αριθμό των εγγεγραμμένων φοιτητών, το εκτιμώμενο ετήσιο κόστος σπουδών ανά φοιτητή, τη διάρκεια των προγραμμάτων σπουδών και το μέγεθος αλλά και τη γεωγραφική διασπορά του ιδρύματος, ενώ το 20% θα κατανέμεται «με βάση ενδεικτικούς δείκτες ποιότητας και επιτευγμάτων, στους οποίους επιλέγει να αξιολογηθεί κάθε ΑΕΙ». Μεταξύ αυτών είναι η αριθμητική σχέση των αποφοίτων προς τους εισερχόμενους φοιτητές, ο αριθμός των μελών του επιστημονικού προσωπικού που επιτυγχάνουν να εξασφαλίσουν χρηματοδότηση από ευρωπαϊκά κονδύλια και ο αριθμός των αλλοδαπών φοιτητών.

  • Η χρηματοδότηση των ΑΕΙ με αξιολόγηση θα οδηγήσει στην υποβάθμιση πανεπιστημίων, σε συγχωνεύσεις τμημάτων ή ακόμη και σε κατάργηση σχολών εφόσον τα Ιδρύματα θα είναι αναγκασμένα να κυνηγούν κονδύλια και αλλοδαπούς φοιτητές (!) για να εξασφαλίσουν μέρος των κρατικών πόρων.

  • Η αξιολόγηση των ΑΕΙ καταδεικνύει με σαφήνεια τι θα ακολουθήσει με την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών. Οι δηλώσεις της υπουργού περί μη τιμωρητικής αξιολόγησης μόνο ως κακόγουστο ανέκδοτο ακούγονται πλέον.

  • Η 30η Γενάρη μετατρέπεται σε ημέρα υποχρεωτικής κατήχησης εντός των διδακτικών αιθουσών, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Επιπλέον, για δεύτερη φορά (η πρώτη αφορούσε στην επιλογή σημαιοφόρων στα Δημοτικά), το Υπουργείο εισάγει στην διοίκηση της εκπαίδευσης την «καινοτομία» της …προοικονομίας, καθώς εκδίδει εγκυκλίους που, παραβιάζοντας κάθε δικονομική λογική, ορίζουν τη σχολική ζωή με βάση αυτά που αναμένεται ότι ΘΑ ψηφιστούν από τη Βουλή. Αντιδημοκρατική και επικίνδυνη τακτική – αλλά ποιος περίμενε κάτι διαφορετικό από την κυβέρνηση Μητσοτάκη;

Σε μια συγκυρία που μετά τις γιορτές υπάρχουν ακόμη 1000 κενά στην β/θμια, ο Μητσοτάκης εισήγαγε στρατό σε σχολεία της Κάσου για να κάνει… πληροφορική, συνάδελφοι σκοτώνονται για μια ακόμη φορά πάνω στο καθήκον επιστρέφοντας από το σχολείο στο σπίτι τους στον οδικό άξονα Πατρών-Πύργου, η εκπαιδευτική κοινότητα πρέπει να αρνηθεί την «κανονικότητα» των δεκάδων χιλιάδων κενών κάθε χρόνο, των πολυπληθών τμημάτων, της εργασιακής περιπλάνησης σε πολλά σχολεία, των ανύπαρκτων υποδομών, των εξευτελιστικών μισθών, της πενιχρής ασφαλιστικής και συνταξιοδοτικής κάλυψης, των επαπειλούμενων αξιολογήσεων-απολύσεων, του νέου σχολείου της αγοράς και να αφυπνισθεί άμεσα πριν οι εξελίξεις φτάσουν σε ένα σημείο χωρίς επιστροφή.

Ο κάθε συνάδελφος πρέπει να πάρει τις ευθύνες του απέναντι στη νεοφιλελεύθερη/νεοσυντηρητική καταιγίδα που εξαπολύει η κυβέρνηση στην εκπαίδευση. Ο μόνος που μπορεί να ορθώσει εμπόδια ανυπέρβλητα στην κυβερνητική επιθετικότητα είναι ένα μαζικό πανεκπαιδευτικό κίνημα. Απαιτείται, άμεσα, οι Ομοσπονδίες, οι Σύλλογοι ΠΕ και οι ΕΛΜΕ, οι φοιτητικοί σύλλογοι, οι γονεϊκοί φορείς να πάρουν θέση. Να οργανωθεί άμεσα πανεκπαιδευτική απεργία και πανελλαδική κινητοποίηση. Να επιστρέψουμε στους δρόμους του αγώνα, στις διαδηλώσεις, στις γενικές συνελεύσεις και να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας, όπως το Γενάρη του 2019: αδιαμεσολάβητα, μαζικά, μαχητικά.

14/1/20

Αλληλεγγύη στην πάλη των λαών!

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΔΕ

Αλληλεγγύη στην πάλη των λαών!

Καμιά συμμετοχή της χώρας σε πολεμικούς σχεδιασμούς!

Συμμετέχουμε στο αντιπολεμικό Συλλαλητήριο Σάββατο 11/1, στο Σύνταγμα στις 2μμ και Πορεία στην Αμερικάνικη Πρεσβεία

 

Σε συνέχεια μιας προαποφασισμένης πορείας που ξεκίνησε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, η σημερινή κυβέρνηση της ΝΔ έχει εγκαινιάσει τη δεύτερη φάση του λεγόμενου «Στρατηγικού Διαλόγου» Ελλάδας – ΗΠΑ που ανανέωσε και διεύρυνε τη  «Συμφωνία Αμοιβαίας Αμυντικής Συνεργασίας» του 1990. Στόχος τους να προσαρμοστεί αυτή στις σημερινές ανάγκες του ΝΑΤΟ και της Ε.Ε., μεταφέροντας στη χώρα μας μεγάλους κινδύνους, σε συνθήκες όπου οι ενδοϊμπεριαλιστικοί ανταγωνισμοί οξύνονται στα Βαλκάνια και στους δρόμους του Πετρελαίου, Περσικό κλπ. Έμφαση δίνουν στην υλοποίηση της σύμβασης για χρήση της βάσης της Σούδας, της Λάρισας για αποστολές αμερικανικών μη επανδρωμένων αεροσκαφών (drones κ.ά.), του λιμανιού Αλεξανδρούπολης που προορίζεται και για βάση ελικοπτέρων και της στρατιωτικής βάσης του Βόλου. Τα σχέδια πολεμικής προετοιμασίας συνδέονται βεβαίως και με τις μπίζνες αμερικανικών συμφερόντων που διευρύνονται στην Ελλάδα, ειδικότερα στους κλάδους της ενέργειας, της ναυπηγοεπισκευής, της διαμετακόμισης, της ιδιωτικοποίησης λιμένων. Έχει σημασία ότι οι νέες συμφωνίες για τις Βάσεις είναι άπαξ και δεν ανανεώνονται κάθε χρόνο.

Η αύξηση των εντάσεων, των επεισοδίων που αποδίδονταν στο Ιράν, της κινητικότητας αμερικανικών στρατιωτικών δυνάμεων στον Περσικό και των συνεχών αμερικανικών απειλών πολλαπλασιάζει τους κινδύνους για πολεμική σύρραξη που θα οδηγήσει σε ανάφλεξη στην ευρύτερη Μέση Ανατολή. Οι αιτίες για τη νέα κλιμάκωση της έντασης στον Περσικό σχετίζονται με πηγές, αγωγούς, εγκαταστάσεις και δρόμους μεταφοράς ενέργειας στρατηγικής σημασίας και με τις σφαίρες επιρροής μεταξύ των ανταγωνιστικών ιμπεριαλιστικών δυνάμεων.  Αλωνίζουν τη Ν.Α. Μεσόγειο και φτάνουν ως το Αιγαίο πυροδοτώντας ταυτόχρονα αντιδραστικές εξελίξεις, τροφοδοτώντας τον εθνικισμό, τον φονταμενταλισμό και την προσφυγική κρίση.

Την Παρασκευή 3 Γενάρη 2020, ο αμερικάνικος ιμπεριαλισμός προχώρησε σε μια νέα εγκληματική επίθεση κοντά στο αεροδρόμιο της Βαγδάτης, δολοφονώντας τον Κ. Σολεϊμανί, υποστράτηγο και ιδιαίτερα σημαίνον στέλεχος της Ιρανικής ηγεσίας. Αυτή η ενέργεια αποφασίστηκε από την κυβέρνηση των ΗΠΑ, όπως άλλωστε ωμά και κυνικά δήλωσε ο πρόεδρος Τραμπ αναλαμβάνοντας την ευθύνη τις αμέσως επόμενες ώρες.

Πρόκειται για μια γκανγκστερικού τύπου πράξη που κλιμακώνει απότομα την πολεμική απειλή στην πολύπαθη περιοχή της Μ. Ανατολής,  μεταφέροντας τώρα το επίκεντρο των ραγδαίων εξελίξεων στο Ιράν. Η επιθετική αυτή ενέργεια εκδηλώνεται σε μια περίοδο κλιμακούμενων αντιθέσεων και ανταγωνισμών ανάμεσα στις μεγάλες δυνάμεις, την ΕΕ, τη Ρωσία που αυξάνει την επιρροή της στην περιοχή, αλλά και την Κίνα που διεισδύει ορμητικά στο παγκόσμιο προσκήνιο, και σηματοδοτεί την προσπάθεια των ΗΠΑ να διατηρήσουν και να ενισχύσουν την επιρροή τους στην περιοχή. Την ώρα που κλιμακώνεται η ένταση και οι Αμερικάνοι δείχνουν το φρικιαστικό πολεμοκάπηλο πρόσωπό τους η ελληνική κυβέρνηση σπεύδει να συναντηθεί άλλη μια φορά με την ηγεσία των ΗΠΑ για να καταθέσει τα διαπιστευτήριά της και να υλοποιήσει τις αντιδραστικές στρατιωτικές και άλλες «συμφωνίες» ανάμεσα στις δύο χώρες.

Η πολιτική των ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και του υπόλοιπου πολιτικού κατεστημένου δεν αφήνει αμφιβολία ότι η καθεστωτική πολιτική, με τη συνεχή εμπλοκή στα ευρωΝΑΤΟικά σχέδια και τους ιμπεριαλιστικούς ανταγωνισμούς, συνεχίζεται και εγγυάται πάνω απ’ όλα το συμφέρον της άρχουσας τάξης που επιδιώκει την αναβάθμισή της στην περιοχή. Καλούν, λοιπόν, σε «εθνική ενότητα» για την παραπέρα ανάπτυξη των σχέσεων με τις ΗΠΑ και τον εξωραϊσμό της εγκληματικής τους πολιτικής. Είναι επίσης καθοριστικός ο ρόλος των ΗΠΑ στις ελληνοτουρκικές σχέσεις και στην όξυνση των εντάσεων. Λίγες μόνο μέρες μετά τη συμφωνία του αγωγού East Med οι Αμερικάνοι επιτίθενται στο Ιράν. Με τον άξονα Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ-Αιγύπτου που είναι υπό την κηδεμονία των ΗΠΑ, προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τα υποθαλάσσια ενεργειακά κοιτάσματα και τις ΑΟΖ της Ν.Α. Μεσογείου, χωρίς να διστάζουν μπροστά στις απειλές για την ειρήνη, τους κινδύνους για το περιβάλλον και τη λεηλασία των φυσικών πόρων. Δεν διστάζουν να εξαφανίσουν από το χάρτη το λαό της Παλαιστίνης και τα δικαιώματά του, όπως και άλλους λαούς της περιοχής που δεν ευθυγραμμίζονται με τις πολιτικές του Ιμπεριαλισμού. Δεν έχει τελειώσει εξάλλου η ισοπέδωση της Συρίας.

Καταγγέλλουμε  το νέο έγκλημα του αμερικάνικου ιμπεριαλισμού που με τόση κυνικότητα διέπραξε σε βάρος του Ιράν, αλλά και του Ιράκ. Είναι επιτακτικό καθήκον η ενίσχυση και η ανάπτυξη ενός αντιπολεμικού και αντιιμπεριαλιστικού κινήματος που θα βάλει φραγμό στα φιλοπόλεμα σχέδια των Αμερικάνων ιμπεριαλιστών, θα αναχαιτίσει τον κίνδυνο της πολεμικής ανάφλεξης και θα προασπίζεται την ειρήνη μεταξύ των λαών.

Καλούμε όλα τα σωματεία, εκπαιδευτικά και άλλα, και τις ομοσπονδίες ΟΛΜΕ, ΔΟΕ να πρωτοστατήσουν σε μια τέτοια προσπάθεια διοργανώνοντας ή συμμετέχοντας μαζικά και μαχητικά σε εκδηλώσεις και διαδηλώσεις αντιπολεμικού χαρακτήρα. Καλούμε τις ΕΛΜΕ πανελλαδικά να αναπτύξουν ανάλογες πρωτοβουλίες, σε συνεργασία και συντονισμό με άλλους φορείς και συλλογικότητες στις τοπικές κοινωνίες, αρχίζοντας με αντιπολεμικά μαθήματα-εκδηλώσεις στα σχολεία μας, με τους μαθητές μας και τους γονείς τους.

Καμιά θυσία, καμιά υποχώρηση για τα συμφέροντα κεφαλαίου – ιμπεριαλισμού!

Να κλείσουν τώρα όλες οι βάσεις – Έξω η Ελλάδα από το ΝΑΤΟ!

Ακύρωση όλων των συμφωνιών ανάμεσα στους εγκληματίες των ΗΠΑ και τη χώρα μας!

Καμία ελληνική στρατιωτική διευκόλυνση και συμμετοχή σε κάθε πολεμοκάπηλο σχέδιο!

Αλληλεγγύη στην πάλη των λαών!

Ειρήνη και Φιλία ανάμεσα σε όλους τους λαούς!

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 11/1,

2μμ ΣΥΝΤΑΓΜΑ – ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΤΩΝ ΗΠΑ

                                                                                                                                                    10/1/2020

Αγώνας διάρκειας για σταθερή και μόνιμη εργασία για όλους! Κάτω το προσοντολόγιο της αλληλοσφαγής και των απολύσεων!

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΔΕ

Αγώνας διάρκειας για σταθερή και μόνιμη εργασία για όλους!

Κάτω το προσοντολόγιο της αλληλοσφαγής και των απολύσεων!

Μετά τους μαζικούς κι αποφασιστικούς αγώνες για μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, που δόθηκαν το διάστημα 2018–19, οι κυβερνήσεις ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ υποχρεώθηκαν να ανακοινώσουν μόνιμους διορισμούς. Η ΝΔ, εν μέσω χριστουγεννιάτικων διακοπών, ανακοίνωσε προκηρύξεις, 1ΓΕ/2019 και 2ΓΕ/2019, για διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών των δύο βαθμίδων στη Γενική Εκπαίδευση. Η κυβέρνηση κινείται στο ίδιο μήκος κύματος με την προηγούμενη του ΣΥΡΙΖΑ που τα περυσινά Χριστούγεννα ανακοίνωνε το περιβόητο προσοντολόγιο που ψηφίστηκε με τον ν.4589/19. Η εφαρμογή του υπακούει στις ντιρεκτίβες της ΕΕ και του ΟΟΣΑ και εντάσσεται στο γενικότερο κάδρο της κυβερνητικής πολιτικής, είναι σκληρή και τιμωρητική  αξιολόγηση με στόχο να περάσει σε όλη την εκπαίδευση και να αλλάξει συνολικά τις εργασιακές σχέσεις και το ίδιο το σχολείο. Είναι ο δούρειος ίππος για την εφαρμογή της αξιολόγησης σε σχολεία και εκπαιδευτικούς, αλλάζοντας το DNA της εκπαίδευσης.

Όλοι οι διορισμοί που αφορούν α/βάθμια και β/βάθμια, πρόκειται να γίνουν με το προσοντολόγιο που ακυρώνει το πτυχίο το οποίο πρέπει να είναι το αποκλειστικό εφόδιο για την εργασία και τον διορισμό, κι ακόμη ακυρώνει ουσιαστικά την προϋπηρεσία που έχουν οι συνάδελφοι αναπληρωτές. Αποτελεί μια αντιδραστική και νεοφιλελεύθερη επιλογή για τον τρόπο πρόσληψης και πραγματικότητα απόλυσης των εκπαιδευτικών, μέσω ενός συστήματος μοριοδότησης όλων των «προσόντων» που μπορούν να συγκεντρωθούν στην άγρια αρένα ενός κόσμου που μας θέλει μετρήσιμους και ανταγωνιστικούς, «επενδυτές, τζογαδόρους» και πωλητές της μόρφωσής μας και των ίδιων των εαυτών μας με τα σεμινάρια, πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, γλώσσες, υπολογιστές, οικογένεια, παιδιά!… Ακυρώνεται το πτυχίο ως αποκλειστικό εφόδιο για την εργασία και μετατρέπεται σε κουρελόχαρτο.

Σ΄αυτή την αρένα ο καθένας καθίσταται υπεύθυνος και υπαίτιος για την εργασιακή του «τύχη» και σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται το κράτος, η κυβέρνηση, η ΕΕ που έχουν μηδενίσει εδώ και 10 συναπτά έτη τους μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση. Μέσα από το προσοντολόγιο η μόνιμη και σταθερή εργασία παύει να είναι συλλογικό δικαίωμα και υποχρέωση του κράτους να την παρέχει, ήδη αμφισβητείται με τους δεκάδες χιλιάδες αναπληρωτές (τείνει 1 στους 5 στη β/θμια), και οδηγεί στην άρση της μονιμότητας στο δημόσιο σχολείο, σπάει τη μοναδικότητα της ειδικότητας στο διορισμό και στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Την ίδια στιγμή οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί με χρόνια προϋπηρεσίας, που έχουν διδάξει σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, γίνονται θύματα της ριζικής ανακατάταξης, που θα συμβεί και στους πίνακες της Γενικής, όπως συνέβη και στους πίνακες της Ειδικής. Απειλούνται με απόλυση ή με βίαιη αλλαγή της ζωής τους, καθώς το ΥΠΑΙΘ αντί να τους διορίσει μόνιμα μετά από χρόνια εργασίας, τους τιμωρεί επειδή εργάζονταν (!) αντί να πληρώνουν για κάθε είδους μετρήσιμες δεξιότητες, που ίσως τους βοηθήσουν να εργαστούν. Το προσοντολόγιο δεν αλλάζει μόνο τη σειρά στους πίνακες, αλλά θα δημιουργήσει, όπως και σε άλλες περιπτώσεις στο παρελθόν, κι άλλους πίνακες, σε αντίθεση με την αναγκαιότητα ενός και μόνο εναίου πίνακα που διαμορφώνεται με διαφάνεια και αντικειμενικότητα για όλους με βάση τον χρόνο κτήσης πτυχίου και τη συνολική προϋπηρεσία.

Να σημειώσουμε ότι είναι σε εξέλιξη οι πρώτες άμεσες απολύσεις, καθώς τους πίνακες συνοδεύουν οι απορριπτέοι από αυτούς. Γιατί στον «νέο κόσμο» του άκρατου ανταγωνισμού και της ανθρωποφαγίας τιμωρείσαι όχι μόνο για λάθος «επενδυτικές επιλογές του μορφωτικού σου κεφαλαίου», αλλά και για «απροσεξία» στη συμπλήρωση των στοιχείων εξαιτίας των ασαφειών του συστήματος. Έτσι, απορρίπτονται και απολύονται χιλιάδες εκπαιδευτικοί, που δεν ενδιαφέρουν την ηγεσία και τους γραφειοκράτες σε ΥΠΑΙΘ και ΑΣΕΠ, αφού περιμένουν στρατιές ανέργων για να πάρουν τις θέσεις των απορριπτέων – απολυμένων!

Την ίδια στιγμή οι 4.500 διορισμοί στην Ειδική δεν επαρκούν καθόλου για να καλύψουν τις πραγματικές ανάγκες. Αποτελούν εμπαιγμό τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους μαθητές και τους γονείς, καθώς ο αριθμός των εκπαιδευτικών στην Ειδική ξεπερνά τους 16.000. Οι συγκεκριμένοι διορισμοί χρησιμοποιούνται πρώτα για να περάσει οριστικά το προσοντολόγιο και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, ενώ χιλιάδες συνάδελφοι, που έχουν οργώσει τη χώρα για μια θέση ελαστικής εργασίας, θα συνεχίσουν να είναι σε λίστες αναπληρωτών, αλλά σε χειρότερες συνθήκες, αν και έχουν μεγάλη προϋπηρεσία. Τέλος, απουσιάζουν κι απαξιώνονται κλάδοι και ειδικότητες που αποτελούν οργανικό κομμάτι του σχολείου.

Όλα αυτά  τα δεδομένα αποδεικνύουν ότι την επόμενη 3τία ίσως έχουμε 15.000 προσλήψεις, όταν και εάν γίνουν, και ενώ οι ανάγκες υπολογίζονται στις τουλάχιστον 40.000, αλλά πρώτα και κύρια έχουμε απολύσεις αναπληρωτών. Αν εφαρμοστεί το προσοντολόγιο και στη Γενική, δυστυχώς θα αποκαλυφθεί πλήρως το κανιβαλικό του πρόσωπο γιατί οι ανατροπές των πινάκων στις επόμενες προσλήψεις αναπληρωτών θα είναι κατά πολύ μεγαλύτερες από την Ειδική. Αν δεν ανατραπεί ο ν. 4589/19, οι πίνακες αυτοί θα σημαδέψουν την επόμενη εποχή αναπλήρωσης που θα γίνεται με τον εξής βάρβαρο τρόπο: ο καθένας θα τρέχει να πάρει με το αζημίωτο όσα περισσότερα χαρτιά μπορεί, που ποτέ δεν θα φτάνουν, για να αναμετρηθεί με τους άλλους για μια θέση επισφάλειας που δεν θα ξέρει αν θα την έχει την επόμενη χρονιά,  ενώ οι πίνακες θα κλειδώνουν για 3 τουλάχιστον χρόνια! Επίσης θα πρέπει να σταματήσει το καθεστώς των διετών κι άλλων ποινών στους αναπληρωτές που αδυνατούν να παρουσιαστούν στα σχολεία πρόσληψής τους.

Όμως, σε πείσμα των καιρών θα είμαστε όλοι και όλες και στο σχολείο και στους δρόμους του αγώνα!

Θα πάμε κόντρα στην «κανονικότητα» που προωθούν κυβερνήσεις, κεφάλαιο, ΣΕΒ, ΟΟΣΑ, ΕΕ και ο νεοφιλελεύθερος εσμός των ΜΜΕ. Κόντρα στον αποκλεισμό που επιβάλλουν στο όνομα της «αριστείας» και της «αξιοκρατίας», κόντρα στο τσάκισμα κάθε συλλογικού δικαιώματος, διεκδίκησης και προοπτικής, κόντρα και στην καταστολή σε οτιδήποτε δε χωράει στο αφήγημα της «ανάπτυξης» σύμφωνα με τον πρωθυπουργό Μητσοτάκη.

Καλούμε το σύνολο των συναδέλφων μας, μονίμων και αναπληρωτών, να μην παίξουν το παιχνίδι της διάσπασης και της ανθρωποφαγίας. Με επίγνωση των κοινών εργασιακών και ταξικών συμφερόντων μας και του κοινωνικού μας ρόλου, να σταθούμε ο ένας δίπλα στον άλλον! Στο δρόμο του Μάρτη του ΄18 και του Γενάρη του ΄19, να μη μετρηθούμε σε λίστες ανταγωνισμού με μόρια και προσόντα αλλά να αναμετρηθούμε, στους δρόμους των συλλογικών αγώνων, με αυτούς που προσπαθούν συνεχώς να εξαφανίσουν τα όνειρά μας, τις ζωές μας, τα εργασιακά μας δικαιώματα, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας και τη δημόσια εκπαίδευση. Δεν θα παζαρέψουμε κανένα συνάδελφο/ισσα! Στα πλαστά διλήμματα του υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης, το εκπαιδευτικό κίνημα οφείλει να απαντήσει αποφασιστικά ότι στα δημόσια σχολεία χωράνε όλοι, και οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές! Ακόμη σήμερα στη β/θμια υπάρχουν 1.000 κενά. Αυτό που απαιτείται τώρα είναι οι μαζικοί μόνιμοι διορισμοί, ώστε να καλυφθούν άμεσα όλες οι πραγματικές ανάγκες σε όλα τα σχολεία και σε όλες τις βαθμίδες τις εκπαίδευσης. Ενιαίος Πανεκπαιδευτικός αγώνας για μαζικούς μόνιμους διορισμούς.

  • Μόνιμοι και αναπληρωτές συμμετέχουμε σε Συνελεύσεις Αγώνα και Συσκέψεις Συντονισμού για την από κοινού οργάνωση και υλοποίηση των επόμενων αγωνιστικών βημάτων.

  • Καλούμε ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ και τις συλλογικότητες των αναπληρωτών να οργανώσουν τις επόμενες κινητοποιήσεις.

  • Καλούμε τα ΔΣ των ΟΛΜΕ- ΔΟΕ να προκηρύξουν άμεσα απεργιακές κινητοποιήσεις.

Χρειάζεται ένας συνολικός σχεδιασμός σύγκρουσης με τις πολιτικές που αναπαράγουν την αδιοριστία και το σχολείο των περικοπών και στοχεύουν στην παιδεία για λίγους και εκλεκτούς, το σχολείο των ταξικών φραγμών. Με παρεμβάσεις και κινητοποιήσεις σε Διευθύνσεις, Περιφέρειες και στο Υπουργείο να προετοιμάσουμε απεργιακά βήματα με προτεινόμενη πανεκπαιδευτική απεργία την Παρασκευή 31/1.

Να ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ το προσοντολόγιο – έκτρωμα (ν. 4589/19)

Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών τώρα!

Ίσα εργασιακά και συνδικαλιστικά δικαιώματα για μόνιμους και αναπληρωτές, δωρεάν σίτιση, στέγαση, μετακίνηση στις νησιωτικές και απομακρυσμένες περοχές.

Άμεση μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών αποκλειστικά

με το πτυχίο και όλη την προϋπηρεσία!

 

8/1/2020

Στους καθημερινούς ανυποχώρητους ταξικούς αγώνες το νήμα της εξέγερσης! Τιμή για πάντα στον Νίκο Τεμπονέρα!

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΔΕ

Στους καθημερινούς ανυποχώρητους ταξικούς αγώνες το νήμα της εξέγερσης!

Τιμή για πάντα στον Νίκο Τεμπονέρα!

Συγκέντρωση – Διαδήλωση Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2019, ώρα 6:30 μμ

  Στο σχολικό συγκρότημα «ΤΕΜΠΟΝΕΡΑ» (ΒΟΥΔ – ΨΗΛΑ ΑΛΩΝΙΑ – ΠΑΤΡΑ)

Στα Προπύλαια του Πανεπιστημίου και πορεία στη Βουλή (ΑΘΗΝΑ)

Η κυβέρνηση Κώστα Μητσοτάκη τον Απρίλη του 1990 εκλέχτηκε με την σημαντική βοήθεια του Συνασπισμού, του ΠΑΣΟΚ και των κυβερνήσεων συνεργασίας, αφού εξαπάτησε με δήθεν κάθαρση από τα «σκάνδαλα» και πολυδιαφήμισε μια ακόμα «εθνική συμφιλίωση». Γρήγορα βρέθηκε αντιμέτωπη με το εκπαιδευτικό κίνημα και την ΟΛΜΕ. Τον Μάη του ‘90 ξεσπά μια από τις μεγαλύτερες αναταράξεις στο χώρο της Mέσης Eκπαίδευσης, με φόντο «την εκφρασμένη διάθεση του κυβερνώντος κόμματος για επιβολή λιτότητας στη δημόσια εκπαίδευση και ιδεολογική χειραγώγηση εκπαιδευτικών και εκπαιδευομένων» (Ανακοίνωση OΛME 16/5/1990). Οι διεκδικήσεις επικεντρώνονται στην αύξηση των μισθών, στη μείωση του ορίου συνταξιοδότησης και στην αύξηση των διορισμών. Στις 22 και 23 Μαΐου 1990 πραγματοποιείται διήμερη απεργία και στις 6 Ιουνίου ακολουθεί νέα μονοήμερη απεργία. Από το δεύτερο 15νθήμερο του Μαΐου και για περίπου δύο μήνες πραγματοποιούνται 10 συλλαλητήρια στην Αττική και αντίστοιχα σε όλες τις πρωτεύουσες νομών. Αποφασίζεται από το υπουργείο Παιδείας η  αναβολή των γενικών εξετάσεων και η παράταση του διδακτικού έτους μέχρι τις 31 Ιουλίου. Στις 16 Ιουλίου αρχίζουν οι γενικές εξετάσεις «σε βαριά ατμόσφαιρα και με συλλαλητήρια των εκπαιδευτικών έξω από τα εξεταστικά κέντρα»   (από ανακοίνωση της ΟΛΜΕ).

Ακολούθησαν οι μεγάλες απεργιακές μάχες ενάντια στο κλείσιμο ή την ιδιωτικοποίηση των λεγόμενων προβληματικών, όπως η πολύμηνη κατάληψη της «Πειραϊκής-Πατραϊκής» στην Πάτρα, οι κινητοποιήσεις της Olympic Catering, στα ορυχεία του Σκαλιστήρη  στο Μαντούδι κ.ά. Στο διάστημα ’90-’93  111 επιχειρήσεις δημοσίου συμφέροντος ιδιωτικοποιήθηκαν ή έκλεισαν. Απασχολούσαν 129.000 εργαζόμενους που στις περισσότερες περιπτώσεις απολύθηκαν. Οι άνεργοι από 254.000 το 1990 αυξάνονται κατά 100.000 και το 1993 φθάνουν τους 351.000.

Το φθινόπωρο του 1990 η νεοφιλελεύθερη κυβέρνηση ανακοινώνει πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία που προβλέπει μεταξύ άλλων λειτουργία ιδιωτικών ΑΕΙ, κατάργηση των δωρεάν συγγραμμάτων, επιβολή χρονικού ορίου στις σπουδές, περιορισμό του πανεπιστημιακού ασύλου, επιβολή ομοιόμορφης ενδυμασίας, έπαρση της σημαίας, επαναφορά της καθημερινής προσευχής και του ομαδικού εκκλησιασμού, «αναμόρφωση» των μαθητικών κοινοτήτων,  ολοσχερή κατάργηση των αδικαιολόγητων απουσιών, επιβολή ενός point system ελέγχου και ποινικοποίησης της συμπεριφοράς των μαθητών. Από τέλος Οκτώβρη ξεκινούν φοιτητικές και μαθητικές κινητοποιήσεις με καταλήψεις, διαδηλώσεις δεκάδων χιλιάδων κόσμου. Στα μέσα Δεκέμβρη, τα κατειλημμένα γυμνάσια και λύκεια ξεπερνούν το 70%.

Η κυβέρνηση της ΝΔ έλπισε σε εκτόνωση στο δεκαπενθήμερο των Χριστουγέννων. Ο ΥΠΕΠΘ  δηλώνει ότι τα προεδρικά διατάγματα δε  θα εφαρμοστούν για ένα τρίμηνο, μέχρι να γίνουν «πλήρως κατανοητά» από μαθητές και καθηγητές. Σύντομα οι μήνες γίνονται δώδεκα και το νομοσχέδιο τροποποιείται μερικώς, χωρίς αλλαγές, όμως, στα σημαντικότερα σημεία (πειθαρχικές διατάξεις, περικοπές κ.ά.). Στην αρχή του χρόνου μαθητές και φοιτητές αποφασίζουν τη συνέχιση των κινητοποιήσεων με καταλήψεις στα ΑΕΙ, τα ΤΕΙ και σε 1.800 από τα 3.014 γυμνάσια και λύκεια της χώρας. Ως απάντηση, ο υπουργός Παιδείας Βασίλης Κοντογιαννόπουλος δηλώνει ότι όσοι συμπληρώσουν 50 αδικαιολόγητες απουσίες λόγω των καταλήψεων θα χάσουν τη χρονιά. Δίνεται εντολή να παίρνονται απουσίες έξω από τα σχολεία.

Στις 8 προς 9 Γενάρη του ΄91 δολοφονείται ο αγωνιστής καθηγητής Νίκος Τεμπονέρας, μέλος της ΕΛΜΕ Αχαΐας και των Παρεμβάσεων, αλλά και του Εργατικού Αντιιμπεριαλιστικού Μετώπου. Έπεσε νεκρός χτυπημένος με λοστό στο κεφάλι από το στέλεχος της ΟΝΝΕΔ και δημοτικό σύμβουλο της ΝΔ στην Πάτρα, Γιάννη Καλαμπόκα, μετά από εισβολή γνωστής ομάδας ροπαλοφόρων που συμπλήρωναν οι Σπίνος, Μαραγκός κ.ά. μέσα στο σχολικό συγκρότημα του 3ου -7ου Γυμνασίου και Λυκείου Πάτρας, που ήταν σε μαθητική κατάληψη  με τη συμπαράσταση γονιών και καθηγητών. Η δολοφονία αυτή ήταν μέρος ενός ευρύτερου σχεδίου «ανακατάληψης» ,με κάθε μέσο, των σχολείων και είχε σαν στόχο την καταστολή του μαζικού κινήματος που είχε αναπτυχθεί σ΄ολόκληρη τη χώρα με τον πολύμορφο αγώνα μαθητών, εκπαιδευτικών, φοιτητών ενάντια στο αντιδραστικό νομοσχέδιο. Ακολούθησε μεγάλη πολυήμερη λαϊκή εξέγερση σε Πάτρα, Αθήνα και σε όλη την Ελλάδα, ενάντια στον αυταρχισμό και την κρατική καταστολή, η παραίτηση του υπουργού και η απόσυρση όλου του νομοσχεδίου. Ίσως να υπήρχε και συνέχεια, αν ο Πόλεμος του Κόλπου στο Ιράκ δε μετατόπιζε το κέντρο των κινητοποιήσεων, και δίκαια, σε ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα των αμερικανών και άγγλων ιμπεριαλιστών.

Οι φυσικοί αυτουργοί της δολοφονίας Τεμπονέρα σχεδόν αθωώθηκαν με εξαίρεση τον Καλαμπόκα που έμεινε στην φυλακή μόνο 7 χρόνια και βρέθηκε τελικά σε διευθυντική θέση της Εθνικής Τράπεζας Βόλου. Για τους ηθικούς αυτουργούς ούτε κουβέντα. Σε ανύποπτο χρόνο ο τωρινός πρωθυπουργός, γνωστός οπαδός του νεοφιλελεύθερου μοντέλου στην οικονομία, μαζικής καταστολής των κοινωνικών διεκδικήσεων, και από τους πιο φιλοαμερικάνους πολιτικούς ever, που ταυτόχρονα αξιοποιεί την εθνικιστική ακροδεξιά ατζέντα, έχει δηλώσει ότι ο πατέρας του ήταν 25 χρόνια μπροστά, δείχνοντας και τις ορέξεις του σε κάθε πεδίο.

Η κυβέρνηση της ΝΔ, σε συνέχεια των αντιλαϊκών πολιτικών Ε.Ε.-ΔΝΤ-ΟΟΣΑ των 11 τελευταίων ετών και ως συνέχεια της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, επιδιώκει να περάσει τα πιο αντιδραστικά μέτρα σε βάρος της εκπαίδευσης και της κοινωνίας, όπως είναι η κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων εργασίας και των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων (απεργία, φακέλωμα κλπ), η συνέχιση της πολιτικής λιτότητας και υποβάθμισης υγείας, παιδείας, κοινωνικών παροχών μέσα και από τον αντιλαϊκό προϋπολογισμό του 2020, η ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης σε σχολεία και ΑΕΙ, αλλά και της δημόσιας κοινωνικής ασφάλισης. Επίκεινται νέο αντιασφαλιστικό νομοσχέδιο και νέες αντιδραστικές ρυθμίσεις στα ΑΕΙ, αλλά και στην β/θμια, που φτάνουν και στην πολυπόθητη για το σύστημα αξιολόγηση. Συνεχίζεται η ένταση της κρατικής καταστολής με εξευτελιστικές επιθέσεις, ξεγύμνωμα συλληφθέντων, βασανιστήρια, τραυματισμούς. Με το δόγμα «νόμος και τάξη», θα επιχειρήσει να περιορίσει έως και να καταργήσει τις διαδηλώσεις. Φέρνει την κρατική τρομοκρατία στην ημερήσια διάταξη για την κοινωνία, επιχειρεί να καταστείλει τις νεολαιίστικες και λαϊκές αντιστάσεις που αναπτύσσονται, καταργεί το πανεπιστημιακό άσυλο και επιτίθεται βίαια στους αγωνιζόμενους φοιτητές στην ΑΣΟΕΕ, εκκενώνει καταλήψεις στέγης προσφύγων και λοιπές, απομακρύνει τους μαθητές-πρόσφυγες από τα σχολεία τους, μεταφέροντας τους σε κέντρα κράτησης, επιτείνει τις αντιμεταναστευτικές πολιτικές  με νέο νόμο.

Σε αυτή τη δύσκολη εποχή η συστράτευση όλων των εργαζόμενων και της νεολαίας για την ανατροπή των αντιδραστικών πολιτικών που διαλύουν ό,τι απ’ τις κατακτήσεις του κόσμου της εργασίας απέμεινε όρθιο, είναι όσο ποτέ αναγκαία. Ο άλλος δρόμος, αυτός της απάθειας και της υποταγής είναι δρόμος προς την εκβαρβάρωση της κοινωνίας και τον εξανδραποδισμό της ανθρώπινης υπόστασης.  Γι΄ αυτό η μνήμη του Νίκου Τεμπονέρα παραμένει ζωντανή. Είναι το σύμβολο του συλλογικού ανθρώπου που υπερασπίζεται χωρίς όρους και προϋποθέσεις το δικαίωμα του αγώνα για την ανατροπή της κοινωνικής βαρβαρότητας και την επικράτηση του δίκιου. Είναι ο εργαζόμενος που υπερασπίστηκε τον συλλογικό αγώνα μέσω του σωματείου, που δε φοβήθηκε και δεν έσκυψε το κεφάλι, δε λογοδότησε στη διοίκηση, στην εξουσία,  στους νοικοκυραίους της εποχής και στους φασίστες, δίνοντας την ίδια τη ζωή του. Είναι ο Δάσκαλος που «υπερασπίστηκε το παιδί για να υπάρχει ελπίδα», ξεπερνώντας τους τοίχους της σχολικής αίθουσας και μιας  δημοσιοϋπαλληλικής διδασκαλίας.

Να μην εμπεδωθεί ο φόβος και η σιγή νεκροταφείου στην κοινωνία. Με αγώνες τιμάμε τον Νίκο Τεμπονέρα. Στη σημερινή δύσκολη συνθήκη για την κοινωνία και τους εργαζόμενους να απαντήσουμε με ενωτικούς αποφασιστικούς αγώνες. Καλούμε τις ΕΛΜΕ, όλους τους συναδέλφους, τους δασκάλους, τους φοιτητές, τους νέους, τους εργαζόμενους να μαζικοποιήσουν την κινητοποίηση όπου καλεί η ΟΛΜΕ στις 9 Γενάρη, μέρα μνήμης της θυσίας και τιμής στον αγωνιστή εκπαιδευτικό Νίκο Τεμπονέρα, ενάντια στον αυταρχισμό και την καταστολή που είναι βραχίονας της επιβολής των αντιλαϊκών μέτρων. 29 χρόνια μετά, ο Νίκος Τεμπονέρας ΖΕΙ στους αγώνες του λαού και της νεολαίας για ένα δημόσιο και δωρεάν σχολείο για όλα τα παιδιά χωρίς διαχωρισμούς και διακρίσεις, για την ανατροπή των πολιτικών κυβέρνησης-Ε.Ε.-ΟΟΣΑ, για αύξηση των δαπανών για την παιδεία, για μόνιμους μαζικούς διορισμούς, για μόρφωση, δουλειά και ζωή με δικαιώματα.

Ο ΝΙΚΟΣ ΤΕΜΠΟΝΕΡΑΣ ΖΕΙ, ΜΕ ΠΕΤΡΟΥΛΑ, ΛΑΜΠΡΑΚΗ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ!

Συγκέντρωση – Διαδήλωση Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2019, ώρα 6:30 μμ

  Στο σχολικό συγκρότημα «ΤΕΜΠΟΝΕΡΑ» (ΒΟΥΔ – ΨΗΛΑ ΑΛΩΝΙΑ – ΠΑΤΡΑ)

Στα Προπύλαια του Πανεπιστημίου και πορεία στη Βουλή (ΑΘΗΝΑ)

(Διευκολυντική 3-ωρη στάση εργασίας της ΟΛΜΕ για τα εσπερινά σχολεία και για τους συναδέλφους και συναδέλφισσες  που θέλουν να συμμετάσχουν στα συλλαλητήρια).

 4/1/20