Αγωνιστική Παρέμβαση Ηρακλείου: διακήρυξη και ψηφοδέλτιο εκλογών ΕΛΜΕ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΟ-ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Γ.Σ. ΤΗΣ Ε.Λ.Μ.Ε

ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ (13 ΔΕΚΕΜΒΡΗ) ΣΤΟ 3Ο ΛΥΚΕΙΟ

ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 14 ΔΕΚΕΜΒΡΗ

  • ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ-ΕΕ-Δ.Ν.Τ-ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ.
  • ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΣΕ ΤΑΞΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥΣ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ Ε.Λ.Μ.Ε-ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ
  • ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ
  • ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΩΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΤΑΞΙΚΗ ΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ («ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ» ΚΑΙ «ΝΕΟ ΕΠΑΛ»-ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ 5/ΜΕΡΟΥ-ΝΕΟ ΔΙΚΤΥΟ ΔΟΜΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ)
  • ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΟΝΙΜΩΝ-ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ-ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
  • ΚΑΜΙΑ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ» ΑΠΟΛΥΣΗ-ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ.
  • ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΤΗΣ Ε.Λ.Μ.Ε ΚΑΙ ΟΛΜΕ-ΚΑΤΩ Ο ΝΕΟΣ ΑΝΤΙΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ.

Συνάδελφοι, οι εκλογές στην Ε.Λ.Μ.Ε διεξάγονται σε συνθήκες επίτασης της αντιλαϊκής πολιτικής της συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που συνεχίζει τη μνημονική καταιγίδα των προκατόχων της (Ν.Δ-Π.Α.Σ.ΟΚ), υπηρετώντας σταθερά τα συμφέροντα της εγχώριας ολιγαρχίας και των ιμπεριαλιστών κηδεμόνων της (ΕΕ-Δ.Ν.Τ-ΝΑΤΟ). Ο «αριστερός» ΣΥΡΙΖΑ αποδεικνύεται… αποτελεσματικός φρουρός των Αμερικάνικων συμφερόντων, υποκλίνεται στο μακελάρη των λαών Τραμπ, αποκαλώντας τον ανερυθρίαστα «φίλο» του πολύπαθου από την Αμερικανοκρατία λαού μας. Συγχρόνως, αναβαθμίζει τη βάση της Σούδας ως ορμητήριο πολεμικής επίθεσης στους γειτονικούς λαούς, ενώ χαρίζει 2,4 δις του καθημαγμένου από τα μνημόνια λαού στην πολεμική μηχανή του Ν.Α.Τ.Ο, την ώρα που υποχρηματοδοτεί και διαλύει τη Δημόσια Παιδεία-Υγείς-Ασφάλιση. Επιπλέον, αφαιμάσσει το λαό με τη φοροληστεία, την ανεργία, τους μισθούς και τις συντάξεις της πείνας, τους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς. Επιβάλλοντας ακόμη πιο ασφυκτικά ιμπεριαλιστικά δεσμά στη χώρα, ξεπουλά τη δημόσια περιουσία στα κοράκια του ξένου και ντόπιου μονοπωλιακού κεφαλαίου, εφαρμόζει τη βάρβαρη αντιμεταστευτική πολιτική της ΕΕ και ετοιμάζεται να ψηφίσει τον ΑΝΤΙΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟ, για να θέσει στο γύψο τα συνδικαλιστικά δικαιώματα και τις πολιτικές ελευθερίες, σε συνθήκες εξάπλωσης των φασιστικών ιδεών και της εγκληματικής δράσης της Χρυσής Αυγής.

Στο χώρο της παιδείας, εφαρμόζει πιστά τις επιταγές του Ο.Ο.Σ.Α, του ΣΕΒ και των αντιδραστικών συνθηκών της ιμπεριαλιστικής Ε.Ε. Έτσι, ΚΑΤΑΡΓΕΙ τους ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΜΟΝΙΜΩΝ, πολλαπλασιάζει τα κενά και προσλαμβάνει ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ με… το σταγονόμετρο. ΘΕΣΠΙΖΕΙ ΤΟ «ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ» ΤΩΝ ΟΛΙΓΩΝ που θα παρέχει το «Εθνικό Απολυτήριο» στους έχοντες και στους φτωχούς μια «βεβαίωση φοίτησης». ΑΠΟΔΟΜΕΙ την ΤΕΕ, συνδέοντας τα ΕΠΑΛ με το επιχειρηματικό κεφάλαιο, επιβάλλοντας το βάρβαρο μέτρο της ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ και της διαθεσιμότητας των εκπαιδευτικών, ενώ με τα «νέα μέτρα» (Σχέδιο Υ.Α και Νέο Δίκτυο Δομών Υποστήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου) ΚΑΤΑΡΓΕΙ το 5/ΜΕΡΟ (τη μη εργάσιμη του Σαββάτου), και επιβάλλει την «ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ» της Αποκεντρωμένης Σχολικής Μονάδας, δηλ καταργεί το ενιαίο πρόγραμμα σπουδών και πολυκατηγοριοποιεί ταξικά τα σχολεία, αναθέτοντας στο σύλλογο το «ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ, την ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ και τον ΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟ του ΕΡΓΟΥ του» (!). Ετσι, ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ διδασκόντων θα ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙ το δικό του ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (!) «ως συνδιαμορφωτής της εκπαιδευτικής πολιτικής» (!) και θα το «αποτιμά», δηλ θα ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ (!), ενώ το ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ -στο οποίο θα συμμετέχουν γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί και εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης- θα «συμμετέχει στη σχολική πραγματικότητα, πλαισιώνοντας τις δράσεις του» και θα «ΑΠΟΤΙΜΑ» (!) το εκπαιδευτικό έργο. Παράλληλα, θεσπίζεται το ΝΕΟ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ και ο ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ που θα διασφαλίζει «την απρόσκοπτη λειτουργία του σχολείου», απαγορεύοντας, προφανώς, τις κινητοποιήσεις Ο δήθεν «αριστερός» ΣΥΡΙΖΑ, ουσιαστικά, επιβάλλει, με το μανδύα της συλλογικότητας, μια λαίλαπα θεσμικών μέτρων που ΚΑΤΕΔΑΦΙΖΟΥΝ θεμελιώδεις μορφωτικές κατακτήσεις, υποκαθιστούν τα επιστημονικά αντικείμενα με την ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ και καταργούν την οργανική θέση και τη σταθερή εργασία με την «ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ» (!), εισάγοντας την ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ. Ετσι, μετατρέπουν το σύλλογο σε ΣΥΝΕΝΟΧΟ στην αντιλαϊκή πολιτική και στα μέτρα της ΠΕΙΘΑΡΧΗΣΗΣ. Αυτή η λαίλαπα των αντιλαϊκών μέτρων συμπορεύεται με το καθεστώς των ΣΥΧΓΩΝΕΥΣΕΩΝ τμημάτων, τομέων και ειδικοτήτων, ενώ καθιερώνεται και το μέτρο της ΕΠΙΛΟΓΗΣ της ΦΟΙΤΗΣΗΣ σε τρία σχολεία, που αναγκαστικά παραπέμπει στη διαβάθμιση σχολείων και εκπαιδευτικών και στην ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ πολλών ΣΧΟΛΕΙΩΝ από την επόμενη χρόνια. Σε αυτή τη συνολική επίθεση βάζουν πλάτη οι ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ.

Η ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ-ΔΙΚΤΥΟ» ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΦΡΟΥΡΟΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.

Συνάδελφοι, η κυρίαρχη στην Ε.Λ.Μ.Ε κυβερνητική Εκπαιδευτική Προοπτική-Δίκτυο περιφρουρεί, και προβάλλει την αντιλαϊκή κυβερνητική πολιτική, αποδυναμώνοντας το σωματείο. Συγκεκριμένα; από τη θέση της προεδρίας ΑΡΝΕΙΤΑΙ οποιαδήποτε ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ των αντιλαϊκών μέτρων και ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΕΙ κάθε μορφή ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ, έχοντας τη στήριξη των συμμάχων της Π.Ε.Κ ή Π.ΑΣΚ και Ανεξάρτητη Κίνηση ή ΔΑΚΕ, με τις οποίες μοιράζεται τα αξιώματα στη βάση του ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ. Καθ’ όλη τη διάρκεια της περυσινής χρονιάς ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΕ με πάθος το «ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ» των ολίγων, την ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ των ΕΠΑΛ και τη ΜΑΘΗΤΕΙΑ. Μάλιστα, καταργώντας κάθε έννοια συνδ. δεοντολογίας και συλλογικής ηθικής έγινε ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΣ του ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥ ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ σε κεντρικό σχολείο της πόλης, για να ΠΡΟΒΑΛΕΙ το ΔΙΑΛΟΓΟ της ΑΠΑΤΗΣ, στα πλαίσια του «περιφερειακού συνεδρίου Ανάπτυξης», ενώ είχε ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕΙ την πρότασή μας για ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ και οι εργαζόμενοι ήταν στους δρόμους αντιμέτωποι με τις δυνάμεις της καταστολής. Στην ίδια βάση, ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ σε τοπικό έντυπο μέσο τη ΧΟΡΗΓΕΙΑ του ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΝΙΑΡΧΟΥ στο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, δημοσιοποιώντας τις τοποθετήσεις συναδέλφων που αντιστάθηκαν και κατηγορώντας τους ότι φορούν «παρωπίδες».. Από την κορυφή του σωματείου… βρέθηκε δίπλα στο Νιάρχο (!) και απέναντι από τους συναδέλφους. Πρόκειται για απαράδεκτη και αντιδημοκρατική τακτική που εκφυλίζει το συνδικαλισμό σε συνοδοιπορία και στήριξη των εργοδοτών. Υποστηρίζει επίσης την ΠΕΡΙΚΟΠΗ των ΔΑΠΑΝΩΝ για τους ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ, αφού συμμερίζεται (!) τη «δυσκολία» της κυβέρνησης ενώ συγχρόνως ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕ το ψήφισμα μας ενάντια στην κυβερνητική προσφορά των 2,4 δις στο ΝΑΤΟ, ενός τεράστιου ποσού που αφαιρείται από τις δαπάνες για την παιδεία, για να βγατίζουν τα κέρδη της αμερικάνικης πολεμικής βιομηχανίας. Στο ίδιο πλαίσιο, ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ όλο το αντιλαϊκο πλέγμα της «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ-ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ» σε κάθε έκφρασή της-είτε πρόκειται για τη σχολική μονάδα, είτε για τη βαθμολόγηση των διευθυντών στο ΠΥΣΔΕ όπου έγινε κριτής των συναδέλφων και φρουρός των κυβερνητικών επιλογών. ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ τα νέα αντιδραστικά μέτρα για το ΣΥΛΛΟΓΟ και το ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ. Στο εκπαιδευτικό συνέδριο ΨΗΦΙΣΕ όλες τις ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΕΙΣ της εκπαίδευσης και στο 18Ο ΣΥΝΈΔΡΙΟ ΟΛΜΕ, ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΗΣΕ στην ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ των θέσεων της ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ των αποφάσεων του συνεδρίου, για να επιβληθεί η «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ». Επίσης, ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ τα ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ για τις περίφημες «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ» που αποδομούν τα μορφωτικά θεμέλια, ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕ την πρότασή μας για ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΠΟΥΣΙΑΣΕ από τις παραστάσεις διαμαρτυρίας στα σεμινάρια της προπαγάνδας των αντιλαϊκών μέτρων. Επίσης, ΑΡΝΗΘΗΚΕ να ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ: τις ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗΣ τομέων, ειδικοτήτων (π.χ 3ο ΕΠΑΛ) και τμημάτων (π.χ 5ο Γυμνάσιο Αγίων Δέκα, 5ο Λύκειο). ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ την αντιδραστική εγκύκλιο για τον προσδιορισμό των ΚΕΝΩΝ στις διακοπές του ΠΑΣΧΑ, όπως και την ΕΓΚΥΚΛΙΟ που ΑΚΥΡΩΝΕΙ την ειδίκευση των συναδέλφων της ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, υποκρινόμενη άγνοια (!) για τη διεξαγωγή του σεμιναρίου παροχής πιστοποιήσεων ειδίκευσης… και αποδεχόμενη εκ των υστέρων την πρότασή μας για συνδ. παρέμβαση και ακύρωση του β’ μέρους του. Επίσης, η Κυβερνητική παράταξη καθιέρωσε φέτος και την αντιδημοκρατική τακτική της ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ των ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΩΝ του Δ.Σ. στα σχολεία, ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΟΝΤΑΣ όλες τις προτάσεις για ενημερωτικά κλιμάκια, με στόχο να φιμώσει τις αριστερές παρατάξεις, ενώ έχει την αντιδημοκρατική θέση για προβολή μόνο των θέσεων της πλειοψηφίας (!). ΔΕΝ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ, απαξιώνοντας ακόμα και τη συγκέντρωση τιμής του Πολυτεχνείου που παραδοσιακά διοργανώνει η ΕΛΜΕ. Στέκεται στο πλευρό της διοίκησης και ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ την αντιλαϊκή κυβερνητική πολιτική.

Στην ίδια κατεύθυνση η Π.Ε.Κ (ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ) ή πρώην Π.Α.Σ.Κ αποτελεί τον άλλο πυλώνα του εργοδοτικού συνδικαλισμού τόσο επί κυβερνήσεων Π.Α.Σ.Ο.Κ-ΝΔ, όσο και επί ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, χρησιμοποιώντας τη μετονομασία Π.Ε.Κ για λόγους ψηφοθηρίας. Στη γραφειοκρατική βάση του ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ, μοιράζεται τα αξιώματα με την ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ. Σταθερά προσηλωμένη στην υπεράσπιση της αντιλαϊκής πολιτικής, ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ την «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»-διαβάθμιση-απόλυση, δίδοντας μάλιστα μάχη για την υπερψήφισή της στο εκπαιδευτικό και συνδικαλιστικό συνέδριο της ΟΛΜΕ, υπερασπίζοντάς την σε όλες τις αποφάσεις του σωματείου, όπως υπερασπίστηκε και παλιότερα την αυτό-αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, σηκώνοντας το χέρι σε συναγωνιστή μας και όπως το επιβεβαίωσε πρόσφατα, με τη βαθμολόγηση των διευθυντών από τον εκπρόσωπό της στο ΠΥΣΔΕ. Συγχρόνως, ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ με πάθος τη σύνδεση των ΕΠΑΛ με τις επιχειρήσεις και το αντιδραστικό μέτρο της ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ, καταθέτοντας μάλιστα και εξειδικευμένες προτάσεις επίτασης της ιδιωτικοποίησης της ΤΕΕ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ επίσης την ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ των ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ, το νέο σχολείο της επίτασης των ταξικών φραγμών και τις ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ καταψηφίζοντας όλες τις προτάσεις μας για αντίσταση στα σχετικά σεμινάρια. Επιμένει επίσης στις ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ του ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ, πρωτοστατώντας σταθερά στη θέση για εκλογές ανά διετία, με στόχο την απονεύρωση του σωματείου, την οποία επεδίωκε και παλιότερα με τον αποκλεισμό των ωρομισθίων και σήμερα ξανά επιβεβαιώνει με την άρνησή της να καταγγείλει το μηνυτή του σωματείου και με την πλήρ ΑΠΟΧΗ της από τους ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.

Η ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ή πρώην ΔΑΚΕ, ενώ υποστηρίζει την αντιλαϊκή πολιτική και είναι σε θέση αναμονής για την κυβερνητική εξουσία της Ν.Δ, παραπλανά τους συναδέλφους, εμφανιζόμενη ως δήθεν ανεξάρτητη (!) από τη ΔΑΚΕ, με την οποία συγκρότησε κοινά κλιμάκια ενημέρωσης και κοινό πολιτικό σώμα στο συνέδριο της ΟΛΜΕ, υπερψηφίζοντας μαζί με τις ΣΥΝΕΚ-ΠΕΚ όλα τα αντιδραστικά μέτρα, υποστηρίζοντάς τα με απόλυτη προσήλωση:, όπως είναι: η «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ» σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικού, η Διάλυση της Τ.Ε.Ε και η ΜΑΘΗΤΕΙΑ, το Νέο Λύκειο και ΕΠΑΛ της αγοράς και η συνακόλουθη άρση της μονιμότητας και η ελαστικοποποίηση των εργασιακών σχέσεων, όπως επιτάσσει ο Ο.Ο.Σ.Α και ο ΣΕΒ. Εξάλλου, προφορικά δηλώνει ότι είναι «υπέρ του κεφαλαίου» και υποστηρίζει τις ΝΑΤΟϊκες δαπάνες, υποστηρίζοντας την αναγκαιότητά τους (!), ενώ επιδιώκει την πλήρη απονέκρωση του σωματείου και συνακόλουθα την υποταγή του στην πολιτική του κεφαλαίου.

Στην αντίπερα όχθη η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ-ΠΑΜΕ, ενώ διακηρύσσει ότι έχει… αδιάλλακτη ταξική γραμμή, ωστόσο στην πράξη την… ξεχνά, όταν έχει δυο έδρες και ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ (!), δηλ ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΗΣΗ με τις δυνάμεις του εργοδοτικού συνδικαλισμού, διεκδικώντας μάλιστα τη θέση του αντιπροέδρου, για να μη συνυπογράφει τις αποφάσεις… εστιάζοντας στο φαίνεσθαι και όχι στην ουσία της συνεπούς αριστερής στάσης που δεν έχει καμία σχέση με τη συνδιαχείριση των αξιωμάτων. Επιπλέον, ενώ καταγγέλλει τον εργοδοτικό συνδικαλισμό καλεί τα σωματεία που αυτός ελέγχει να συμμέχουν στις συγκεντρώσεις του Π.Α.Μ.Ε με τις θέσεις τους (!), επιβεβαιώνοντας την αντίθεση λόγων και έργων, η οποία την περυσινή ειδικά χρονιά, στάθηκε εμπόδιο στη λήψη κάποιων διεκδικητικών αποφάσεων. Συγκεκριμένα, η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ-ΠΑΜΕ ΨΗΦΙΣΕ ΛΕΥΚΟ στην ΠΡΟΤΑΣΗ μας για ΑΠΟΧΗ ή η ΕΚΦΡΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ στα ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ για τις Δημιουργικές Εργασίες, ενώ οι συσχετισμοί ήταν τέτοιοι που ευνοούσαν την υπερψήφισή της, και υπερθεμάτισε, τοπικά και κεντρικά, για τις θεματικές εβδομάδες στα Γυμνάσια. ΑΡΝΗΘΗΚΕ επίσης να εντάξει σε ψήφισμα που η ίδια κατέθεσε τις προσθήκες μας: ««ΚΑΤΩ Η ΑΝΤΙΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΕ» ΚΑΙ «ΈΞΩ ΑΠΟ ΕΕ-Δ.Ν.Τ-Ν.Α.Τ.Ο», επιλέγοντας το στρατόπεδο των κυβερνητικών παρατάξεων (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ-Π.ΕΚ-ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ) που το ψήφισαν, χωρίς βέβαια τις δικές μας προσθήκες. Επίσης, για να διασφαλίσει τη συναίνεση του κυβερνητικού συνδικαλισμού, ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕ το ΨΗΦΙΣΜΑ μας ενάντια στη διεύρυνση του ωραρίου των συναδέλφων του καλλιτεχνικού σχολείου, καταθέτοντας ένα δικό της που δεν εμπεριείχε την καταγγελία της κυβέρνησης (!). Ψήφισε επίσης ΛΕΥΚΟ στην πρόταση ΜΟΜΦΗΣ που καταθέσαμε ενάντια στον ΠΡΟΕΔΡΟ, επειδή συνόδευσε κυβερνητικό κλιμάκιο σε κεντρικό σχολείο, προπαγανδίζοντας το διάλογο της απάτης. Σε γενικές γραμμές, όλη τη χρονιά τήρησε στάση… μεγαλοϊδεατισμού, αρνούμενη οποιαδήποτε πρότασή μας για συνδιαμόρφωση ενός αγωνιστικού πλαισίου αποφάσεων, αλλά συναινώντας αρκετές φορές με τις παρατάξεις που καταγγέλλει ως..υποταγμένες. Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ-ΠΑΜΕ επίσης ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ τις ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ (!) σε Ε.Λ.Μ.Ε και ΟΛΜΕ, συγκλίνοντας με τις παρατάξεις της υποταγής, σε μια περίοδο που η κυβέρνηση ετοιμάζεται να ψηφίσει τον ΑΝΤΙΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟ. Παράλληλα, επιμένει σταθερά στη λογική των ΞΕΧΩΡΙΣΤΩΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΩΝ, συντελώντας στη διάσπαση της ενότητας των εργαζομένων, ενώ η αντιλαϊκή πολιτική επιτείνεται.

Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ-ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ, η προσκείμενη στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ, επιδίδεται σε μια επαναστατική ρητορεία, όμως καλούσε παλιά σε συγκεντρώσεις του ΣΥΡΙΖΑ για την… καλή διαπραγμάτευση, ενώ πέρυσι προχώρησε σε εκλογική σύμπραξη με την πρώην κυβερνητική και επιβεβαρυμένη με τη μνημονιακή λαίλαπα Λ.Α.Ε, δείχνοντας πώς αντιλαμβάνεται τόσο τις συμμαχίες της, όσο και την αντίθεσή της στο καπιταλιστικό σύστημα. Εξάλλου, αυτή καθρεπτίζεται στις σοσιαλδημοκρατικές θέσεις της για «μεταβατικά προγράμματα» και «εθνικοποιήσεις» που παραπέμπουν στη συνδιαχείριση του καπιταλισμού. Αυτή τη συνδιαχειριστική λογική εκφράζει και κατά τη συγκρότηση του προεδρείου, δείχνοντας παλιά ετοιμότητα να συγκατοικήσει στο προεδρείο με την ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ και παίρνοντας πέρυσι τη θέση του οργανωτικού γραμματέα. Αλήθεια, πόσους αγώνες… οργάνωσε από αυτή τη θέση, αφού οι αντιλαϊκοί συσχετισμοί στο Δ.Σ δεν επέτρεψαν ούτε τις κοινές ενημερώσεις των μελών του Δ.Σ στα σχολεία; Με ποιο κριτήριο επίσης ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΕ την πρόταση ΜΟΜΦΗΣ που ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ στην αντιπρόεδρο και τον πρόεδρο του σωματείου για την αυταρχική απόφασή τους στην περυσινή εκλογο-απολογιστική Γ.Σ να ανοίξουν..αυτοβούλως(!) τις κάλπες, παρακάμπτοντας τη θέση του προεδρείου της Γ.Σ και την απόφαση του σώματος; Είναι προφανές ότι αυτές οι στάσεις δεν εκφράζουν ούτε τη σοβαρότητα ούτε τη σταθερότητα μιας συνεπούς αριστερής θέσης, αλλά τη λογική της αμφιταλάντευσης.

Η ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΝ ΠΕΡΥΣΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ

Συνάδελφοι, η παράταξή μας, ταγμένη σταθερά και αταλάντευτα στην υπεράσπιση των συλλογικών δικαιωμάτων και συμφερόντων, κατέθεσε και την περυσινή συνδικαλιστική χρονιά τις δυνάμεις της ενάντια στην αντιλαϊκή καταιγίδα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ- ΕΕ-Δ.Ν.Τ-Ολιγαρχίας. Στη βάση αυτή: 1. ΑΡΝΗΘΗΚΑΜΕ τη συνδιαχειριστική λογική του ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ που καθαγιάζει τις παρατάξεις της υποταγής και αντιτάξαμε την ανάγκη της ΤΑΞΙΚΗΣ ΑΝΑΔΟΜΗΣΗΣ του. 2. ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΑΜΕ στην πολιτική της ΑΔΙΟΡΙΣΤΙΑΣτου ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟΥ της ΠΕΙΝΑΣ και της ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗΣ των εργασιακών και μορφωτικών δικαιωμάτων. 3. ΑΝΤΙΠΑΛΕΨΑΜΕ -με προκηρύξεις, ενημερώσεις, τοποθετήσεις, συλλαλητήρια- το «ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ» των ταξικών φραγμών, την ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ της ΤΕΕ, το βάρβαρο μέτρο της ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ και της ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ των συναδέλφων, την «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ», δίδοντας τη μάχη όχι μόνο στο Δ.Σ της Ε.Λ.Μ.Ε, αλλά και στα συνέδρια της ΟΛΜΕ, το εκπαιδευτικό και το συνδικαλιστικό, έχοντας απέναντι το αντιδραστικό μέτωπο των παρατάξεων της υποταγής (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ/ΣΥΝΕΚ, ΠΕΚ-ΔΑΚΕ). Μάλιστα, από τη θέση της επιτροπής των αποφάσεων του 18ου συνεδρίου της ΟΛΜΕ ΑΠΟΤΡΕΨΑΜΕ την πραξικοπηματική επιβολή των θέσεων της «Αξιολόγησης-Αποτίμησης» στην οποία πρωτοστατούσε η ΣΥΝΕΚ, καταδικάζοντας τις αντιδραστικές πρακτικές. 4. ΑΡΝΗΘΗΚΑΜΕ τις αντιδραστικές ΕΓΚΥΚΛΙΟΥΣ για τις «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ, τις Θεματικές Εβδομάδες και τη φοίτηση στα ΕΠΑΛ», καταθέτοντας προτάσεις στο Δ.Σ της Ε.Λ.Μ.Ε και πιέσαμε για τη λήψη αποφάσεων αγώνα, καλώντας τους συλλόγους σε μαζική άρνηση. 5. ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ πρόταση ΑΠΟΧΗΣ και ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ στα ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ της Υποταγής η οποία καταψηφίστηκε από ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ-Π.Ε.Κ-ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ και ΠΑΜΕ. Παρά ταύτα, αναλάβαμε πρωτοβουλίες ενημέρωσης των συναδέλφων, αναδεικνύοντας την ανάγκη της συλλογικής αντίστασης. 6. ΑΝΤΙΠΑΛΕΨΑΜΕ την πολιτική της ΑΔΙΟΡΙΣΤΙΑΣ, το δρακόντειο μνημονιακό μέτρο της ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ των διορισμών μονίμων, καταθέτοντας προτάσεις αγώνα και συμμετέχοντας ενεργά στις συλλογικές διαμαρτυρίες. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΜΕ τα δίκαια ΑΙΤΗΜΑΤΑ των ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ συναδέλφων, ΑΠΑΙΤΩΝΤΑΣ την ικανοποίησή τους και τη ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ όλων. 7. ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΑΜΕ το αντιδραστικό μέτρο της κατάργησης των δικαιωμάτων των συναδέλφων της ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, καταθέτοντας προτάσεις για οργάνωση συλλαλητηρίου. 8. ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΜΕ την ΕΓΚΥΚΛΙΟ για τον προσδιορισμό των ΚΕΝΩΝ στις διακοπές του Πάσχα ως αντιδραστική μεθόδευση, με στόχο τη συρρίκνωση των κενών, την αδιοριστία και την περικοπή των δαπανών, καλώντας συγχρόνως τους αιρετούς να μη την νομιμοποιήσουν και το Δ.Σ να αντισταθει. 9. ΑΝΑΔΕΙΞΑΜΕ την ανάγκη της ΑΠΟΧΗΣ των συλλόγων από την «αξιολόγηση» των διευθυντών που αποτελεί την απαρχή της «αξιολόγησης»-απόλυσης των εκπαιδευτικών. 10. ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ ΠΡΟΤΑΣΗ για ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟΥ από το σωματείο κατά την ημέρα του «ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ» στην πόλη μας, η οποία καταψηφίστηκε. Παρά ταύτα, πήραμε την πρωτοβουλία της οργάνωσης ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ έξω από το συνεδριακό κέντρο, η οποία ανέδειξε την αντίθεση στα αντιδραστικά μέτρα και την καταστολή. 11. ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΑΜΕ την πολιτική της ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ του σωματείου και των μαθητικών κινητοποιήσεων και καταθέσαμε πρόταση 3ωρης στάσης που ψηφίστηκε. 12. ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ πρόταση στο Δ.Σ της Ε.Λ.ΜΕ για ΣΥΣΚΕΨΗ εκπαιδευτικών-γονέων-μαθητών που αποφάσισε τη συνδιοργάνωση συλλαλητηρίου που είχε μαζική συμμετοχή των μαθητών. 13. Συνδιοργανώσαμε διαμαρτυρίες με τους μαζικούς φορείς για την επίλυση του χρονίζοντος κτιριακού προβλήματος στο ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΕΙΟ. 14. Πήραμε την ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ της ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ της υπονόμευσης του συλλόγου του ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, της προσβολής της λειτουργίας του συλλόγου από τον πρόεδρο της ΕΛΜΕ και το διευθυντή Β/θμιας Εκπαίδευσης, τονίζοντας την αντιθεσή μας στη σύνδεση του σχολείου με το ΙΔΡΥΜΑ ΝΙΑΡΧΟΣ και συνολικά με τις επιχειρηματικό κεφάλαιο. 15. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΜΕ το σύλλογο του ΛΥΚΕΙΟΥ του ΓΑΖΙΟΥ που κατηγορούνταν άδικα από πολλά ΜΜΕ για πλημμελή άσκηση των καθηκόντων του, με ανακοίνωση που καταθέσαμε στο Δ.Σ και ψηφίστηκε. 16. ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΑΜΕ τις ΥΠΟΚΛΙΣΕΙΣ της κυβέρνησης στον εκπρόσωπο του Αμερικάνικου Ιμπεριαλισμού, τις πολεμικές δαπάνες 2,4 δις για το Ν.Α.Τ.Ο και την εγκληματική πολιτική της έλλειψης αντιπλημμυρικών έργων στην εργατική ζώνη του Περάματος. 17. ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΜΕ τη βάρβαρη ΑΝΤΙΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ της ΕΕ, υποστηρίξαμε την ένταξη των προσφυγόπουλων στην εκπαίδευση και τους μετανάστες που είναι θύματα των πολεμικών επεμβάσεων. 18. Καταθέσαμε πλαίσιο για την οργάνωση ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ τιμής και ΜΝΉΜΗΣ της ΕΞΕΓΕΡΣΗΣ του ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ και καταδικάσαμε το κλείσιμο των σχολείων της Αττικής εκείνη. 19. Καταθέσαμε τις δυνάμεις μας για την ΕΠΑΝΑΚΤΗΣΗ όλων των δικαιωμάτων και κατακτήσεων μας που σαρώνει η μνημονική καταιγίδα.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Υποψήφιοι στις εκλογές για την ανάδειξη

αντιπροσώπων στο ΔΣ της ΕΛΜΕ

 

Γαλάνης Νίκος                ΠΕ04       2ο ΓΕ.Λ. Ηρακλείου

Κοκκινάκης Κώστας      ΠΕ19       8ο Γυμνάσιο Ηρακλείου

Μανωλακάκη Μαρία       ΠΕ18-33   2ο ΕΠΑΛ Ηρακλείου – 2ο Ε.Κ

Μαρίνος Νεκτάριος         ΠΕ08       Καλλιτεχνικό Σχολείο

Μπουλή Αναστασία        ΠΕ02         ΓΕ.Λ. Γαζίου

Παπαδάκη Ζαμπία          ΠΕ02       2ο ΓΕ.Λ. Ηρακλείου

Παπαδάκη Στέλλα           ΠΕ10        9ο Γυμνάσιο Ηρακλείου

Παπαδάκης Γιώργος      ΠΕ04       4ο Γυμνάσιο Ηρακλείου

Πηρουνάκης Σήφης        ΠΕ19        Γυμνάσιο Αγίων Δέκα

Ρουμελιωτάκη Ελένη      ΠΕ08        Καλλιτεχνικό Σχολείο

Σκλάβου Λίζα                  ΠΕ02       Μουσικό Σχολείο

Σπαχή Αρετή                   ΠΕ02       1ο ΓΕ.Λ. Ηρακλείου

Σπυριδάκης Μιχάλης     ΤΕ16         Μουσικό Σχολείο

 

 

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*