Αγωνιστική Παρέμβαση Ηρακλείου: Κάλεσμα για τις εκλογές αντιπροσώπων για το 16ο συνέδριο της ΟΛΜΕ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΟ-ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Γ.Σ. ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ (25/4) ΣΤΟ 3Ο ΛΥΚΕΙΟ

ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΒΑΡΒΑΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΕΕ-ΔΝΤ-ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ

  • ΚΑΜΙΑ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»-ΑΠΟΛΥΣΗ-ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ.
  • ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΣΕ ΤΑΞΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥΣ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΛΜΕ.
  • ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ – ΚΑΜΙΑ ΑΥΤΑΠΑΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΑΡΙΣΤΕΡΗ» ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ.
  • ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΜΕΣΑ ΠΑΛΗΣ.

Συνάδελφοι, οι εκλογές για την ανάδειξη αντιπροσώπων στο συνέδριο της ΟΛΜΕ διεξάγονται στην πιο κρίσιμη μεταπολεμικά περίοδο για το λαϊκό κίνημα. Γιατί η κυβέρνηση της ολιγαρχίας, με τη στήριξη των ιμπεριαλιστών κηδεμόνων της, εξαπολύει την πιο στυγνή επίθεση στα λαϊκά στρώματα, γενικεύοντας τις ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ (25.00 άμεσα), ισοπεδώνοντας θεμελιώδεις εργασιακές, μορφωτικές και κοινωνικο-ασφαλιστικές κατακτήσεις, ξεπουλώντας τη δημόσια περιουσία στα αρπακτικά του ξένου και ντόπιου κεφαλαίου και ποινικοποιώντας τους λαϊκούς αγώνες, τη στιγμή που αλυσσοδένει τον τόπο με νέο-αποικιακά δεσμά, καταργώντας αναφαίρετα κυριαρχικά δικαιώματα. Οι συνέπειες αυτής της θηριώδους πολιτικής αποτυπώνονται ακόμη πιο τραγικά στο καθεστώς της ιμπεριαλιστικής περικύκλωσης της Κύπρου.

Οι λαϊκές κατακτήσεις στο χώρο της Εκπαίδευσης τίθενται στο στόχαστρο της αντιλαϊκής επίθεσης, αφού το κονδύλι του κρατικού προϋπολογισμού είναι το χαμηλότερο μεταπολεμικά (2,2%), οι διορισμοί ακόμη και των αναπληρωτών καταργούνται, ενώ το αντιλαϊκό μισθολόγιο και το βάρβαρο μέτρο της «Αξιολόγησης»-Διαβάθμισης-Απόλυσης έρχονται να μετατρέψουν το μισθό σε επίδομα, να καταργήσουν την οργανική θέση και τη μονιμότητα, να εδραιώσουν τις ελαστικές μορφές απασχολισιμότητας στο νέο σχολείο της ασιτίας και της εξαθλίωσης. Με βάση το νέο αντιδραστικό νομοσχέδιο, ο σύλλογος διδασκόντων καταργείται, ο διευθυντής ορίζεται ως manager που θα αναζητεί πόρους για τη συντήρηση και λειτουργία του σχολείου από τους ποικιλώνυμους ιδιώτες, αφού οι Καλλικρατικοί Δήμοι, στους οποίους υπάγονται τα σχολεία,εν καλύπτουν τις βασικές δαπάνες Συγχρόνως, ο διευθυντής και ο σύμβουλος καλούνται να συγκροτήσουν το ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΤΗΣ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ», δηλαδή της ΙΣΟΠΕΔΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ. Μέσω των κρίσεών τους θα διαμορφωθούν τέσσερις κατηγορίες συναδέλφων, οι Ανεπαρκείς-Επαρκείς-Καλοί και Εξαιρετικοί (!), από τις οποίες οι δυο πρώτες σχεδόν αποκλείονται εργασιακά, κατά το πρότυπο των «επιτυχόντων, αλλά μη διοριστέων» του ΑΣΕΠ, ενώ οι δυο τελευταίες θα διασφαλίζουν μια ελαστική απασχόληση με δραματικά μειωμένες αποδοχές. Μάλιστα η ΠΟΣΟΣΤΩΣΗ που ορίζει ο αντιδραστικός νόμος είναι τέτοια ώστε μόνο το 12% (!) των κρινομένων να φτάνει στον Α΄ Βαθμό (!). Πρόκειται επομένως για ένα μέτρο-λαιμητόμο -ενταγμένο στο αντιλαϊκό Μνημόνιοπου συμπορεύεται με το κλίμα της Ποινικοποίησης της συνδικαλιστικής δράσης-αποτυπώνεται στις μαζικές ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΤΩΝ 150.000 ως το 2015, με πρώτα θύματα τους αναπληρωτές (10.000), που δεν πρόκειται να ξαναπροσληφθούν και τους συναδέλφους που απασχολούνται σε διοικητικές θέσεις (2.000) ή είναι υπό πειθαρχική δίωξη (2.000). Η ίδια επέλαση επιβεβαιώνεται με τις ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ σχολείων και τμημάτων, την κατάργηση βασικών Τομέων και ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ, αλλά και με το νέο αντιλαϊκό νομοσχέδιο για το «Νέο Λύκειο», που πολλαπλασιάζει τους ταξικούς φραγμούς

Συνάδελφοι, τα βάρβαρα μέτρα δηλώνουν τη λυσσαλέα επίθεση του κεφαλαίου στα εργατο-λαϊκά και μορφωτικά δικαιώματα, σε περίοδο παγκόσμιας καπιταλιστικής κρίσης, κατά την οποία οι εργαζόμενοι μετατρέπονται σε βορά για τη σωτηρία των καπιταλιστικών κερδών, μέσω της πολιτικής που επιβάλλει η κυβέρνηση των κομμάτων της πλουτοκρατίας (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ), με το «αριστερό» δεκανίκι της ΔΗΜΑΡ, αξιοποιώντας μάλιστα ως ομάδα κρούσης ενάντια στο λαϊκό κίνημα τη ναζιστική Χρυσή Αυγή. Παράλληλα, οι «αριστεροί» σωτήρες (ΣΥΡΙΖΑ), προβάλλοντας το αίτημα της «καλής διαπραγμάτευσης με την ΕΕ»,μένουν σταθεροί στη φιλοϊμπεριαλιστική-φιλοευρωπαϊκή πολιτική, κάνουν υποκλίσεις στους εκπροσώπους του διεθνούς ιμπεριαλισμού και υπόσχονται την καλή διακυβέρνηση, κατά το πρότυπο του Ομπάμα, εγκλωβίζοντας τη λαϊκή οργή σε εκλογικές αυταπάτες, βάζοντας αναχώματα στην ανάπτυξη ενός μαζικού και διεκδικητικού λαϊκού κινήματος αντίστασης .

Αντίστοιχα στο συνδικαλιστικό επίπεδο, οι παρατάξεις της ΥΠΟΤΑΓΗΣ (ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ) λειτουργούν ως στυλοβάτες των αντιλαϊκών μέτρων στο μαζικό επίπεδο, συναινώντας στην αντιλαϊκή πολιτική, ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ, καλλιεργώντας την ηττοπάθεια και την υποταγή. Είναι οι παρατάξεις που ΥΠΕΡΘΕΜΑΤΙΣΑΝ,όλα τα προηγούμενα χρόνια, υπέρ της «ΚΑΛΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ», παραπλανώντας και απονευρώνοντας τα σωματεία. Στήριξαν πολιτικά όλα το αντιλαϊκό θεσμικό οικοδόμημα της ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗΣ των κατακτήσεων μας, στην παιδεία, υγεία,ασφάλιση. Υποστήριξαν επίσης ανοιχτά και τον αντιλαϊκό νόμο «Καλλικράτης», ενώ έδειξαν «κριτική» ή ανοιχτή στήριξη στη μέτρο των Συγχωνεύσεων Είναι οι δυνάμεις που σύρθηκαν και σέρνονται στους ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ, ΚΑΤΑΡΓΩΝΤΑΣ ακόμη και τις ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ Γ.Σ. ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΓΙΑ 48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ, εν όψει της επέλασης του οδοστρωτήρα της «Αξιολόγησης»-ελαστικοποίησης-απόλυσης. Τοπικά, ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΗΣΑΝ και στην ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των θεμελιωδών ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ με την ΕΠΙΜΟΝΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΟ-ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ Γ.Σ. ΚΑΙ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ, ώστε το σωματείο να μετατραπεί σε απλή σφραγίδα. ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ τη ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ τους στη ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ και την ανάρτηση πανώ στα σχολεία.ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ τις Γ.Σ. και τα συλλογικά μέσα πάλης,, γιατί στηρίζονται στην αρχή της εκλογικής πελατείας. Η ΤΥΠΙΚΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΤΟΥΣ την προτεινόμενη «Αξιολόγηση» απλώς εκφράζει τις …ενστάσεις τους για τον τρόπο εφαρμογής της.

Στη ρότα επίσης της «αριστερής» συναίνεσης κινείται η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ-ΔΙΚΤΥΟ τοπικά, παρακολουθώντας τη συνδικαλιστική γραμμή της ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ σε επίπεδο ΟΛΜΕ. Γιατί, ενώ αναφέρεται στην αριστερά, παραμένει πιστή στη φιλοϊμπεριαλιστική πολιτική, στο μονόδρομο της Ε.Ε, εξευγενίζοντας έτσι τη ληστρική πολιτική της ιμπεριαλιστικής υποτέλειας και φτώχειας, την ίδια στιγμή που δηλώνει ότι την καταγγέλλει, ακολουθώντας σταθερά τη διγλωσσία. Αυτή η διγλωσσία αποτυπώθηκε και στην τελευταία ημερίδα για την «Αξιολόγηση», στην οποία πολλοί εκπρόσωποι και υποστηρικτές της έδειξαν στάση «κριτικής» έως και ανοιχτής υποστήριξης του βάρβαρου μέτρου, προϊδεάζοντας και για τη στάση τους την κορυφαία στιγμή της αναμέτρησης. Κατά αντίστοιχο τρόπο και στη ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ του προεδρείου η «αριστερή» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ, αφού πρώτα «έπαιξε το χαρτί της αριστερής ενότητας», στη βάση των «καλών διαπραγματεύσεων με την Ε.Ε., στη συνέχεια ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΣΤΗΝ ΠΑΣΚ (!), μεταπίπτοντας εύκολα από τη λογική του «αριστερού» προεδρείου στη γραμμή της ταξικής συμφιλίωσης (!). Μάλιστα, ενώ ύψιστο αίτημα της βάσης ήταν η διαμόρφωση αγωνιστικού κλίματος στον κλάδο, η εν λόγω παράταξη ψηφοθηρούσε στα θολά νερά, βγάζοντας ανακοινώσεις καταγγελίας της δήθεν αδιάλλακτης στάσης μας, επιβεβαιώνοντας για πολλοστή φορά τις ιεραρχήσεις της. Πρόκειται για τη συνηθισμένη πολιτική γραμμή της εντυπωσιοθηρίας και του αποπροσανατολισμού, που ακολουθεί η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ στην προσπάθειά της να εγκλωβίσει την αριστερή και δημοκρατική βάση στη λογική της «καλής διαχείρισης» του καπιταλισμού, θεωρώντας ως κύριο αντίπαλό της τον ταξικό συνδικαλισμό, όπως έδειξε και η αφίσα της κατά τις εκλογές της ΕΛΜΕ. Αντιθέτως, αρμονικά συμπορεύτηκε με τις παρατάξεις της Υποταγής (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ), ΣΥΝΑΙΝΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΟ-ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ Γ.Σ., θέση από την οποία πολύ αργά υποχώρησε, μετά από την πίεση που ασκήσαμε και μπροστά στον κίνδυνο κήρυξης των εκλογών ως αντικαταστατικών. Σταθερά υποτιμά τις συλλογικές διαδικασίες,επιστρατεύοντας όλες τις δυνάμεις της για την εκλογική της καταγραφή και ανάδειξη, και όχι για την ανάπτυξη της ταξικής πάλης.. Για το λόγο αυτό στο χώρο της επικρατεί το κλίμα της ηττοπάθειας, που εκφράζεται πολύ συχνά με την άρνηση των απεργιών, τα δημοψηφίσματα στους συλλόγους, τις άλλες (αλήθεια ποιες;) μορφές πάλης, την υποτονική και περιορισμένη συμμετοχή στις κινητοποιήσεις κ.λπ. Με την ιδεολογικο-πολιτική της γραμμή και τη συνδικαλιστική της στάση ετοιμάζει τον …άλλο δρόμο της σοσιαλδημοκρατίας.

Στην αντίπερα όχθη, η… ταξική ΕΣΑΚ-ΠΑΜΕ, διακηρύσσει σε πολλούς τόνους την πίστη της στην ταξική γραμμή, την ίδια στιγμή που… ξεχνά (!) το… αγεφύρωτο της αντίθεσής της με τον υποταγμένο συνδικαλισμό προτείνοντας ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ (!) στην ΕΛΜΕ, εδραιωμένο στη διαχειριστική λογική των εκλογικών ποσοστών, θέση που σαφώς άνοιγε το δρόμο στην υποταγμένη ΠΑΣΚ για το προεδρείο, με δεδομένη την ΑΡΝΗΣΗ της παράταξής μας και συνολικά του μετωπικού μας σχήματος στη λογική αυτή και την επιμονή μας στο προγραμματικό προεδρείο. Αυτή η συνεπής αριστερή στάση που τηρήσαμε ανάγκασε την ΕΣΑΚ να αναδιπλωθεί, καταψηφίζοντας εκ των υστέρων τις θέσεις που αρχικά πρότεινε. Οι αντιφάσεις αυτές, εκφρασμένες και στη συγκρότηση του προεδρείου του τοπικού τμήματος της ΑΔΕΔΥ, συμπορεύονται με τη σεχταριστική γραμμή των ξεχωριστών συγκεντρώσεων, σε μια περίοδο που απαιτείται ενότητα και αγωνιστική ανασύνταξη στα σωματεία.

Η καινούργια μάλιστα παράταξη «Αριστερή Παρέμβαση-Συσπείρωση» -αναγκάστηκε να προσθέσει τον όρο «Συσπείρωση» στον τίτλο της, μετά από την επίμονη αντιπαράθεσή μας για την υφαρπαγή του τίτλου μας, ενώ διακηρύσσει την αγωνιστικότητά της με διαχειριστικές προτάσεις, όπως είναι η «διαγραφή του χρέους, η έξοδος από το ευρώ, τα μεταβατικά προγράμματα κ.λπ., εστιάζοντας την αντίθεσή της στην παράταξή μας. Την ίδια στιγμή όμως αρμονικά συμπορεύεται με την ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΠΟΤΙΚΗ και μαζί της συνδιαμορφώνει (όπως συνυπάρχει και με την ΠΑΣΚ στο προεδρείο του τοπικού τμήματος της ΑΔΕΔΥ) πλαίσια «αριστερής» διαχείρισης της καπιταλιστικής κρίσης.

Συνάδελφοι, η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ως συνεπής αριστερή παράταξη και τη διετία που πέρασε αντέταξε στην ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ-ΑΝΕΡΓΙΑΣ-ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΞΑΡΤΗΣΗΣ ΤΟ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Συγκεκριμένα, τη διετία που πέρασε: 1) ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΑΜΕ στη βαρβαρότητα της «Αξιολόγησης»-Χειραγώγησης-Απόλυσης. Καταθέσαμε στο Δ.Σ. ΠΡΟΤΑΣΗ για το ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ, που καταδικάζει το μηχανισμό και τονίζει τη θέση «κανείς αξιολογητής στην τάξη-κανείς μέλος του σωματείου», ενώ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΜΕ ενεργά σε όλα τα ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ, αναδεικνύοντας το βαθύ ταξικό χαρακτήρα του μέτρου, όταν η ΕΚΠΑΙΔ. ΠΡΟΟΤΙΚΗ …ξεχνούσε (!) να διανείμει το προαναφερόμενο πλαίσιο, περιοριζόμενη στο ρόλο της απλής ενημέρωσης και η ΠΑΣΚ είτε σιωπούσε, είτε έκανε λόγο για την κακή εφαρμογή του. Μπροστά στη χλιαρή στάση του σωματείου, η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ και οι ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ οργάνωσαν ΚΟΙΝΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ (το Νοέμβρη), εστιάζοντας στη μαζική δράση.

2) Με όρους ταξικής συνέπειας ψηφίσαμε την πρώτη χρονιά της διετίας λευκό στην προεδρία της «αριστερής» ΕΚΠΑΙΔ. ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ, της οποίας η «αριστερή» αντίληψη έφτασε μέχρι την αντιδραστική θέση για υπονόμευση των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων σε περίοδο καταστολής. Καταγγείλαμε την πρακτική της και προασπιστήκαμε τις συνδικαλιστικές ελευθερίες.

3) Αρνηθήκαμε, με όρους ταξικής συνέπειας, την εντυπωσιοθηρική πολιτική της δήθεν «αριστερής» ενότητας που προβάλλει ψηφοθηρικά η ΕΚΠΑΙΔ. ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ, πολιτική που την οδήγησε στην κατάθεση πρότασης προς την ΠΑΣΚ για την ανάληψη της θέσης του Γ. Γραμματέα (!) του σωματείου. Η ταξική συμφιλίωση και συνεργασία επομένως αποτελεί τη βάση της «αριστερής» ενότητας που προτείνει η ΕΚΠΑΙΔ. ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ, απέναντι στην οποία αντισταθήκαμε.

3) Εστιάσαμε στη διεκδικητική δράση με τη ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ, πανώ, απεργιακές επιτροπές και ενημερώσεις.

4) Αντιπαλέψαμε την προπαγάνδα της ήττας, αναδεικνύοντας τη δυναμική του λαϊκού κινήματος (μαζικοί χώροι, προκηρύξεις, συνεντεύξεις), συμμετέχοντας μαζικά και δυναμικά στα απεργιακά συλλαλητήρια.

5) Καταγγείλαμε το πρόβλημα της ασιτίας των παιδιών, απορρίπτοντας την αφηρημένη «φιλανθρωπία» και διεκδικώντας κρατική κάλυψη των λαϊκών αναγκών.

5) Αντιταχθήκαμε στον αποπροσανατολιστικό θεσμό του Κοινωνικού Φροντιστηρίου και του «εθελοντισμού», καταθέτοντας πρόταση στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ για «ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΑΞΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ» στις εργατικές συνοικίες (ΔΕΙΛΙΝΑ-ΚΑΤΣΑΜΠΑΣ), αναλαμβάνοντας -στα πλαίσια της απόφασης του Δ.Σ.- την ευθύνη της λειτουργίας των τμημάτων, μαζί με τους αδιόριστους και μόνιμους συναδέλφους, που με φιλοτιμία και συνέπεια στηρίζουν αυτήν την πρωτοβουλία.

6) Αντισταθήκαμε στη φοροληστεία με τη δραστήρια συμμετοχή μας στην επιτροπή για την άρνηση πληρωμής του Χαρατσιού της ΔΕΗ

7) Απαντήσαμε στις φασιστικές απειλές της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, καταδικάζοντας (με προκήρυξη, συνέντευξη τύπου ενημερώσεις στα σχολεία) τις ναζιστικές μεθόδους και καλώντας σε συλλογική ενωτική πάλη.

8) Στις εθνικές γιορτές (28η Οκτώβρη-25η Μάρτη) καταθέσαμε προτάσεις στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ για την ιστορική σύνδεση του αντιφασιστικού-αντιϊμπεριαλιστικού αγώνα με το σημερινό και για παρεμβάσεις στις παρελάσεις, πρωτοστατώντας στην υλοποίηση τους, όπως ακριβώς και στην εκδήλωση τιμής της εξέγερσης του Πολυτεχνείου.

9) Εστιάσαμε στη σύνδεση του εκπαιδευτικού-μαθητικού και γονεϊκού κινήματος, καταθέτοντας πρόταση, που οδήγησε σε μαζικά ενωτικά συλλαλητή.

10) Καταγγείλαμε την ΑΔΙΟΡΙΣΤΙΑ και τα ΚΕΝΑ στο ΜΟΥΣΙΚΟ-ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ, αλλά και σε ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, με συλλαλητήρια, παραστάσεις διαμαρτυρίας, στάσεις εργασίας, προκηρύξεις.

11) Σταθήκαμε στο πλευρό των απεργών στην υπηρεσία καθαριότητας στο δήμο, στα super market «Αριάδνη», αλλά και της «Χαλυβουργίας», συμμετέχοντας και στις ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ

12) Καταγγείλαμε τις διώξεις των συναδέλφων σε τοπικό και πανελλαδικό επίπεδο, προασπισζόμενοι τα συλλογικά δικαιώματα..

13)Καταθέσαμε ψηφίσματα καταδίκης της Ιμπεριαλιστικής επέμβασης στη Συρία και του σφαγιασμού των Παλαιστινίων από τους τρομοκράτες του Ισραήλ, της ιμπεριαλιστικής περικύκλωσης της Κύπρου και της νέας πολεμικής απειλής εναντίον της Κορέας.

14) Για την προστασία του άστεγου μαθητή καταθέσαμε πρόταση παρέμβασης της ΕΛΜΕ και έμπρακτης υποστήριξής του.

15) Απέναντι στην αντιδραστική και αντικαταστατική απόφαση των τριών παρατάξεων (ΕΚΠΑΙΔ. ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ-ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ) ΓΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΓΙΑΣ ΓΙΑ ΕΚΛΟΓΟ-ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Γ.Σ. ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΝΤΙΤΑΞΑΜΕ ΣΘΕΝΑΡΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, αποτρέποντας την υπονόμευση των θεμελιακών αρχών του συνδικαλισμού. Αρνούμαστε την ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΕΙΣΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ  ΚΡΑΤΟΣ.

16) ΑΠΟΤΡΕΨΑΜΕ ΤΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΤΗ ΝΕΚΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ, όπως πρότεινε η ΠΑΣΚ.

15)Επιμείναμε στην Κατοχύρωση της ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ ως απεργία

15) ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΕΛΑΣΗ ΤΩΝ «ΕΛΕΓΚΤΩΝ»-ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΩΝ, ΚΑΛΩΝΤΑΣ ΣΕ ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.

Στόχος μας είναι η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ-ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ για την απόκρουση των βάρβαρων μέτρων και την ΑΝΑΤΡΟΠΗ της αντιλαϊκής πολιτικής της Κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ-ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ.

 Για την υλοποίηση αυτού του στόχου, καταθέτουμε τις δυνάμεις μας,δίνοντας την εκλογική μάχη με το ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ «ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ», στα πλαίσια της ΚΟΙΝΗΣ ΔΡΑΣΗΣ.

  • Ο ΕΝΩΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ Η ΤΑΞΙΚΗ ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΛΥ ΣΗ.
  •  ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΣΕ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗ-ΤΑΞΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥΣ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΛΜΕ.
  • ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ-ΕΦΕΔΡΕΙΑ-ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ-ΚΑΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΧΩΜΑΤΕΡΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ-ΝΑ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΩΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ.
  • ΚΑΜΙΑ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»-ΕΛΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ-ΠΕΙΘΑΡΧΗΣΗ-ΔΙΩΞΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΗ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ. ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
  • ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΤΙΛΑΪΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΛΑΪΚΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΥΓΕΙΑ-ΑΣΦΑΛΙΣΗ.
  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ-ΑΠΟΛΥΣΗ-ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ. Να απαλλαγούν από κάθε κατηγορία οι διωκόμενοι συνάδελφοι.
  • ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.
  • ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ-ΑΝΕΡΓΙΑΣ-ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΞΑΡΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ-ΕΕ-ΔΝΤ-ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ.
  •  ΕΞΩ ΑΠΟ ΕΕ-ΔΝΤ-ΝΑΤΟ. ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ.
  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΟΥΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΛΑΩΝ.

ΤΟ ΕΝΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΟ ΛΑΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ!

ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΜΑΣ: «ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ» &                                                           «ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ»

 

Αλεξάκη Βασιλική                                                ΠΕ02              Καλλιτεχνικό

Γαλάνης Νίκος                                           ΠΕ04              2ο Λύκειο

Καστρινάκης Μανόλης                          ΠΕ11              13ο Γυμνάσιο

Καταλαγαριανάκης Γιάννης                 ΠΕ04              1ο Γυμνάσιο

Κοκκινάκης Κώστας                                ΠΕ19              8ο Γυμνάσιο

Κοκολάκη Σοφία                                      ΠΕ04              5ο Λύκειο

Λαυρεντάκη Μαρία                                 ΠΕ03              6ο ΕΠΑΛ

Λυρατζάκης Γιώργος                               ΠΕ11              6ο Γυμνάσιο

Μαρίνος Νεκτάριος                                 ΠΕ08              Καλλιτεχνικό

Οδυσεάκη Μαρία                                     ΠΕ09              ΕΠΑΛ Αρκαλοχωρίου

Παπαδάκη Ζαμπία                                   ΠΕ02              2ο Λύκειο

Παπαδάκης Γιώργος                                ΠΕ04              4ο Γυμνάσιο

Σκλάβου Λίζα                                             ΠΕ02              Μουσικό

Σπαχή Αρετή                                               ΠΕ02              1ο Λύκειο

Σπυριδάκης Μιχάλης                              ΤΕ16               Μουσικό

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*