ΟΛΟΙ, ΟΛΕΣ ΣΤΑ ΝΕΑ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ, ΤΡΙΤΗ 26/5 7μμ, ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ, ΑΓ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ! Aδιοριστία και ανεργία, αποκλεισμός και ποινές, περικοπές δαπανών και προσοντολόγιο!

ΟΛΟΙ, ΟΛΕΣ ΣΤΑ ΝΕΑ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ, ΤΡΙΤΗ 26/5 7μμ, ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ, ΑΓ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ!

Aδιοριστία και ανεργία, αποκλεισμός και ποινές, περικοπές δαπανών και προσοντολόγιο!

 

Aδιοριστία και ανεργία, αποκλεισμός και ποινές, περικοπές δαπανών και προσοντολόγιο! Αυτά φέρνει το πολυνομοσχέδιο Κεραμέως για τους αναπληρωτές. Μεταξύ άλλων προβλέπει, αποκλεισμό των μαθητών/τριών άνω των 17 από τα ΕΠΑΛ. Με τη ρύθμιση αυτή το 30% των μαθητών πετιέται έξω από τα ΕΠΑΛ σπρώχνοντας στην άτυπη εκπαίδευση και στα ιδιωτικά ΙΕΚ όσους αντέχουν οικονομικά. Αύξηση του αριθμού μαθητών στα δημοτικά -26 το μέγιστο από 20-και νηπιαγωγεία.  Οι δύο παραπάνω ρυθμίσεις  που η Κεραμέως προκειμένου να εκτονώσει τις μαζικές αντιδράσεις σκέφτεται να αποσύρει, μετά την κατακραυγή και τον αγώνα του πανεκπαιδευτικού μετώπου γονιών, μαθητών, καθηγητών, φέρνουν μειώσεις του αριθμού των εκπαιδευτικών, υποβάθμιση της εκπαίδευσης για τους μαθητές και άδειασμα της τσέπης των γονιών. Επαναφορά των ποινών στους αναπληρωτές σε περίπτωση άρνησης πρόσληψης ή παραίτησης. 2ετής αποκλεισμός (την χρονιά παραίτησης και την επόμενη, ενώ 3ετής θα είναι ο αποκλεισμός σε περιπτώσεις ειδικής πρόσκλησης (κάλεσμα   δήλωσης   συγκεκριμένων   σχολείων).  Αυτές  οι  ποινές μάλιστα  μεταφέρονται  και  σε   ενδεχόμενους νέους πίνακες.

Το ΥΠΑΙΘ, όχι μόνο δεν μονιμοποιεί όλους τους αναπληρωτές που τόσα χρόνια στηρίζουν τη δημόσια εκπαίδευση, αλλά αντίθετα επιλέγει να τους τιμωρήσει με αποκλεισμό και ανεργία αν βρεθούν σε ατυχή θέση να αναγκαστούν να παραιτηθούν! Και σε αυτή την επιλογή οδηγούνται  συνήθως  γιατί υποχρεώνονται να κάνουν δηλώσεις περιοχών χωρίς να ξέρουν τα  πανελλαδικά κενά ή η πρόσληψη γίνεται από Νοέμβρη έως και Απρίλη ακυρώνοντας κάθε οικογενειακό προγραμματισμό των ανθρώπων. Επιπλέον ο διορισμός τους μπορεί να γίνει σε περιοχές όπου δυσκολεύονται να ζήσουν με τον μισθό τους, όπως τουριστικές περιοχές με υψηλά ενοίκια, χωρίς νοσοκομειακή περίθαλψη, ενώ έχουν οικογένειες με μικρά παιδιά ή ακόμα και με δυσκολίες  και προβλήματα υγείας για τα οποία δεν δικαιούνται άδειες όπως οι άλλοι εργαζόμενοι π.χ. εγκυμοσύνη. Προβλήματα εξαιτίας των οποίων αυτές οι ποινές μπορούν να τους οδηγήσουν σε μόνιμη ανεργία.  Με χυδαίες δηλώσεις περί «αφερεγγυότητας» και «τεμπέληδων εκπαιδευτικών» η Υπ. Παιδείας τολμάει να κουνάει το δάχτυλο σε εκείνους τους εκπαιδευτικούς που δεν μπορούν να ονειρεύονται.

Μείωση κατευθύνσεων από 4 σε 3 και επιπλέον μείωση 2 ωρών ανά μάθημα κατεύθυνσης από 7 ώρες σε 5 με επικείμενη ΥΑ, που δεν γίνεται όπως θα όφειλε με παιδαγωγικά, μορφωτικά κριτήρια, αλλά για να μειώσει τα ολιγομελή τμήματα που ανάγκασαν την κυβέρνηση να προσλάβει επιπλέον μερικές χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Στο όνομα των  δημοσιονομικών  περιορισμών  «κατά προτεραιότητα» θα στοιβάζονται οι μαθητές ο ένας πάνω στον άλλο, θα κλείνουν τμήματα/σχολεία και θα απολύονται χιλιάδες εκπαιδευτικοί.

Απορριπτικό αξιολογικό νομοθέτημα είναι το προσοντολόγιο για τους δεκάδες χιλιάδες αναπληρωτές – αδιόριστους εκπαιδευτικούς. Είναι απόλυτα συνδεδεμένο με τράπεζα θεμάτων και σκληρό απορριπτικό αξιολογικό σύστημα για τους μαθητές που οδηγεί σε συρρίκνωση των λυκείων, γενικών και επαγγελματικών, αλλά και των γυμνασίων με δυσχερή εξεταστικά και κατασκευάζει περίσσευμα χιλιάδων εκπαιδευτικών.

Οι διατάξεις για «κατά προτεραιότητα» κάλυψη των κενών στα Ειδικά Σχολεία για την ΕΑΕ και των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων, είναι επί της ουσίας νομιμοποίηση των υπόλοιπων κενών στα σχολεία που μπορεί να υπάρχουν μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς. Φανερώνουν την πρόθεση της κυβέρνησης να αφήσει χιλιάδες κενά σε Τμήματα Ένταξης, Παράλληλης Στήριξης, μαθήματα γενικής παιδείας κ.ά. ακάλυπτα. Πρόκειται για ένα ακόμη σημείο του πολυνομοσχεδίου που δείχνει τον μειωμένο αριθμό προσλήψεων αναπληρωτών στο νέο σχολείο Κεραμέως.  

Αλλαγή στον τρόπο μοριοδότησης. Επαναφέρουν τη διπλή μοριοδότηση δυσπρόσιτων ενώ καταργείται η μεταφορά προϋπηρεσίας από κλάδο σε κλάδο. Η διπλή μοριοδότηση δεν υπάρχει στους πρώτους πίνακες που   έχουν  γίνει   ήδη  οι  αιτήσεις,  ούτε  θα   γίνει   αναδρομική   προσμέτρηση   σε όσες/ους δούλεψαν στα ίδια αυτά σχολεία τόσα και τόσα χρόνια, γεγονός που δημιουργεί ανισότητες. Είναι ξεκάθαρο ότι τα προβλήματα που δημιουργούνται δεν καμιά έχουν άλλη λύση, παρά την δίκαιη και  μοναδική: τους ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.

Στήνουν μια ανταγωνιστική κούρσα για μια θέση ελαστικής εργασίας. Με υποσχέσεις για διορισμούς, όλων των κυβερνήσεων που ποτέ δεν τηρούν, μάζεμα ακριβοπληρωμένων προσόντων, περιπλάνηση απ’ άκρη σ’ άκρη, κρατάνε ομήρους τους εκπαιδευτικούς στο μαρτύριο του Σίσυφου που κάθε φορά που νόμιζε ότι πλησίαζε κι ότι θα τα κατάφερνε η πέτρα ξανακυλούσε.

Προσλήψεις αναπληρωτών από   τους   προσωρινούς   πίνακες   της  γενικής αγωγής  με το προσοντολόγιο σύμφωνα με δηλώσεις της  Κεραμέως  και όχι  από οριστικούς   επικυρωμένους   από   τον   ΑΣΕΠ που βγαίνουν μετά από ενστάσεις. Υπηρετούν πιστά τον μοναδικό  στόχο,  τόσο   της   σημερινής   όσο   και   της προηγούμενης κυβέρνησης. Βιάζονται να παγιώσουν το προσοντολόγιο για την είσοδο στην εργασία, που θα διαμορφώνει  τον   νέο εργαζόμενο. Κυνηγοί προσόντων, ανταγωνιστικοί, αξιολογήσιμοι για μια θέση στον ήλιο.

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση– αναμετάδοση με τροπολογία και υπουργική απόφαση που την εξειδικεύει. Κι από την «μύγα ξύγκι» που λέει και ο λαός μας. Και δεν φταίει ο κορωνοϊός. Φέτος, στη Νίσυρο, Κάσο και Κάρπαθο υπήρξε εξ αποστάσεως στην αρχή της σχολικής χρονιάς άσχετα με την πανδημία. Κεραμέως και κυβέρνηση της ΝΔ αλλά και οι προκάτοχοι βλέπουν τα νησιά σαν τουριστικούς προορισμούς για τα κέρδη των μεγαλοεπιχειρηματιών ξενοδόχων ή για να φουσκώνουν σαν γαλοπούλες από εθνική υπερηφάνεια όταν πρόκειται να αγοράσουν αεροπλάνα από τους Νατοϊκούς «συμμάχους» για τη δήθεν προστασία τους. Η πρόσληψη όμως εκπαιδευτικών για τα παιδιά των νησιωτών είναι γι’ αυτούς περιττό έξοδο. Η εξ αποστάσεως «τηλεκπαίδευση» όπως και η επί της ουσίας άρση της υποχρεωτικότητας της  συμμετοχής των μαθητών στη δια ζώσης διδασκαλία με πρόσχημα την «πανδημία» διαλύει σχολείο και εργασιακές σχέσεις!

ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΟΟΣΑ – ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΝΔ /ΚΕΡΑΜΕΩΣ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΡΙΖΑ / ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ– ΣΕΒ

Οι αναπληρωτές που αποτελούν το 1/4 των εκπαιδευτικών στη δημόσια εκπαίδευση (40.000 σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια το 2019-2020) παραμένουν στο επίκεντρο των αντιεκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων! Για δύο πολύ βασικούς λόγους: ο ένας είναι αυτονόητος, υπηρετεί  τους οικονομικούς στόχους  για το φθηνό, ευέλικτο σχολείο των  μηδενικών διορισμών! Ο άλλος έρχεται από το πολύ κοντινό παρελθόν. Το «οραματικό» σχολείο του πορίσματος Λιάκου: νέοι εργαζόμενοι που θα φέρουν την κουλτούρα, την αντίληψη νέων εργασιακών σχέσεων! Εργαζόμενοι χωρίς δικαιώματα, ευέλικτοι, πειθαρχημένοι, συνεχώς «αξιολογούμενοι». Το σχολείο της αγοράς, το καπιταλιστικό σχολείο των «βέλτιστων πρακτικών» του ΟΟΣΑ  και της Ε.Ε., το σχολείο των δεξιοτήτων και των καταρτίσεων για τους «πολλούς», των πειραματικών και των προτύπων για τους «λίγους και εκλεκτούς», είναι ένα ακόμα πιο φτηνό ,ταξικό, αυταρχικό σχολείο.

Όμως η πραγματικότητα έδειξε το δρόμο σε όλους:  τμήματα με 15 μαθητές κι όχι 25 έως 28, λιγότεροι μαθητές ανά εκπαιδευτικό, για ποιότητα στην μόρφωση των παιδιών του λαού. Μεγαλύτερη συμμετοχή των μαθητών στην εκπαιδευτική  διαδικασία, περισσότερο  ανακαλυπτικό, ζωντανό, ευχάριστο, γίνεται τώρα το μάθημα παρ’ όλες τις δυσκολίες  της «απόστασης» μεταξύ όλων. Σχολεία ζωντανά, με μόνιμους όλους τους εκπαιδευτικούς, με νοσηλευτές, υπαλλήλους καθαρισμού και πραγματική τεχνολογία σε εργαστήρια, με μουσική, εικαστικά, χορό, αθλητισμό, σχολεία με δράση για παιδιά και εφήβους, για ολόπλευρη ανάπτυξη προσωπικοτήτων. Σχολεία κύτταρα απελευθερωτικής γνώσης δημιουργίας και ελευθερίας της έκφρασης. 

Μόνιμοι και αναπληρωτές με όλη τη δύναμη του μυαλού και της καρδιάς μας  φωνάξαμε  και θα συνεχίσουμε να φωνάζουμε και να παλεύουμε  μέχρι:

  • ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ

  • KΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΩΡΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ!

  • ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ 4589/19 ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΟ

  • ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ, ΝΑ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ

  • ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ

26 του Μάη

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*