Αγων. Παρέμβαση Λέσβου: Για την κατάταξη στο νέο μισθολόγιο

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ

[ή πώς μας κλέβουν προϋπηρεσία]

Μερικές παρατηρήσεις με αφορμή την κοινοποίηση της κατάταξης των εκπαιδευτικών στο νέο βαθμολόγιο-μισθολόγιο και εδώ στη Λέσβο από τη ΔΔΕ και σε άλλες Διευθύνσεις στην υπόλοιπη Ελλάδα (στο διαδίκτυο):

  1. Καθώς το μισθολόγιο ισχύει από την 01/11/2011 και ο νόμος προβλέπει πλέον διαδικασία αξιολόγησης για όλους τους εκπαιδευτικούς για τη χορήγηση βαθμών και ΜΚ, η χορήγησή τους για όλους τους εκπαιδευτικούς θα γίνεται όχι πια αυτοδικαίως για κάθε εκπαιδευτικό την ημερομηνία που συμπληρώνεται το κλιμάκιό του αλλά με ενιαία διαδικασία για όλους, δηλ. με πίνακες προακτέων που θα ισχύουν από την 1η Ιουνίου κάθε έτους. Η σχετική εγκύκλιος του Υπουργείου αναφέρει για την προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών ότι «τυχόν πλεονάζων χρόνος θεωρείται ότι διανύθηκε στο βαθμό κατάταξης». Αυτό πολύ απλά σημαίνει ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί χάνουν χρόνο προϋπηρεσίας, από μία (1) ημέρα έως και ένα (1) χρόνο, έντεκα (11) μήνες και εικοσιεννέα (29) ημέρες για τα κλιμάκια των βαθμών Ε, Δ, Γ ή έως και δύο (2) χρόνια, έντεκα (11) μήνες και εικοσιεννέα (29) ημέρες για τα κλιμάκια του βαθμού Β. Αυτός ο πλεονάζων χρόνος- που προέκυψε φυσικά γιατί ο κάθε εκπαιδευτικός έχει διαφορετική προϋπηρεσία- με βάση την παραπάνω πρόβλεψη μηδενίζεται ή, καλύτερα, δεν υπολογίζεται για την ταχύτερη αλλαγή κλιμακίου. Η απάτη αυτή θα μας κοστίσει σχεδόν άλλον έναν μισθό, σε πολλούς δε και περισσότερο.
  2. Οι αναπληρωτές, όπως φαίνεται, κατατάσσονται όλοι στον εισαγωγικό βαθμό (ΣΤ) όση προϋπηρεσία και αν έχουν. Έτσι τους αφαιρούνται και όλα τα ΜΚ που είχαν κερδίσει έως σήμερα!
  3. Γίνεται λοιπόν φανερό ότι η προπαγάνδα για την απαραίτητη τάχα αξιολόγηση των εκπαιδευτικών τελικά δεν είναι τίποτα άλλο από ένα εργαλείο για μισθολογική-βαθμολογική καθήλωση των εκπαιδευτικών. Δεν έχει σχέση με το εκπαιδευτικό έργο και τη δουλειά του εκπαιδευτικού, αλλά με την προσπάθεια να στοχοποιηθεί ο εργαζόμενος για να δικαιολογηθεί η επίθεση στα δικαιώματά του. Για να έχει την ευθύνη για τον ισχνό μισθό όχι η κυβερνητική πολιτική, αλλά ο «κακός» εκπαιδευτικός. Που μπορεί να μείνει στάσιμος στο ΜΚ αν συμπληρωθούν τα ποσοστά όσων θα ανέβουν, όσο «άξιος» και αν θεωρηθεί.

Σε αυτές τις συνθήκες που οι επιλογές της κυβέρνησης του τραπεζίτη Παπαδήμου συνεχίζουν την ολέθρια πολιτική του ΠΑΣΟΚ, δεν χωρά κανένας εφησυχασμός. Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας συνεχίζει το καταστροφικό της έργο με κριτήριο την πάση θυσία μείωση δαπανών για κοινωνικές δαπάνες και μισθούς, τη χειραγώγηση μαθητών και εκπαιδευτικών, την ισοπέδωση των εργασιακών δικαιωμάτων για τους εκπαιδευτικούς και των ονείρων για τη νεολαία σε μια εκπαίδευση χωρίς όραμα και τελικά χωρίς παιδεία. Μόνο με κατάρτιση σε δεξιότητες για χάρη της αγοράς που βυθίζεται από την κρίση, αλλά και εξοικείωση στην άγονη και καταπιεστική υπεργασία.

Είναι ώρα ο λόγος να περάσει στον κλάδο και να μπει στην άκρη η παραλυτική συνδικαλιστική γραφειοκρατία που είναι πλειοψηφία στα ΔΣ- της ΟΛΜΕ αλλά της ΕΛΜΕ Λέσβου- και στους υπουργικούς διαδρόμους αλλά περιθώριο εκεί που ο εκπαιδευτικός είναι αντιμέτωπος με την εκπαιδευτική πραγματικότητα. Είναι ώρα για κινητοποιήσεις και αγώνες, όχι συμβολικούς, αλλά αποφασιστικούς, με ορίζοντα την ανατροπή αυτής της πολιτικής της αντιδημοκρατικής τρικομματικής κυβέρνησης, της ΕΕ και του ΔΝΤ. Για μισθούς και ασφάλιση, αξιοπρεπή και μόνιμη εργασία σε μια εκπαίδευση για τις κοινωνικές ανάγκες της νεολαίας και της κοινωνίας, ανοιχτή και δημοκρατική. Σε αυτούς τους αγώνες να συναντηθούμε με κάθε αγωνιζόμενο τμήμα της κοινωνίας. Να μην αφήσουμε να θυσιαστούν οι ζωές μας και το μέλλον της κοινωνίας για χάρη της σταθερότητας του ευρώ,  που έτσι κι αλλιώς βουλιάζει μέρα με τη μέρα.

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*